abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64291944
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Fortuyn kon toch ook publiekelijk Els Borst uitmaken voor de Bin Laden van de lage landen?

"rechtse staatstelevisie"
Hij heeft haar nooit uitgemaakt voor Bin Laden, klein maar belangrijk verschil.
pi_64291945
Laat ze het maar proberen. Met het type mensen dat ze proberen te trekken en waaruit ze zelf bestaan zal zo'n experiment toch binnen de kortste keren aan ruzie ten onder gaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64291955
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Weet je wat GeenStijl zou doen?

Die zouden het niet eens uitzenden of zo verknippen dat de geinterviewde er belachelijk op staat.
Zal best.

Vind het vermakelijker om (onder andere) jouw angstige replies te zien op dit soort berichten. (PON idem)
Een andere mening zou ten slotte massaal de ogen kunnen openen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:01:01 #54
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64291966
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Fortuyn kon toch ook publiekelijk Els Borst uitmaken voor de Bin Laden van de lage landen?
Sinds wanneer was Fortuyn een "onafhankelijke" journalist?

Fortuyn is een politicus en politici maken elkaar altijd zwart. Het is juist de taak van de journalisten om daar niet in mee te gaan, er doorheen te kijken en onafhankelijk en eerlijk verslag te doen. Daarin heeft de PO destijds gewoon keihard verzaakt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64291977
Overigens acht ik de kans klein dat ze daadwerkelijk wat toe weten te voegen aan het bestaande bestel .
pi_64292014
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef du_ke het volgende:
Overigens acht ik de kans klein dat ze daadwerkelijk wat toe weten te voegen aan het bestaande bestel .
Ben ik wel met je eens.
Ik zie liever het PON initiatief van de grond komen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:02:49 #57
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_64292029
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Fortuyn is een politicus en politici maken elkaar altijd zwart. Het is juist de taak van de journalisten om daar niet in mee te gaan, er doorheen te kijken en onafhankelijk en eerlijk verslag te doen. Daarin heeft de PO destijds gewoon keihard verzaakt.
Nee en Marcel van Dam was wel een onafhankelijke journalist.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_64292037
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef Aoristus het volgende:
Ik geloof wel dat er wat van die telegraaftypes bij zitten die hier een hele harde lul van krijgen.
Ik als NRC-lezer krijg hier ook een harde lul van, omdat het helemaal geen kwaad kan als de andere omroepen een beetje uitgedaagd worden en omdat een "rechtse" zender ontbreekt in het omroepbestel. (En de AVRO en TROS schaar ik daar niet meer onder.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_64292063
Laffing Out Loud
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_64292089
Goed idee. Zolang kut omroepen zoals BNN en TROS geld krijgen zou geenstijl ook geld moeten kunnen krijgen.
lollig
pi_64292117
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:30 schreef Mdk het volgende:

[..]

Zijn anders genoeg omroepen die uiterst links zijn...
Welke omroepen steunen dan uiterst links geweld?
pi_64292183
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je maakt een link met Marcel van Dam die Fortuyn uitmaakte voor minderwaardig mens (overigens begon Fortuyn in die discussie met op de man spelen).

Van Dam is evenzogoed geen journalist en daarom wijs ik erop dat Fortuyn gewoon op de PO Els Borst met Bin Laden kon vergelijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:07:33 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64292190
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:02 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Nee en Marcel van Dam was wel een onafhankelijke journalist.
Hij beweert zelf van wel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64292218
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik als NRC-lezer krijg hier ook een harde lul van, omdat het helemaal geen kwaad kan als de andere omroepen een beetje uitgedaagd worden en omdat een "rechtse" zender ontbreekt in het omroepbestel. (En de AVRO en TROS schaar ik daar niet meer onder.)
TROS en AVRO zijn zeker wel rechts. EenVandaag is zo'n beetje het huisprogramma voor Verdonk en in mindere mate Wilders.

Jullie zien het alleen niet meer. Als de TROS een suggestief itempje maakt over het uitdelen van flatscreens door de SP dan zien jullie niet dat dat een rechts onderwerp is. Die tijd hadden ze immers ook kunnen vullen met een ander onderwerp (of van een andere kant bekijken: hoeveel er gedaan wordt voor de armen in bepaalde gemeentes).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_64292224
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:02 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens.
Ik zie liever het PON initiatief van de grond komen.
Iedereen mag het proberen maar ik zie ook PON nog wel aan ruzie ten onder gaan zoals alles wat maar iets met het Fortuynistische gedachtegoed te maken heeft
pi_64292335
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

TROS en AVRO zijn zeker wel rechts. EenVandaag is zo'n beetje het huisprogramma voor Verdonk en in mindere mate Wilders.
Wat een onzin.
Nergens op TV is een rechtse inslag te vinden. Niet bij de actualiteiten rubrieken, niet bij de meer amusementsprogrammas.
De berichtgeving is vrijwel altijd vanuit een als 'links' aan te merken perspectief.

Het zegt meer over jou dat jij deze omroepen als rechts ziet hoor. (Wil je gewoon niet begrijpen dat een groot deel van de Nederlanders zich niet thuis voelt bij de PO?)
pi_64292358
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Iedereen mag het proberen maar ik zie ook PON nog wel aan ruzie ten onder gaan zoals alles wat maar iets met het Fortuynistische gedachtegoed te maken heeft
Tja.
Rome is ook niet op een dag gebouwd.
pi_64292361
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Nergens op TV is een rechtse inslag te vinden. Niet bij de actualiteiten rubrieken, niet bij de meer amusementsprogrammas.
De berichtgeving is vrijwel altijd vanuit een als 'links' aan te merken perspectief.

Het zegt meer over jou dat jij deze omroepen als rechts ziet hoor. (Wil je gewoon niet begrijpen dat een groot deel van de Nederlanders zich niet thuis voelt bij de PO?)
Goede argumenten en voorbeelden geef jij (geen nl.)

Kijk eens naar de onderwerpen van de laatste tijd. Ik zie dat er een onderwerp is geweest waar Ton Elias exclusief zijn zegje kon doen (nieuwe kamerlid voor de VVD) en dat er een item is geweest over uitgebuite Polen (maar waar beide kanten aan het woord werden gelaten).
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:13:00 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64292391
Dit wordt zeker weten een 1 april grap
pi_64292416
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee jouw statement zat vol met argumenten.

Ga een ander voor de gein houden.
pi_64292435
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel. Je noemt enkel EenVandaag en dat zou heel je punt moeten valideren.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_64292482
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel. Je noemt enkel EenVandaag en dat zou heel je punt moeten valideren.
Eenvandaag is nu eenmaal het enige actualiteitenprogramma van de TROS en AVRO
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_64292489
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:13 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Nee jouw statement zat vol met argumenten.

Ga een ander voor de gein houden.
Ik gaf voorbeelden..
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_64292503
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Tja.
Rome is ook niet op een dag gebouwd.
Ik vind het persoonlijk ook niet zoveel toevoegen. Het Fortuynistische trucje is geprobeerd en bleek een groot fiasco. Als mensen daar toch mee doorgaan wordt het al snel een verzuurde bende. Net als bv mensen die nu nog achter het communisme aanlopen.
Ze trekken ook beiden hetzelfde type aanhangers natuurlijk. Boos en teleurgesteld, dan ligt verzuring altijd op de loer.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:18:22 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64292559
Maar wat een zielig links/rechts topic is dit weer. Grappig hoe graag mensen lekker vanuit een hokje een ander hokje pesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')