Hij heeft haar nooit uitgemaakt voor Bin Laden, klein maar belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Fortuyn kon toch ook publiekelijk Els Borst uitmaken voor de Bin Laden van de lage landen?
"rechtse staatstelevisie"
Zal best.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Weet je wat GeenStijl zou doen?
Die zouden het niet eens uitzenden of zo verknippen dat de geinterviewde er belachelijk op staat.
Sinds wanneer was Fortuyn een "onafhankelijke" journalist?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Fortuyn kon toch ook publiekelijk Els Borst uitmaken voor de Bin Laden van de lage landen?
Ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef du_ke het volgende:
Overigens acht ik de kans klein dat ze daadwerkelijk wat toe weten te voegen aan het bestaande bestel.
Nee en Marcel van Dam was wel een onafhankelijke journalist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sinds wanneer was Fortuyn een "onafhankelijke" journalist?![]()
Fortuyn is een politicus en politici maken elkaar altijd zwart. Het is juist de taak van de journalisten om daar niet in mee te gaan, er doorheen te kijken en onafhankelijk en eerlijk verslag te doen. Daarin heeft de PO destijds gewoon keihard verzaakt.
Ik als NRC-lezer krijg hier ook een harde lul van, omdat het helemaal geen kwaad kan als de andere omroepen een beetje uitgedaagd worden en omdat een "rechtse" zender ontbreekt in het omroepbestel. (En de AVRO en TROS schaar ik daar niet meer onder.)quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:37 schreef Aoristus het volgende:
Ik geloof wel dat er wat van die telegraaftypes bij zitten die hier een hele harde lul van krijgen.
Welke omroepen steunen dan uiterst links geweld?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:30 schreef Mdk het volgende:
[..]
Zijn anders genoeg omroepen die uiterst links zijn...
Je maakt een link met Marcel van Dam die Fortuyn uitmaakte voor minderwaardig mens (overigens begon Fortuyn in die discussie met op de man spelen).quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sinds wanneer was Fortuyn een "onafhankelijke" journalist?![]()
Fortuyn is een politicus en politici maken elkaar altijd zwart. Het is juist de taak van de journalisten om daar niet in mee te gaan, er doorheen te kijken en onafhankelijk en eerlijk verslag te doen. Daarin heeft de PO destijds gewoon keihard verzaakt.
Hij beweert zelf van wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee en Marcel van Dam was wel een onafhankelijke journalist.![]()
TROS en AVRO zijn zeker wel rechts. EenVandaag is zo'n beetje het huisprogramma voor Verdonk en in mindere mate Wilders.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik als NRC-lezer krijg hier ook een harde lul van, omdat het helemaal geen kwaad kan als de andere omroepen een beetje uitgedaagd worden en omdat een "rechtse" zender ontbreekt in het omroepbestel. (En de AVRO en TROS schaar ik daar niet meer onder.)
Iedereen mag het proberen maar ik zie ook PON nog wel aan ruzie ten onder gaan zoals alles wat maar iets met het Fortuynistische gedachtegoed te maken heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Ik zie liever het PON initiatief van de grond komen.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
TROS en AVRO zijn zeker wel rechts. EenVandaag is zo'n beetje het huisprogramma voor Verdonk en in mindere mate Wilders.
Tja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen mag het proberen maar ik zie ook PON nog wel aan ruzie ten onder gaan zoals alles wat maar iets met het Fortuynistische gedachtegoed te maken heeft
Goede argumenten en voorbeelden geef jij (geen nl.)quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Nergens op TV is een rechtse inslag te vinden. Niet bij de actualiteiten rubrieken, niet bij de meer amusementsprogrammas.
De berichtgeving is vrijwel altijd vanuit een als 'links' aan te merken perspectief.
Het zegt meer over jou dat jij deze omroepen als rechts ziet hoor. (Wil je gewoon niet begrijpen dat een groot deel van de Nederlanders zich niet thuis voelt bij de PO?)
Nee jouw statement zat vol met argumenten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goede argumenten en voorbeelden geef jij (geen nl.)
Pot verwijt de ketel. Je noemt enkel EenVandaag en dat zou heel je punt moeten valideren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goede argumenten en voorbeelden geef jij (geen nl.)
Eenvandaag is nu eenmaal het enige actualiteitenprogramma van de TROS en AVROquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Je noemt enkel EenVandaag en dat zou heel je punt moeten valideren.
Ik gaf voorbeelden..quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee jouw statement zat vol met argumenten.
Ga een ander voor de gein houden.
Ik vind het persoonlijk ook niet zoveel toevoegen. Het Fortuynistische trucje is geprobeerd en bleek een groot fiasco. Als mensen daar toch mee doorgaan wordt het al snel een verzuurde bende. Net als bv mensen die nu nog achter het communisme aanlopen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Tja.
Rome is ook niet op een dag gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |