12 miljoen is inderdaad niet slecht, maar niet in de winterstop nee. Eigenlijk precies wat jij zegt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Moody het volgende:
12 miljoen en een percentage bij doorverkoop is niet eens zo slecht voor Twente.
Maar dan wel aan het eind van het seizoen graag.
Aan het einde van het seizoen zal Twente nooit zo'n prijs voor hem ontvangen vrees ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Moody het volgende:
12 miljoen en een percentage bij doorverkoop is niet eens zo slecht voor Twente.
Maar dan wel aan het eind van het seizoen graag.
Zit nog 2 jaar contract op(1+ eenzijdige optie voor nog een jaar) op dat moment. Als hij de huidige prestaties doorzet, en zich blijft ontwikkelen zie ik niet in waarom hij dat op dat moment niet meer op zou leveren en dan nu wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zal Twente nooit zo'n prijs voor hem ontvangen vrees ik.
Die mooie club, in het buitenland, is hem van harte gegund. Maar een transfer naar Ajax, voor 12 miljoen? Alleen bij het idee al krijg een hele vieze smaak in mijn mond.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:42 schreef Solstice het volgende:
Aan het einde van het seizoen idd. Al heb ik nog liever dat hij dan naar een mooie club in het buitenland vertrekt.
Omdat men in de winterstop graag veel geld uitgeeft aan "paniekaankopen"quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zit nog 2 jaar contract op(1+ eenzijdige optie voor nog een jaar) op dat moment. Als hij de huidige prestaties doorzet, en zich blijft ontwikkelen zie ik niet in waarom hij dat op dat moment niet meer op zou leveren en dan nu wel.
Kiek moar, we pikken je rond 15:00/15:15 op prolly...quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef nvido het volgende:
Ben benieuwd of die nepsupporter ook daadwerkelijk met z'n sjaaltje gaat paraderen.
Dan maakt er vast wel iemand een filmpje en hebben we gelijk zijn gezicht te pakken
Waarschijnlijk zijn 't alleen maar praatjes.
@ Lamzak: ik denk niet dat ik mee uitga, ex staat zondag om 12 uur op 't station en die moet ik ophalen met de auto dus.
Ben ook vet beroerd joh, hele dag hoesten en kankerhard verkouden.
Al sinds Parijs niet meer fatsoenlijk geslapen man.
Maarja, loopt allemaal wel los denk ik.
Oh oké. Doe maar eem een belletje en dan heur ik 't wa.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Kiek moar, we pikken je rond 15:00/15:15 op prolly...
Alleen Rendla.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Solstice het volgende:
Nog geblesseerden of geschorsten voor morgen trouwens?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:21 schreef Stienn het volgende:
http://www.vimeo.com/2627170
PSG - Fc Twente
In ieder geval niet zo'n gevalletje identiteitscrisis zoals jij overkomt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:55 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
![]()
"Ze paknnn onss"
"Comon ensjedee, bangerikken"
"Zie gooin zielfs miet fakkels"
Douglas is ook geblesseerd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:03 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Alleen Rendla.
De rest van de selectie is fit.
quote:Europese top volgt Marko Arnautovic
De stormachtige ontwikkeling van FC Twente-speler Marko Arnautovic ontgaat de scouts van grote Europese clubs niet. Zo zou Internazionale de verrichtingen van de Oostenrijker aandachtig volgen.
Dat meldt het Italiaanse medium Tuttosport. De 19-jarige rechtsbuiten van FC Twente zou daarnaast in de belangstelling staat van nog vier buitenlandse clubs.
Daarvan is Zenit Sint-Petersburg er één. De Russische club, waar Dick Advocaat trainer is, heeft een bovengemiddelde interesse in de jonge aanvaller. Daarnaast wordt Genoa genoemd in de wandelgangen.
Dan verliest Twente dus vanavond omdat het niet komt opdagen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef tukkeronline het volgende:
Het wordt hoog tijd om de treinen niet verder dan Hengelo te laten rijden, vliegveld Twente definitief te laten sluiten en de A1/A35 bij Almelo af te sluiten.
Ik mag toch hopen dat ze al een tijdje onderweg zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan verliest Twente dus vanavond omdat het niet komt opdagen in Eindhoven.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef Robinhoo het volgende:
Vanavond winnehh !!!Ik ga er zo maar eens lekker voor zitten met eredivisie live
Je kan natuurlijk ook naar een kroeg gaan!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:48 schreef Neleos het volgende:
Ik heb helaas nog geen eredivie live. Maar heb wel afgesproken met een vriend om samen teletekst te gaan kijken.
Dat had ik zelf ook kunnen verzinnen. Ik ga ook naar de kroeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef Merson het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar een kroeg gaan!
Dat ga ik nu doen! Succes en veel plezier!
Waarom heb ik jou dan niet gezien in de kroeg?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef Merson het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar een kroeg gaan!
Dat ga ik nu doen! Succes en veel plezier!
Ben inderdaad naar de kroeg geweest...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook kunnen verzinnen. Ik ga ook naar de kroeg.
Ha! Ik zat in Crash!quote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou dan niet gezien in de kroeg?
quote:Op zondag 28 december 2008 01:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Gatverdamme, sta je in het uitvak, wil je je sjaaltje weer om je nek doen, schiet zo je schouder uit de kom, eerste half uur gemist
Voorcafé, jeweetzelluf. Achter stinkt 't.quote:Op zondag 28 december 2008 00:23 schreef Stienn het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou dan niet gezien in de kroeg?
Zolang Ajax verliest is het niet ergquote:Op zondag 28 december 2008 01:18 schreef GieJay het volgende:
Prima resultaat voor ajax en nog geld gewonnen ook
Agossie, het viel gister wel mee hoe erg het stonk, en de bar achter was ook open dus ver voor bier hoefte je niet te lopen!quote:Op zondag 28 december 2008 02:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Voorcafé, jeweetzelluf. Achter stinkt 't.
Ik vind van niet, maar zoals gisteren in de tweede helft gingen meerdere spelers uit hun positie lopen. Arnautovic kroop vol in de spits, waardoor het daar erg druk werd en op rechts geen bezetting meer was. NKufo ging te veel ballen halen vanaf het middenveld en werd daardoor gemist in het centrum. Denk niet dat de schuld bij één speler lag, dat Blaise gisteren niet zo opvallend speelde. Hij was namelijk wel erg sterk aan de bal, maar niet dreigend naar het doel.quote:Op zondag 28 december 2008 03:19 schreef Kopbal het volgende:
Zeg ik nou iets raars of is Kufo te middelmatig voor jullie team op het moment?
Ik zag al een paar EHBO-broeders lopen... waren die voor jou?quote:Op zondag 28 december 2008 01:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Gatverdamme, sta je in het uitvak, wil je je sjaaltje weer om je nek doen, schiet zo je schouder uit de kom, eerste half uur gemist
Pijnlijk, heb je hem nog zelf terug kunnen zetten of lukte dat niet? ik heb het ook al een paar keer gehad. Ook een keer toen ik een handdoek op het zwembad om m'n nek wou doen... aaiiiiquote:Op zondag 28 december 2008 01:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Jup, ze hadden nadertijd mijn sjaal als mitella laten functioneren, dus mocht je denken, wat een mafkees met die sjaal, dat was ikquote:Op zondag 28 december 2008 15:35 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik zag al een paar EHBO-broeders lopen... waren die voor jou?
Naar nu blijkt dus toch Twentequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV interesse heeft in Hauche.
edit:quote:'Niet PSV maar Twente voor Hauche'
Gabriel Hauche lijkt in januari de overstap te maken naar FC Twente. De afgelopen weken werd nog gespeculeerd dat de Argentijn naar PSV zou verkassen, maar volgens diverse Argentijnse media trekken de Tukkers aan het langste eind.
De afgelopen weken werd Hauche al met grote regelmaat gelinkt aan een transfer naar Nederland. De kleine aanvallende middenvelder werd veelvuldig in verband gebracht met PSV, maar nu blijkt dat niet de Eindhovenaren maar FC Twente de geïnteresseerde partij was waarover werd gesproken.
De zaakwaarnemer van Hauche, die nog altijd weigert op clubnamen in te gaan, heeft inmiddels bevestigd dat de transfer nagenoeg is afgerond. Argentinos Juniors, de huidige club van de 22-jarige speler, ontvangt ongeveer twee miljoen euro en ook Hauche zelf is al akkoord over de voorwaarden van het contract. Slechts een medische keuring kan nog roet in het eten gooien. (bron: voetbalprimeur)
quote:Op zondag 28 december 2008 11:08 schreef sjimz het volgende:
Hebben jullie nog iemand met een PSG sjaal zien zwaaien?
De Engelse wikipedia wist ook al een maand voordat het met McClaren rond was, dat hij de nieuwe trainer was.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef ElYefe het volgende:
[..]
edit:de Engelse Wikipedia is zeer snel
http://en.wikipedia.org/wiki/Gabriel_Hauche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |