abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:36:39 #51
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_64304262
En volgens mij heb jij mijn post een paar posts boven op de vorige pagina niet gezien.

Of we zaterdag voor de wedstrijd nog even in 't centrum een pilsje gaan pakken?
En wat nemen we mee? 6-pack weer en wat brood/chips?

Enschede. Onze stad! Ons domein!
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:09:37 #52
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64306044
Ik hoorde net op de Argentijnse tv dat Twente een argentijnse speler vastgelegd zou hebben, iemand van argentinos juniors als ik me niet vergis. Weten jullie van iets?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64306169
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef reem het volgende:
Ik hoorde net op de Argentijnse tv dat Twente een argentijnse speler vastgelegd zou hebben, iemand van argentinos juniors als ik me niet vergis. Weten jullie van iets?
Zal wel om Gabriel Hauche (ofzo) gaan.
Ik las gister ergens dat er Nederlandse interesse voor hem was.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:13:17 #54
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64306255
Nee sorry, t ging om Ladino, maar lees dat twente hem heeft afgekeurd.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64306438
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zal wel om Gabriel Hauche (ofzo) gaan.
Ik las gister ergens dat er Nederlandse interesse voor hem was.
Ik dacht dat PSV interesse heeft in Hauche.
pi_64309551
TWENTE!
pi_64311466
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik dacht dat PSV interesse heeft in Hauche.
Ah, toch een nederlandse ploeg dus.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64316593
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef nvido het volgende:

[..]

Nee ach, op dat moment is 't wel kicken. En achteraf gezien ben ik gewoon blij dat ik zonder kleerscheuren daar "weg kon lopen".
En wat je als laatst zegt, klopt helemaal.

Party-pooper is nou ook wel beetje overdreven, maar in de context klopt 't wel ja.
Niet iedereen kan verstandige keuzes maken zoals jij
Ach verstandig. Misschien wel ja, maar het is ook een beetje dierlijk instinct wat er op dat moment overneemt. Zoek zelf helemaal niet snel de confrontatie op, praat dingen liever uit. Maar als het er dan toch op aankomt geeft het inderdaad ook weer een adrenalinerush. En ik denk dat dat bij veel mensen gewoon nog steeds zo is. Hoe beschaafd ze ook denken te zijn. Heb zelf ook niet zo'n moeite met mensen die vechten. Zolang je onschuldige mensen d'rbuiten houdt en het gewoon eerlijk uitvecht(a la bud spencer met blote handen) ga je je gang maar. Het is voor mij niet eens de vraag of ieder mens zou vechten op een bepaald moment. Ik denk alleen dat het kookpunt voor iedereen anders ligt.
pi_64316993
Rob, welkom thuis!

Afgelopen dinsdagmiddag is Rob, de in Parijs zwaar verwonde Vak-P'er weer thuis gekomen. Per ambulance is hij vanuit Parijs terug gebracht naar Enschede. Bij thuiskomst wachtte hem een warm onthaal van zijn vrienden die een speciaal spandoek voor hem hebben gemaakt.
Namens Vak-P willen wij Rob en zijn familie via deze weg beterschap en alle sterkte toewensen, en dat we je maar snel weer in het home mogen verwelkomen!

You'll Never Walk Alone !

Mooi om te horen!
pi_64317006
Ik denk geen slecht idee dit, veld zag er erg slecht uit afgelopen zondag.
quote:
Lampen moeten FC Twente uitkomst bieden
In navolging van onder meer Arsenal, Manchester United en PSV gaat ook FC Twente lampen plaatsen boven het veld. Die lampen moeten er voor zorgen dat het gras weer gaat groeien. De huidige speelmat in De Grolsch Veste verkeert in slechte staat.

"Onacceptabel", meldt voorzitter Joop Munsterman woensdag in TC/Tubantia. "Als we er niets aan doen, worden we hier zelf het voornaamste slachtoffer van, want met ons spel zijn we gebaat bij een goed veld." Een van de oorzaken voor de huidige staat van het veld is de hoge nieuwe tribune, waardoor een kant geen zon krijgt.

Munsterman is geen voorstander van twee andere opties: kunstgras of een geheel nieuw veld. "Alles is beter dan kunstgras. En een nieuw veld heeft geen nut, want dan hebben we over een tijdje weer hetzelfde probleem. Bij Arsenal en PSV hebben ze heel goede ervaringen met dit systeem. Wij willen net zo'n goed veld als bij Arsenal."
pi_64317449
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

100% anti-goaltune
Heb het geloof ik al eerder gezegd in deze topics. Maar wat mij betreft schaffen ze die hele geluidsinstallatie af. Of gebruiken ze hem alleen nog om doelpuntenmakers door te geven(zonder het dankjewel-alsjeblieft gebeuren). Kabaal maken voor en na de wedstrijd, alswel bij de goals gaat ons prima af.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:13:23 #62
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64318462
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]

Mooi, alles beter dan kunstgras
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 24 december 2008 @ 11:16:57 #63
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64318568
quote:
PSV zonder 3 basisspelers zondag?
Woensdag - Erwin
Aankomende zondag staat de laatste wedstrijd van het voor Twente zo succesvolle kalenderjaar 2008 op het programma. In Eindhoven speelt men tegen regerend landskampioen PSV. Bij PSV kent men de nodige probleemgevallen. Basisspeler Mendez komt sowieso niet in actie, Lazovic en Salcido zijn twijfelgevallen. Ook aanvaller Manco, die zelden minuten maakt, is afwezig. FC Twente kent op Rendla na een fitte spelersgroep.

fctwente.net
Ik geloof steeds meer in een stuntje
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64318621
Rendla is dan wel weer een gemis aan onze kant natuurlijk. PSV speelde zonder Mendez en Salcido redelijk voetbal tegen Feyenoord trouwens.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 december 2008 @ 11:22:33 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_64318735
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef 9christensen het volgende:
Ik noem het geen stunt hoor als Twente van PSV wint op dit moment. We staan 4 punten op ze voor en hebben een veel beter seizoen tot nu toe. Het is eigenlijk wel redelijk gelijkwaardig. Een sterk Twente doet mijns inziens niet onder voor een licht gehavend PSV.
pi_64318804
quote:

[..]

Zal wel een keer tijd worden, ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat we in Eindhoven wonnen.
Цой жив
pi_64318925
Hebben we ook pas 2 x gedaan in de geschiedenis geloof ik. PSV is meer angstgegner dan de overige topclubs geloof ik. Mooi moment om de rollen eens een keertje om te draaien.
pi_64318984
quote:

[..]

Zondag? Zaterdag toch?
pi_64320404
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zondag? Zaterdag toch?
zaterdag ja
Цой жив
pi_64320464
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:36 schreef nvido het volgende:
En volgens mij heb jij mijn post een paar posts boven op de vorige pagina niet gezien.

Of we zaterdag voor de wedstrijd nog even in 't centrum een pilsje gaan pakken?
En wat nemen we mee? 6-pack weer en wat brood/chips?

Ik rij Geen drank, maar wil rustig even in het centrum een colatje pakken evt.
En idd, six pack 0,5's moet geneog zijn. jij en dennis kunnen rustig drinken, als we thuis zijn kunnen we eventueel een pilsje pakken bij leon. 's avonds is de dans-top-50 in atak... Is toll, je kan mee
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64320626
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ik rij Geen drank, maar wil rustig even in het centrum een colatje pakken evt.
En idd, six pack 0,5's moet geneog zijn. jij en dennis kunnen rustig drinken, als we thuis zijn kunnen we eventueel een pilsje pakken bij leon. 's avonds is de dans-top-50 in atak... Is toll, je kan mee
Kijk, daarom weiger ik het dus mijn rijbewijs te halen.
  woensdag 24 december 2008 @ 12:25:50 #72
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64320729
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:24 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zal wel een keer tijd worden, ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat we in Eindhoven wonnen.
Ik heb het nooit meegemaakt.

Laatste keer:
quote:
Seizoen 1972/1973 Datum 18-4-1973
Toeschouwers 16000
Scheidsrechter Charles Corver
Doelpunten . René Notten
Opstelling FC Twente Piet Schrijvers, Kees van Ierssel, Epy Drost, Willem de Vries, Kalle Oranen, Willy van de Kerkhof, Kick van der Vall, René Notten, René van de Kerkhof, Jan Jeuring (. Eddy Achterberg), Theo Pahlplatz
[b]Enschede![/b]
  woensdag 24 december 2008 @ 12:44:08 #73
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64321404
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]

Veld van Arsenal is echt

pi_64321691
quote:
Gerritsen op proef bij Preston

ENSCHEDE - Patrick Gerritsen is op proef bij Preston North End. De rechterspits van FC Twente probeert bij de club uit de Engelse tweede divisie een contract uit het vuur te slepen. Gerritsen komt in Enschede door de grote concurrentie niet meer aan de bak. Hij moet Marko Arnautovic en Romano Denneboom voor zich dulden. Ook Go Ahead Eagles is geinteresseerd in de rechterspits, die de afgelopen jaren veel blessureleed heeft gekend.
Hoeveel moet Gerritsen kosten?
pi_64321721
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef poehej het volgende:

[..]

Veld van Arsenal is echt

[ afbeelding ]
Dat lijkt wel vloerbedekking
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: