quote:
Munsterman gaat er alles aan doen... Afwachten dus... Aan het einde van het seizoen zal er wel een giga-leegloop zijn thoquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ik ben benieuwd of Twente de boel bij elkaar weet te houden.
Ze presteren bijzonder goed (ook in Europa) en dat valt nu eenmaal op bij binnen en buitenlandse clubs.
Prijzig... dat welquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:00 schreef Solstice het volgende:
Ticketinfo voor de wedstrijd tegen Marseille staat op twente.nl trouwens. 27,50 voor een kaartje voor de meesten hier.
Nice nice, zolang je met mij maar naar uitwedstrijden gaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:58 schreef nvido het volgende:
Als 't goed is, heb ik kans op een seizoenskaart bij Vak-P.
Zaterdag nog over gehad met lui van Vak-P, reeële kans dat ik er binnenkort bij zit.
Op een andere plek wil ik niet zitten t.b.h.
Had het wel zo ongeveer verwacht. Voldoende vraag naar kaarten voor zulke wedstrijden, en een manier om de Uefa Cup nog enigszins winstgevend te maken.quote:
Jep, opbrengst tv geld zal wel niet veel zijn. de NOS zal ajax of NEC wel uitzenden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Had het wel zo ongeveer verwacht. Voldoende vraag naar kaarten voor zulke wedstrijden, en een manier om de Uefa Cup nog enigszins winstgevend te maken.
Ja tuurlijk, die lui van vak-p waar ik dan bij kan zitten gaan niet zo vaak naar uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:04 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Nice nice, zolang je met mij maar naar uitwedstrijden gaat
Ik zou er in elk geval niet vanuit gaan dat hij blijft, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Elia niet te houden is in januari.
Als jij hem inpakt in bubble wrap en door de straten rolt misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:25 schreef nvido het volgende:
Maar Lamme zak, is er nog een hypothetische mogelijkheid dat je nog mee gaat naar Marseille?
Idd, ik ga nooit meer naar Frankrijk voor voetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:16 schreef nvido het volgende:
Ik moet iig met een heel goed voorstel komen, voordat hij uberhaupt de overweging maakt om mee te gaan
Ik kijk er over heen maar ik zie nergens staan van mezelf dat jou het idee kan geven dat ik over te halen ben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef nvido het volgende:
Oké nu spreek je jezelf tegen.
Je beaamt nu dat ik met een goed voorstel moet komen om jou mee te krijgen en tegelijkertijd wil je nooit meer mee voor voetbal?
Misschien een extra randverschijnselentopic?
Je zag er niet bepaald geschokken uit in Parijs neequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:30 schreef nvido het volgende:
Ik begrijp je redenen ook wel..
Je zit er niet op te wachten om nog een keer "on-the-run" te gaan.
Misschien dat ik nog niet met beide benen weer op de grond sta, maar naast het feit dat ik 7 kleuren stront scheet in Parijs, overweldigde de adrenalinerush mij op dat moment.
Dus als ik voor een redelijk bedrag naar Marseille af mag en/of kan reizen laat ik dit niet aan mij voorbij gaan
als Twente de UEFA Cup finale haalt en hij wordt in Parijs gespeeld ook niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Idd, ik ga nooit meer naar Frankrijk voor voetbal.
Dat was inderdaad in discussiepuntquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
als Twente de UEFA Cup finale haalt en hij wordt in Parijs gespeeld ook niet?
Nee ach, op dat moment is 't wel kicken. En achteraf gezien ben ik gewoon blij dat ik zonder kleerscheuren daar "weg kon lopen".quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je zag er niet bepaald geschokken uit in Parijs nee
Maar jij weet net zo goed als ik, dat de drie heren waarmee jij nu Marseille gaat, jongens zijn die niet wegrennen. En dan ben ik niet de party-pooper op dat moment...
Het is idd de goaltune, maar wij zijn hem onderhand behoorlijk zat..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is dit jullie nieuwe goaltune? Aan de ene kant wel grappig. Aan de andere kant, vind ik Dale Cavese behoorlijk verneukt.
Eerst een stukje green day/u2 met de saint are comingquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is dit jullie nieuwe goaltune? Aan de ene kant wel grappig. Aan de andere kant, vind ik Dale Cavese behoorlijk verneukt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is idd de goaltune, maar wij zijn hem onderhand behoorlijk zat..![]()
het liefst juichen we gewoon zelf wat we willen / zingen we de doelpuntmaker toe etc.
In plaats van voorgeschreven te krijgen wat je moet zingen... Steeds meer mensen krijgen dit door.. Dus zingen de meesten ook al een ander lied er overheen..
Nu de man achter de knoppen nog
die hoor ik meestal nauwelijks.. ik hoor die speakergast ook altijd nauwelijks.. zit redelijk hoog op de tweede ringquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Eerst een stukje green day/u2 met de saint are coming
Ik ben gewoon geen hooligan en zou het ook nooit worden,. wanneer het niet te ontwijken is, dan sta ik er, maar zodra de mogelijkheid is ben ik weg. Hangt er natuurlijk ook wel vanaf of er vrienden van mij in nood zijn of iets dergelijks. Dat is anders. Maar zodra het niet nodig is, dan zal ik er ook niet bij zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef nvido het volgende:
[..]
Nee ach, op dat moment is 't wel kicken. En achteraf gezien ben ik gewoon blij dat ik zonder kleerscheuren daar "weg kon lopen".
En wat je als laatst zegt, klopt helemaal.
Party-pooper is nou ook wel beetje overdreven, maar in de context klopt 't wel ja.
Niet iedereen kan verstandige keuzes maken zoals jij
Je bent er wel 1 , maar je wordt het nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hooligan en zou het ook nooit worden,. wanneer het niet te ontwijken is, dan sta ik er, maar zodra de mogelijkheid is ben ik weg. Hangt er natuurlijk ook wel vanaf of er vrienden van mij in nood zijn of iets dergelijks. Dat is anders. Maar zodra het niet nodig is, dan zal ik er ook niet bij zijn.
Als jij hier wat meer blijft slowchatten gaat het nog sneller...quote:
nee .. wat / waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als jij hier wat meer blijft slowchatten gaat het nog sneller...
Iemand dat TV item van Arnautovic nog gezien?
Naja, ik mag toch aannemen dat er liever gekeken wordt naar FC Twente, dan naar NEC.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jep, opbrengst tv geld zal wel niet veel zijn. de NOS zal ajax of NEC wel uitzenden.
mooi stuk..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
fctwente.tv
Leuk stuk, interview van behoorlijk lengte
Haha dat komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als jij hier wat meer blijft slowchatten gaat het nog sneller...
Iemand dat TV item van Arnautovic nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |