zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Sieps het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat de boel bij elkaar gehouden wordt in de winterstop
Godverdomme, je opende het topic te snel, we hadden de franse versie net klaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!
Volgens mij wilde munsterman kennedy niet terug.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef ElYefe het volgende:
Mocht Elia vertrekken dan is het denk ik wel wenselijk daar meteen een vervanger voor te zoeken. Huysegems mist toch net genoeg kwaliteit denk ik. En is het terughalen van Kennedy een optie?
Of Elia moet een dusdanig laag salaris hebben dat ze Ajax wel een financiele vooruitgang vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh.. Ajax is nog altijd een grote club hoor, dat ontken ik ook niet. Maar het was bij bijvoorbeeld de zaak suarez ook niet doorslaggevend. De commissie zei dat ajax op basis van het verleden een sportieve vooruitgang zou zijn voor suarez, maar dat het op dat moment niet zo was.. Salaris dat 4x zo hoog lag, telde ook al niet.
Joopquote:ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman kan zich niet voorstellen dat Eljero Elia in de winterstop vertrekt bij FC Twente. ,,Het is toch crisis in de wereld? Ik ben benieuwd wie hem denkt te kunnen betalen", doelt Munsterman op het feit dat Elia nog anderhalf jaar onder contract staat en dus veel geld zal moeten kosten.
Zoals eerder gemeld heeft Ajax belangstelling voor de linkerspits van Twente. ,,Ik heb nog niets gehoord en ik ga er vanuit dat er in de winterstop niemand vertrekt'', zegt Munsterman. Twente zal in januari ook niets ondernemen op de transfermarkt. ,,Wij hebben een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niet wat doen.'' Twente is ook nog altijd in gesprek met Elia over het openbreken van het huidige contract.
Munsterman verwacht dat Robbie Wielaert op korte termijn zijn contract bij Twente gaat verlengen. Club en speler zijn al tijden in gesprek over het openbreken van de huidige verbintenis.
De verdere uitbouw van het stadion is een paar maanden uitgesteld. Aanvankelijk wilde Twente in de zomer al beginnen met de bouw van de tweede ring boven de korte zijde, maar dat is uitgesteld naar het najaar of het voorjaar van 2010. Volgens Munsterman heeft dat niets te maken met de financien. ,,Er is alleen wat vertraging door wat procedures. Maar de uitbouw gaat absoluut door.'' (TC Tubantia)
Ja. Met het oog op de Webster-regeling is het alleen wel gunstig om contracten te vernieuwen eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef RobbieT het volgende:
Was het trouwens niet zo dat Twente nog een eenzijdige optie heeft om zijn contract te verlengen?
Elia...25 miljoen
Maaroufi kijkt blij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto met dat stadion er bij enzo
Inderdaad zegquote:
Haha, het is idd lastig te zien .. maar door die sneeuw zie ik hem nog naast wielaert zitten daarquote:
Beslissingen worden altijd samen genomen, Joop heeft wel een grote inbreng denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Als Twente al toestemming geeft dan zal Joop uiteindelijk wel eieren voor zijn geld kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |