Ik vrees dat ik dat niet ben. Maar zelfs in het weekend slaap ik niet uit. Zonde van de dag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks van school komt en gestudeerd hebt, dan ontdek je wel dat je dat luizenleventje niet eeuwig kunt leven... het leven van werkenden gaat nu eenmaal niet over uitslapen doordeweeks... tenzij je matrassentester bent.
ik zit al eeuwen niet meet op schoolquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks van school komt en gestudeerd hebt, dan ontdek je wel dat je dat luizenleventje niet eeuwig kunt leven... het leven van werkenden gaat nu eenmaal niet over uitslapen doordeweeks... tenzij je matrassentester bent.
en?quote:
Nee ik slaap meestal pas om 5 uur, dat klopt. en nee dat is niet vrijwilligquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jijstaat niet om 5:00 op. Ik trek het niet meer om nog eens naar een twee uur durende film te kijken. Ik zit liever achter de laptop nog wat te devven.
De meeste films vind ik toch magertjes, zo ook "Das Parfum". Het boek was tig keer beter.
Je neukt in de nacht?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik slaap meestal pas om 5 uur, dat klopt. en nee dat is niet vrijwillig
En ja de meeste boekverfilmingen zijn niet heel geslaagd inderdaad.
Je bent er af geschopt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit al eeuwen niet meet op school_!
Nee ik heb gewoon een slaap stoornis waardoor ik 9 van de 10 nachten gewoon niet in slaap kom en pas slaap tegen de tijd dat mijn wekker weer gaatquote:
Haaiquote:
Gelukkig is het de pa van een van mn vrienden.quote:
Dat heeft mn vriend een paar maanden gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een slaap stoornis waardoor ik 9 van de 10 nachten gewoon niet in slaap kom en pas slaap tegen de tijd dat mijn wekker weer gaat
Sjiek hendig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een slaap stoornis waardoor ik 9 van de 10 nachten gewoon niet in slaap kom en pas slaap tegen de tijd dat mijn wekker weer gaat
Goeie keuze gemaakt dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig is het de pa van een van mn vrienden.
Mag na nieuwjaar ff langswippen
Gelukkig heb ik al bij hem thuis het eerste gesprek gehad.
Mja als je me hoort..![]()
Wie niet hoort dat ik ziek ben is doof
De weekenden dat ik uitslaap zijn ook zeldzaam hoor. Ik ben meestal nou eenmaal rond een uur of acht á negen wakker en dan ga ik niet meer blijven liggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat niet ben. Maar zelfs in het weekend slaap ik niet uit. Zonde van de dag.
Ik heb dit weekend dan gewerkt, maar dat is dan een uitzondering. Dat compenseer ik wel een keer.
Als ik dat eerste gesprek niet al gehad had, dan had ik het niet gedaan en was ik ziek gegaanquote:
En toch kun je lang uitslapen? Draai je nachtdiensten dan, of ben je werkzoekend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit al eeuwen niet meet op school_!
nee, ik werk gewoon allen niet zo vroegquote:
ok mooi beter dan dat het late rkan e dat het een bekende isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
[..]
Gelukkig is het de pa van een van mn vrienden.
Mag na nieuwjaar ff langswippen
Gelukkig heb ik al bij hem thuis het eerste gesprek gehad.
ik heb ook periodes dat ik echt niet in slaap kan komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
Mjah echt heel handig is het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heeft mn vriend een paar maanden gehad
Das kutzwaar kut
Ik ga je bellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Arme schatquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik dat eerste gesprek niet al gehad had, dan had ik het niet gedaan en was ik ziek gegaan
(wat een hoop had in die zinklopt het nog wel?)
*kuch*
maar dit is niet normaal meer
Ik vind 6 uur eigenlijk wel wat vroeg, maar dat komt vooral doordat ik 's avonds dan vroeger naar bed moet om aan mijn slaapuren te komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind een uur of 5 opstaan heerlijk. Zeker met sneeuw
Of een mooie zomerdag
Of: ga wandelen, drink melk, masturbeer (quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Mjah echt heel handig is het nietIk heb het nu al.. poeh uuh.. ruim 8 jaar ofzo. Word je erg moe van en niemand die het begrijpt natuurlijk
hoe vaak ik al wel niet "dan moet je eerder naar bed gaan" naar mn hoofd heb gekregen
en daar word je vrolijk van?! dies gek..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
ik heb ook periodes dat ik echt niet in slaap kan komen
quote:
Vandaar dat ik naar huis ben gegaan. Ben meteen mn bedje in gedokenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme schatnou niet met kerst echt helemaal dood ziek op bed liggen hoor
das ook niks aan!
Zonder Fles? Da's ook gemeen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik naar huis ben gegaan. Ben meteen mn bedje in gedoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |