Hij had toch weinig aan me gehadquote:
Dat werkt bij mannen altijd best aardigquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of: ga wandelen, drink melk, masturbeer (dokter gaf dat dus echt als advies.. hij zei: je kunt haar wel zo vaak lastig vallen maar dan krijgt zij ook slaap tekort
) en meer van dat soort goede adviesen
nee hoor gewoon normale daytime job en ik vind het eerlijk gezegd nog vroegquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch kun je lang uitslapen? Draai je nachtdiensten dan, of ben je werkzoekend?
ja ik heb soms maanden dat ik niet voor 3/4 uur slaap en dan heb je tijd om van alles te doen, net dat jhe dat doet maar toch je hebt tijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
en daar word je vrolijk van?! dies gek..
Woon je op je werk dan, dat je zo lang kan uitslapen? Ik moet eerst anderhalf uur reizen voor ik op mijn werk benquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor gewoon normale daytime job en ik vind het eerlijk gezegd nog vroeg_!
[..]
Ha!! zei ik toch Fles?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
Vandaar dat ik naar huis ben gegaan. Ben meteen mn bedje in gedoken
hahaha okequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef PeZu het volgende:
ja ik heb soms maanden dat ik niet voor 3/4 uur slaap en dan heb je tijd om van alles te doen, net dat jhe dat doet maar toch je hebt tijdbovendien heb ik al vanaf kleins af aan heel weinig slaap nodig
Dan moet je verhuizenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je op je werk dan, dat je zo lang kan uitslapen? Ik moet eerst anderhalf uur reizen voor ik op mijn werk ben.
tis 5 miuten hier vandaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je op je werk dan, dat je zo lang kan uitslapen? Ik moet eerst anderhalf uur reizen voor ik op mijn werk ben.
quote:
Jullie roddelen over mijquote:
we maakten ons zorgen en gokte er maar op dat je lekker in bed was gaan liggenquote:
Das lievquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
we maakten ons zorgen en gokte er maar op dat je lekker in bed was gaan liggen
Dat dus. En we kennen je een beetje, toch welquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
we maakten ons zorgen en gokte er maar op dat je lekker in bed was gaan liggen
ja tis idd erg klotuh als je lekker kan slapen en als nog op tijd op je werk zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nooit dicht bij mijn werk willen wonen.
Wel kut voor je spoorkilometersquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis idd erg klotuh als je lekker kan slapen en als nog op tijd op je werk zijn
Ben niet zo moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus. En we kennen je een beetje, toch wel
hihiquote:
Nee, het lastig vallen omdat je toch dichtbij het werk woont wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis idd erg klotuh als je lekker kan slapen en als nog op tijd op je werk zijn
ja de trein, jammer dat ik dat moet missen zegquote:
Oh neem jij ff de noodtelefoon mee naar huis, jij kan er in 5 minuten zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het lastig vallen omdat je toch dichtbij het werk woont wel.
Gaatie weer hoor (k)quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de trein, jammer dat ik dat moet missen zeg_!
Ja, dat soort dingen dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh neem jij ff de noodtelefoon mee naar huis, jij kan er in 5 minuten zijn
Oh en loop zaterdagavond nog even langs, er moeten wat servers in een ander rack gehangen worden, en om daarvoor nou helemaal vanuit <ver weg> te komen, terwijl jij om de hok woont... Bedankt he!
dat heb ik ze afgeleerdquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het lastig vallen omdat je toch dichtbij het werk woont wel.
Dat kan ik ook wel, het is maar 60 km.quote:
Je verneukt alles omdat je smiley wegrolt?quote:
Meneerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, het is maar 60 km.
Maar ik prefereer de auto.
game zequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even Settlers 3 spelen. Oldschool
Marcquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef PeZu het volgende:
zenden ze geen house uit maar die stomme potter
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Marc![]()
Kleine ligt in bed
Tijd voor mezelf
Heel hinderlijk jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:33 schreef PeZu het volgende:
zenden ze geen house uit maar die stomme potter
quote:
Game zequote:
Schat het is LL, wie zegt dat ze niet een spelletje in bed doet?quote:
Single player ganzenbord of wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat het is LL, wie zegt dat ze niet een spelletje in bed doet?
O heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single player ganzenbord of wat?
nee rozenknopje aaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single player ganzenbord of wat?
Kan me niet voorstellen dat er in die wensput wat interessants te beleven is momenteelquote:
wehehehehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er in die wensput wat interessants te beleven is momenteel
Lees "Kijk mij eens door LL aangestoken zijn"quote:
quote:
Nope, ben door niemand aangestoken,quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees "Kijk mij eens door LL aangestoken zijn"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
Zo.. klaar met het spelletje
en ik lig onder de deken op de bank
Handjes BOVEN de dekens hequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:55 schreef Ladylike het volgende:
Neequote:
quote:
jaquote:
Dairy dashquote:
wasda, moet je iets maken en serveren?quote:
Boerderijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wasda, moet je iets maken en serveren?
Klinkt als wat ik hier heb liggen en dat heet... uuhm... Harvest moon! Dat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Boerderij
schaapjes voeren en knippen, kipjes voeren en eieren rapen, koeien en geiten voeren en melken en kaas maken enzo
(daarbij nog klusjes als auto repareren, fruit en groenten verbouwen, hout hakken enz.. )
harvest moonquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Boerderij
schaapjes voeren en knippen, kipjes voeren en eieren rapen, koeien en geiten voeren en melken en kaas maken enzo
(daarbij nog klusjes als auto repareren, fruit en groenten verbouwen, hout hakken enz.. )
Boerderij Tycoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Boerderij
Heb een stuk of 50 van dat soort spelletjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt als wat ik hier heb liggen en dat heet... uuhm... Harvest moon! Dat!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:07 schreef Fha het volgende:
Klinkt als wat ik hier heb liggen en dat heet... uuhm... Harvest moon! Dat!
Ah, jullie hebben elkaar ook weer gevondenquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb een stuk of 50 van dat soort spelletjes
weheheh ik geloof ik het ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie hebben elkaar ook weer gevonden
Makk'k zat. Optiefenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo prof layton een spselen als ik van fok weg kom that is_!
Nee blijf!!quote:
bijzodere jammere tegenvaller is dat jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Bahdenken dat je lekker M&M's gaat eten en dan blijk het die vieze bruine zak te zijn vol met nep smarties die ik vet smerig vind
Dan smijt je die zak op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!! Whehehehquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Bahdenken dat je lekker M&M's gaat eten en dan blijk het die vieze bruine zak te zijn vol met nep smarties die ik vet smerig vind
Ik heb hem bijzonder hard in de prullenbak getieft en toen heb ik keihard het deksel dicht laten vallenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die zak op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!! Wheheheh
Dat staat niet in het scenarioquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb hem bijzonder hard in de prullenbak getieft en toen heb ik keihard het deksel dicht laten vallen
Het luchtte wel opquote:
door al onze liefde ben je nu alweer bijna beterquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef Ladylike het volgende:
krijg ineens honger
das een goed teken
* LL gaat macaroni warmen
Liefde?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
door al onze liefde ben je nu alweer bijna beter![]()
Nietus, je doet alsof want dat vind je stoerder. Maar ik heb het wel door hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde?
Van mijn kant is het gewoon lust hoor
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, je doet alsof want dat vind je stoerder. Maar ik heb het wel door hoormaar ik zal niks zeggen.
Graag gedaanquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
door al onze liefde ben je nu alweer bijna beter![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefde?
Van mijn kant is het gewoon lust hoor
Wie nog meer dan?quote:
Woepsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, kreeg ineens inspiratie om kasten anders in te richten... resultaat: ongeveer 50 vuile glazen die ik morgen maar even ga afwassen.
In de glasbak ga tiefenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, kreeg ineens inspiratie om kasten anders in te richten... resultaat: ongeveer 50 vuile glazen die ik morgen maar even
Wat je in een week kado krijgt bij wat kratjes bierquote:
En die was jij af?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je in een week kado krijgt bij wat kratjes bier
gewoon normale glazen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |