Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Maar morgen moet ik wel 12 - sluitquote:
12-sluitquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik wel 12 - sluit
Ja. Scheelt dat met kerstavond we om 7 uur dicht gaan, en ik dus om 8 uur klaar benquote:
Oow, op die manierquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Scheelt dat met kerstavond we om 7 uur dicht gaan, en ik dus om 8 uur klaar ben
Ik ga echt geen 13 uur werken ofzoquote:
En dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat ben ik!
Al klaar met je scriptie?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak daar God van, en we zijn weer vrienden.
Nais nais! Nog wat gehad aan mijn verslag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wachten op feedback, concept begin vorige week ingeleverd.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak daar God van, en we zijn weer vrienden.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik noem mijn surprise "De eigenwijze pan"
wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef skippy22 het volgende:
Lekker 2 weken lapzwansen Soort van werk alleen dan thuis
Zekers, niet al teveel natuurlijk omdat het een compleet ander iets is. Maar een voorbeeld is altijd handig, handig om een structuur te kiezen voor je begint.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais nais! Nog wat gehad aan mijn verslag?
TGND
Maak daar God van, en we zijn weer vriendenquote:
Werd ook tijd, schrijf je dan gelijk in voor een Seizoenskaartquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenmiddag ClubCard van FCT aanvragen
nep-supportertquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenmiddag ClubCard van FCT aanvragen
Mooi! Geen dank, dat biertje komt wel goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zekers, niet al teveel natuurlijk omdat het een compleet ander iets is. Maar een voorbeeld is altijd handig, handig om een structuur te kiezen voor je begint.
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Mooi! Geen dank, dat biertje komt wel goed![]()
Geile beerquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ben geen tukker, maar ik kwam even op die TT af.
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geile beer! Hij ziet ook een vrouwen naam in de TT staan hoor
Slimmmmm ouwe, slimmmm!!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Werd ook tijd, schrijf je dan gelijk in voor een Seizoenskaart
niemand die samen met mij een kaart wil kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
nep-supportert! Ik heb zelfs een scc
!
![]()
duuudequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ben geen tukker, maar ik kwam even op die TT af.
Kan wel kloppenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik volg m niet, denk ik?
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Je kent me niet zeker.
Nog meer van dat gore ajaxvolk hier?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Je kent me niet zeker.
ik ben dan ook een Tukker kerelquote:
We zijn overalquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog meer van dat gore ajaxvolk hier?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo weer weg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plaatje om de PaFiPo op te vrolijken![]()
Ik blijf niet, was maar eenmalig. En ja, ik heb respect voor FC Twente.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je mag blijven, maar:
Dit is Twente, aanpassen of oprott'n
Nu had ik het over de regio :-)quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik blijf niet, was maar eenmalig. En ja, ik heb respect voor FC Twente.
FC Twente is het enige wat ik ken uit Twente.quote:
Ah Heracles nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
FC Twente is het enige wat ik ken uit Twente.
Dat is de mooiste club uit Twentequote:
Jewel maar dat is niet leuk om aan terug te denkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De vuurwerkramp dan?
Nee, kloptquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is de mooiste club uit Twente.
[..]
Jewel maar dat is niet leuk om aan terug te denken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja, dat kleine knuffelnegertje wat Kreta op zijn kop zettequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
En daarna kwam er een robuuste Italiaanse Nederlander die alle vrouwen gek maaktequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja, dat kleine knuffelnegertje wat Kreta op zijn kop zette.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En daarna kwam er een robuuste Italiaanse Nederlander die alle vrouwen gek maakte!
een eigenwijze panquote:
quote:
Alleen, nu istie niet meer eigenwijsquote:
Maar een pan kun je toch gewoon kopen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Alleen, nu istie niet meer eigenwijs
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zorgt er voor dat spruitjes niet gaar wil wordne?
Het is voor een surprise he?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar een pan kun je toch gewoon kopen?
Dan moet je ook het Jamie Collum boek gebruiken, en niet Oorlogswinter, das veelstekoud!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik probeerde er een boek in te bakken, maar dat ging niet
Ik probeerde een of andere detective boek. Ik weet nu de titel al niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:03 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook het Jamie Collum boek gebruiken, en niet Oorlogswinter, das veelstekoud!
Spruitjes zijn echt wel lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zorgt er voor dat spruitjes niet gaar wil wordne?
Inspector Gadget en de zoekgeraakte poes?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeerde een of andere detective boek. Ik weet nu de titel al niet meer
Ze zijn wel te eten jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spruitjes zijn echt wel lekker
De Cook en de moord in de Amsterdamse grachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inspector Gadget en de zoekgeraakte poes?
Dat had ik wel onthoudenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inspector Gadget en de zoekgeraakte poes?
Dat is wel hoog hoor MinderMutsigquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
070. 10428 MinderMutsig
Ik ook niet.quote:
Wees blij, het is alleen maar een teken dat je wel een leven hebt!!quote:
Dat is ziek hoor.quote:
quote:
Nopes, jij wel? Helaas niet, had Klaas willen uitzwaaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:42 schreef Houniet het volgende:
Ben je bij AFC zondag Roy?
Een leeg uitvak, eigenlijk wel jammer, 1600 Hagenezen leek me wel gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nopes, jij wel? Helaas niet, had Klaas willen uitzwaaien!
Ja ik ben er wel. Zonder uit-supportersquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nopes, jij wel? Helaas niet, had Klaas willen uitzwaaien!
Je gaat te snel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word gek van mn laptop, hij doet ineens zo fucking traag
Nais! Idd, jammer... Wil ook vaker gaan, traineeship is nu afgelopen dus heb de weekenden weer meer tijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel. Zonder uit-supporters.
Mooie wedstrijden inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais! Idd, jammer... Wil ook vaker gaan, traineeship is nu afgelopen dus heb de weekenden weer meer tijd! Wil sowieso naar Fey. en Fio. thuis
quote:
Je hebt toch geen seizoens of wel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mooie wedstrijden inderdaad.
Ik ga elke thuiswedstrijd, volgend jaar wil ik ook uitwedstrijden meepakken.
Netnietnerd danquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel snel, maar mijn laptop niet
Kneus.quote:
Pwnd wie une noob!quote:
Nietesquote:
Neej, toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben nerdie meisjes over het algemeen grote tieten?
Whehe wel lekker hequote:
ik heb 20 januari examen Fiscale Advisering 1; oftewel Omzetbelasting + Inkomstenbelasting + Overdrachtsbelasting + Successierecht...quote:Op woensdag 24 december 2008 08:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Moet zo nog ff ''examen'' doen in fiscale aspecten, hoop dat ik dat kreng nu wel haal!
Wij gaan dr niet zo diep op in! Beetje algemene regelgeving en algemene informatie (boxenstelsel, vrijstellingen, fiscaal partnerschap, etc) daarbij gaan we wel dieper in op de stof rond de zakelijke belasting regelgeving!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb 20 januari examen Fiscale Advisering 1; oftewel Omzetbelasting + Inkomstenbelasting + Overdrachtsbelasting + Successierecht...
wij gaan ook echt diep in op de stof, omzetbelasting is gewoon raal, de rest is wel te volgenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij gaan dr niet zo diep op in! Beetje algemene regelgeving en algemene informatie (boxenstelsel, vrijstellingen, fiscaal partnerschap, etc) daarbij gaan we wel dieper in op de stof rond de zakelijke belasting regelgeving!
Niet echt mijn ding maar hoort dr jammer genoeg bij
Klopt, las t in de krantquote:Op woensdag 24 december 2008 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en GeenStijl wil een publieke omroep beginnen genaamd POWNED
Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Dan ben ik ook geen nerd
Heb jij zulke grote tieten?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Dan ben ik ook geen nerd
Van harte.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb jij zulke grote tieten?![]()
Net geslaagd hoor![]()
\quote:
Nope, heb me niet opgegeven voor de bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
\
Tnx moatie! Ga je ook mee naar Bill 2e kerstdag?
Ja joh, jij ook? Elke tweede kerstdag gaat er een grote bus vanuit Wierden naar Bill, dit jaar iets van 150 man ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 13:03 schreef Fems het volgende:
Wat hoor ik. TOF naar bill?
Wij gaan ook, als iemand de taxi belt! (A).quote:Op woensdag 24 december 2008 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja joh, jij ook? Elke tweede kerstdag gaat er een grote bus vanuit Wierden naar Bill, dit jaar iets van 150 man ofzo![]()
Zou ik dr maar snel bij wezen, vaak zijn de taxi's volgeboekt met zulke dagenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Wij gaan ook, als iemand de taxi belt! (A).
Een grote drukte wordt het daar dus, vast net zoals vorig jaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef Fems het volgende:
Oeh, net brownies en cupcakes gemaakt. Zometeen nog een peperkoekhuisje maken, had mijn zus uit zweden meegenomen, en staat vast hartstikke schattig!
Ik vind van welquote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb jij zulke grote tieten?![]()
Net geslaagd hoor![]()
Bewijs het maar.quote:
Is goed, ik moet toch nog met de hond lopen.quote:
Ga je altijd naar het veld langs de snelweg?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is goed, ik moet toch nog met de hond lopen.
Ik niet zo vaak, maar mijn moeder gaat daar meestal wel naar toe.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je altijd naar het veld langs de snelweg?
Ik laat daar wel altijd mijn hondje uitquote:Op woensdag 24 december 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik niet zo vaak, maar mijn moeder gaat daar meestal wel naar toe.
Er zijn daar altijd zoveel honden vind ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik laat daar wel altijd mijn hondje uit
Ik ga altijd op het juiste tijdstipquote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Er zijn daar altijd zoveel honden vind ik.Vind ik niet echt fijn lopen.
Is goed, we kunnen wel een keer afspreken.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga altijd op het juiste tijdstip![]()
Maar, een keertje meeten?
Doen we!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is goed, we kunnen wel een keer afspreken.
Hehe.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen we!
Zullen mn ouders verbaast staan dat ik ineens de hond uit mezelf uit wil laten
Haha, ik blijf nu lekker zitten. Heb zere voeten van het werken en net lekker gedouched. Heerlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hehe.Mij moet het ook meestal gevraagd worden.
Dan maak ik nu maar gewoon een rondje blok. Tot straks!
Na een week ?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet mijn gezicht ook weer nodig verzorgen. De vlashaartjes beginnen bijna zichtbaar te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:42 schreef Bob-B het volgende:
ach je moet toch wat hé, als kangaroetjeTrue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Da's wel zuurquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Bob-B het volgende:
Ik kan geen 12 uur lang muziek luisteren en ik zat nog langer, vanaf Singapore
Dat bedoel ik. Met 1.95 meter in een economy class stoel zitten is geen pretje.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Bob-B het volgende:
Naja, Singapore was niet zuur, maar zolang in een vliegtuig zitten, das echt moment van beperkte vreugde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |