och lois, dat weet ik (ergens diep verstopt op dit momentquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:13 schreef Lois het volgende:
Die energie haal je wel ergens vandaan hoor DJMO. Ik was al 24 uur op toen mijn bevalling begon en het lukt gewoon. Ik dacht dat ik de nacht erna wel in slaap zou storten en toen kon ik ook niet slapen van de adrenaline. Je lichaam kan het heus wel!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:29 schreef Jelief het volgende:
Ah,BE! Dat verklaart je postgedrag van de laatste tijd ook wel
gefeliciteerd! Dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben.
BE krijgt een meisjequote:Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja he!
Bij Sasha was ik hardstikke mild en mellow en nu ben ik me een partij fel!
Sorry, DJMO![]()
het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja he!
Bij Sasha was ik hardstikke mild en mellow en nu ben ik me een partij fel!
Sorry, DJMO![]()
ik had m expres al zonder baby gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, trouwens nog wel een verzoekje voor de hyves-enthousiastelingen, er zijn nog een aantal mensen die ik het nog moet vertellen, oa mijn softbal-team, dus liever nog even geen krabbels enzo.,
VIcky, ik zag de jouwe, geen probleem, daar haal je toch niks uit, dus ik laat hem staan, maar mochten anderen ook het idee hebben...![]()
Ik denk dat je de beweegredenen aan die mensen moet vragen, want daar zullen ze wel een persoonlijkje reden voor hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef webbyplus het volgende:
BE gefeliciteerd!
Vraagje aan jullie;
Mensen kiezen altijd; we willen het geslacht van ons kindje wel óf niet weten. Echter kwam ik laatst een stel tegen die het geslacht wel wilde weten, maar het verder aan niemand ging vertellen. Wat ik me afvraag; wat is de beweegreden van iemand om zelf het geslacht te willen weten, maar het niet door te willen vertellen? Lijkt me alleen maar onhandig als iemand bijvoorbeeld eens naar je babykamer komt kijken met rose/blauwe spulletjes...
gr.
webby
Ahum, dat was ik dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:![]()
BE, wat leuk!
![]()
Van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je een top-zwangerschap!
Volgens mij tel ik het hier trouwens al 6quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voor de mensen die mee tellen... Ik heb vorige week ook nog ergens een keer een test gedaan omdat ik dus, afgezien van heel veel tranen en een pietsje hormonennergens last van heb. De teller staat op 5 dus.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wij weten het zelf wel, maar verder (bijna) niemand. We willen het zelf weten om praktische redenen en om ons ook emotioneel wat gerichter voor te kunnen bereiden. Bij de eerste zwangerschap wisten we het niet, maar dachten dat het een meisje werd en het was een jongen. Dat vonden we beiden niet fijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef webbyplus het volgende:
BE gefeliciteerd!
Vraagje aan jullie;
Mensen kiezen altijd; we willen het geslacht van ons kindje wel óf niet weten. Echter kwam ik laatst een stel tegen die het geslacht wel wilde weten, maar het verder aan niemand ging vertellen. Wat ik me afvraag; wat is de beweegreden van iemand om zelf het geslacht te willen weten, maar het niet door te willen vertellen? Lijkt me alleen maar onhandig als iemand bijvoorbeeld eens naar je babykamer komt kijken met rose/blauwe spulletjes...
gr.
webby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |