Tsja, wat zal ik nou eens zeggen, of beter... hoe zal ik het eens zeggen...
Zal ik vertellen van die positieve test op 12 december? Of de 2e test een half uurtje later er achteraan omdat ik de eerste niet geloofde?
Of dan de 3e die avond om 2 uur 's nachts toen F. weer thuis was?
![]()
Of van het draaiorgel de dag erna, little drummer boy, waar ik het niet bij droog hield.

Of mss toch die test afgelopen dinsdagmiddag omdat ik zenuwachtig was voor de MvM mevrouw die avond.
![]()
Of de test van de MvM mevrouw, die ook echt wel duidelijk was.
![]()
Of dat ik de tranen in mijn ogen had toen ik zag hoe ook weer afgelopen dinsdag in de Blokker een meisje in een rolstoel heel lief geholpen werd door een supertrouwe golden retriever.

Of mss dan toch een foto van Sasha met het shirtje aan waarmee we het verteld hebben aan de ouders, schoonouders en vanmiddag nog aan de vriendengroep?
Robert, als je mee leest... pech, ik hield het echt niet meer vol! 
![]()
Of hoe de tranen over mijn wangen liepen toen ik gisterenochtend met Sasha in mijn armen gek aan het doen was bij dat
kikker-liedje van Paul McCartneyEn dan heb ik het nog niet eens over een aantal PM-etjes van meiden hier. De een vond dat ik wel heel erg ehm... vurig aanwezig was in sommige discussies, de ander vroeg zich af waarom ik zoveel in het 2e streepjestopic zat etc. etc.
Het is voor een flink aantal van jullie al geen geheim meer, want ik kan mijn mond toch niet goed houden!

Maar nu schreeuw ik het dan toch uit...
IK BEN WEER ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nogmaals Robert, als je dit leest, sorry, maar ik moest het echt kwijt, en jij hoort nu in de keuken te staan en helemaal niet op FOK! te kijken.
Niks tegen Eef zeggen hoor!Oh, en voor de mensen die mee tellen... Ik heb vorige week ook nog ergens een keer een test gedaan omdat ik dus, afgezien van heel veel tranen en een pietsje hormonen

nergens last van heb. De teller staat op
5 6 dus.

![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-12-2008 12:01:21 ]