quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk een 2e gat. Het eerste sprong hij net bij The Killers
dan komt ze woensdag voor na het kerstmaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ze Floortje Dressing heette...
dat kan echt nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef ditkanechtniet het volgende:
[..]
dessing is toch zo lesbisch als maar kan![]()
![]()
zit momenteel nog op mn hotelkamer, beetje plaatjes uit te zoeken. Vanaf 19u ga ik aan de slag (tot 06u)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef TheArt het volgende:
Kevin, kan je wat van onze platen inplannen nu je er toch zit?
Ik hoop dat die in dezelfde prijsklasse vallen als hardcore (en dan dus niet de happy-variant), klassiek en onbekende volksmuziek.quote:
"Een extra nieuwsbericht. Boven Almere zijn 2 gaten gesignaleerd. De oorzaak is nog onbekend. Wij adviseren iedereen om afstand te houden."quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ze zullen wel denken daar op de markt.... Wat staat die 3FM-jock nou vreemd te doen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef ditkanechtniet het volgende:
[..]
![]()
Echt waar ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef ditkanechtniet het volgende:
[..]
![]()
ROFLquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Een extra nieuwsbericht. Boven Almere zijn 2 gaten gesignaleerd. De oorzaak is nog onbekend. Wij adviseren iedereen om afstand te houden."
Plan dan even 100x Mars in in die urenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zit momenteel nog op mn hotelkamer, beetje plaatjes uit te zoeken. Vanaf 19u ga ik aan de slag (tot 06u)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |