Floortje Dessing.quote:
Ik zat er ook al op te wachten maar het kwam nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... normaal gesproken hoor je deze plaat alleen bij Michiel en die heeft zn vaste momenten voor het PSB-alarm. Dat mis je dan toch als dat er niet in zit.
Het klinkt opeens erg kaal nu idd...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... normaal gesproken hoor je deze plaat alleen bij Michiel en die heeft zn vaste momenten voor het PSB-alarm. Dat mis je dan toch als dat er niet in zit.
Was ik al van plan met de kerstmaaltijd bij mijn vriendin (ze heeft kiespijn en is al 3x naar de tandarts geweest maar dat is een prutser, ze zit nu voor de 4e keer maar nu bij een noodtandarts dus hopen dat 't straks beter gaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gooi het in de mizer maak er een sapje van
Oooh ik dacht al, die van Popstars toch niet, die lag er uitquote:
Zijn mooi hè die bergen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in zomer op vakantie in oostenrijk echt erg hoe stijl die bergens daar zijn
ditkanechtniet hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef Marc63 het volgende:
Hebben we weer een nieuwe kloon in dit topic?
Laten we het hopen. Die springt dan vast een gat in de lucht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef Marc63 het volgende:
Crowded House
Michiel, luister je mee?
Was het niet gewoon dat groepje NHTV-vrijwilligers dat de locatiekeuze voor elkaar heeft gekregen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef ditkanechtniet het volgende:
ik hoorde dat floor blijft slapen.
Dit kan echt niet: ik heb niks tegen floor(in tegenstelling) maar bij brabant hoor guus.
Guus moet vannacht gewoon blijven pitten, anders is sr08 gewoon ruk voor mij.
was guus niet de gene die 3000 euro heeft betaald om sr naar breda te krijgen?
Heb ik ook. Ziggoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef cygnusx het volgende:
Toch fijn, digitale tv kwaliteit
[ link | afbeelding ]
En daar maak je een account voor aan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef ditkanechtniet het volgende:
ik hoorde dat floor blijft slapen.
Dit kan echt niet: ik heb niks tegen floor(in tegenstelling) maar bij brabant hoor guus.
Guus moet vannacht gewoon blijven pitten, anders is sr08 gewoon ruk voor mij.
was guus niet de gene die 3000 euro heeft betaald om sr naar breda te krijgen?
Ik denk een 2e gat. Het eerste sprong hij net bij The Killersquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Die springt dan vast een gat in de lucht.
Mannenpap dressing dan tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ze Floortje Dressing heette...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |