ik ga even kijken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Één van deze: http://fok.3fmfan.nl/requests/
Ze lijken ook zo op elkaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef gateway het volgende:
[..]
aha ok
ja die bedoelde ik., haal ze steeds door elkaar
Ik heb gisteren The Gaslight Anthem - 59's Sound aangevraagd, die mag je zeker weten inplannen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...maar kom maar op met die suggesties en ik zal kijken etc etc
Daarom switch ik ook de hele tijd. Mocht er toch iets interessants zijn bij de Headlines, kan ik nog altijd het geluid van de tv aanzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:53 schreef D.Rose het volgende:
Voordeel van radio luisteren is dat er geen headlines zijn
Dat ging op tv niet helemaal goed gisteren. Op de radio was het trouwens wel goed te horen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor nog steeds niks van Giel als hij zingt in de headlines.
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij wat je tekst "En tot die tijd een spannend muziekje!", Annemieke ;-).
Naja dat staat buiten kijf, maar toch raar dat dat nog steeds niet goed is als je het item wel in de headlines gooit?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ging op tv niet helemaal goed gisteren. Op de radio was het trouwens wel goed te horen.
Voor zover je Giel's zang goed kon noemen.
Inderdaad, nu je het zegt...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
zitten er geen beelden van Grunn in de Headlines?
Raar, want er stond wel een videocrew bij (Die mij zelfs door het beeld heen liepquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
zitten er geen beelden van Grunn in de Headlines?
Kap er nou eens mee man. er zijn er wel meer die een kwartier weg zijn uit dit topic, die melden dat toch ook niet?quote:
Volgens mij waren de beelden van Enschede gisteren ook pas in de avond te zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Raar, want er stond wel een videocrew bij (Die mij zelfs door het beeld heen liep).
sommige welquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kap er nou eens mee man. er zijn er wel meer die een kwartier weg zijn uit dit topic, die melden dat toch ook niet?
Inderdaad ja en er werden ook allerlei gasten geinterviewd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Raar, want er stond wel een videocrew bij (Die mij zelfs door het beeld heen liep).
Nee, ze onderbreken er het nieuws nog niet voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoorde geen bel etc.
Hey, ik ben er weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kap er nou eens mee man. er zijn er wel meer die een kwartier weg zijn uit dit topic, die melden dat toch ook niet?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ze onderbreken er het nieuws nog niet voor.
En stop met melden dat je weggaat en er weer bent, zeker als je alleen gaat poepen.
quote:
quote:Kap er nou eens mee man. er zijn er wel meer die een kwartier weg zijn uit dit topic, die melden dat toch ook niet?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef JDude het volgende:
Ik ben er weer trouwens.
quote:Kap er nou eens mee man. er zijn er wel meer die een kwartier weg zijn uit dit topic, die melden dat toch ook niet?
Morgen als ze het huis uitkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Espabilado het volgende:
Dit nummer was vannacht ook al...
Vind de muziek al een uur kut overigens![]()
Hoe laat is meestal de update van het bedrag?
soko - i kill her op z'n kielsquote:
Ga je nieuwe avatar eens afmaken. Je post alles wat je doet hier, maar uitvoeren ho maar.quote:
Kun je niet ff naar de tv-wagen lopen en een cdtje afleveren met MYA-classics?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die Soko staat op het "pauze cdtje" dat je hoort ipv nieuws en reclame. Geen idee waar ze die instarten trouwens, ik denk in de tv-wagen
quote:
filmpje was ik al klaar mee, ava kan ik niet zelf maken heb ik de balle verstand niet van is in aanvraag dus...quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je nieuwe avatar eens afmaken. Je post alles wat je doet hier, maar uitvoeren ho maar.
Damn... zat niet op te letten. Ook met laarzen zeker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Steephsel het volgende:
Leuke dame in kort rokje net bij de brievenbus
Ok, hou ons op de hoogte, tot in detail.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
filmpje was ik al klaar mee, ava kan ik niet zelf maken heb ik de balle verstand niet van is in aanvraag dus...
Spijker-stof rokje en laarsjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Damn... zat niet op te letten. Ook met laarzen zeker?
Ik kijk nu mijn lijst met topics na of er nog iets leuks bij staatquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, hou ons op de hoogte, tot in detail.
Het is hier gewoon leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:07 schreef Impry het volgende:
Liep gisteren sowieso veel leuk volk rond in Breda!![]()
Maar dit was ook nog eens een leuke dame. Aldus Steephsel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ofwel zoals 99% van de vrouwen er momenteel bijlopen.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ofwel zoals 99% van de vrouwen er momenteel bijlopen.
Ja, dat viel mij wel op ja. Ga normaal voor veel winkels altijd naar Den Bosch en soms Tilburg. Maar denk toch dat ik in het vervolg vaker naar Breda ga. Parkeren bij Chassé is nog best goedkoop ook trouwens. ¤ 1,40 per uur ofzo en je staat zo in het centrum.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dit was ook nog eens een leuke dame. Aldus Steephsel.
Er komt geen update vandaag. Om de spanning naar de finale op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Espabilado het volgende:
Dit nummer was vannacht ook al...
Vind de muziek al een uur kut overigens![]()
Hoe laat is meestal de update van het bedrag?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komt geen update vandaag. Om de spanning naar de finale op te bouwen.
Killers - Mr. Brightsidequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun je niet ff naar de tv-wagen lopen en een cdtje afleveren met MYA-classics?
Nah... ik vond het 2 jaar geleden erger hoor (met Sander L.). Zolang Giel niet aan de beurt is of die verdomde Jordy te horen is vind ik het dit jaar best leuk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was wel de matigste SR he dit jaar
In Living Color - Love Rears It's Ugly Headquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:12 schreef Bronson het volgende:
Sorry voor de vraag, maar wie is dit ook alweer?
Merciquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In Living Color - Love Rears It's Ugly Head
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Er komt geen update vandaag. Om de spanning naar de finale op te bouwen.![]()
Paul is compleet doorgedraaid en is een kwartier geleden al schuimbekkend in een dwangbuis het huis uit gehaald.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Een bruiloft, Ziggo, een taart en Dagodinges is drie keer wezen schijten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Danke.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In Living Colour - Love Rears It's Ugly Head
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul is compleet doorgedraaid en is een kwartier geleden al schuimbekkend in een dwangbuis het huis uit gehaald.
Of klink ik nu wat ongeloofwaardig?

Oké, vooral dat laatste is interessant!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Een bruiloft, Ziggo, een taart en Dagodinges is drie keer wezen schijten.
Is dat die stank die ik hier ruik....quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Een bruiloft, Ziggo, een taart en Dagodinges is drie keer wezen schijten.
Vorig jaar kregen ze wel gewoon een enveloppe, maar daarin zat een brief waarin stond dat er geen tussenstand was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Deden ze vorig jaar ook. Was Edwin Diergaarde toch nog ff te horen rond half 5 om te zeggen dat er geen update kwam . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |