zelfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef Susi het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne dag nog !
Gezellig , we zullen aan je denkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zit momenteel nog op mn hotelkamer, beetje plaatjes uit te zoeken. Vanaf 19u ga ik aan de slag (tot 06u)
Vooral Mr. Brightside inplannen. En Ray Lamontagne.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zit momenteel nog op mn hotelkamer, beetje plaatjes uit te zoeken. Vanaf 19u ga ik aan de slag (tot 06u)
Hebben ze je een beetje een fatsoenlijk hotel gegeven?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Fake Blood - Marsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...maar kom maar op met die suggesties en ik zal kijken etc etc
Gisteren was ik bij Hit Me TV en die speelden de Grote Markt plat. Dus iets van die gasten zou leuk zijn. Of Fake Blood.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...maar kom maar op met die suggesties en ik zal kijken etc etc
Zo... jij ziet er vrolijk uitquote:
Ja, het Tokio Hotel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben ze je een beetje een fatsoenlijk hotel gegeven?
Heb je tussendoor dan nog wel even tijd om wat te posten of moet je vollebak aan het werk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Vergeet Gobbledigook van Sigur Rós en Radio Nowhere van Bruce Springsteen niet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Da's mooi k*t... Ben net onderweg richting die handel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"Een extra nieuwsbericht. Boven Almere zijn 2 gaten gesignaleerd. De oorzaak is nog onbekend. Wij adviseren iedereen om afstand te houden."
Hans!!!!! Nee, die hoorde ik in de autoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos !!. Je hebt Faithless gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |