Betraptquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Admins die altijd alsnog konden lezen
JA! Wie is er NU weer beledigd door Brechtje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
Een van de TR's, 13 nu,
[..]
Anoniem Tr's zetten zuigt
'Mama van Brechtje, mag Brechtje buiten komen spelen?'quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Wie is er NU weer beledigd door Brechtje?
Nee, maar ik heb nu een grote zalm, een hele eend, een hele kreeft, een rollade, fricandeau, en drie grote varkenshaasjes.quote:
Boterhammen met zult en een frikandel erbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu een grote zalm, een hele eend, een hele kreeft, een rollade, fricandeau, en drie grote varkenshaasjes.
En ik ben maar 1 fuckende kerstdag thuis en weet nu nog niet wat ik moet koken
Ik pletter gewoon alles op tafel
En dat is voor 3 manquote:
Is Yvon pot??quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nieteens geshopt. Tenminste, niet door mij.
[ afbeelding ]
Max 6quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel soorten brood en broodjes kan een mens op een brunch zetten voor 4 man?
Een heule boelquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel soorten brood en broodjes kan een mens op een brunch zetten voor 4 man?
Holland FMquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, en ik luister tijdens het poetsen naar zo'n Hollandse zender, hoe heet dat? 100 NL?
Met de hele dag Jordy van Loon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, en ik luister tijdens het poetsen naar zo'n Hollandse zender, hoe heet dat? 100 NL?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met de hele dag Jordy van Loon?
HAHAHAHAHAH.... Goed, daar lusten de honden nog geen brood van man`!`~11`1`!~!~ROFLEINZTOWDREIKETCHUP~!~!~!~!~!~!~1`2quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwart brood, dat geef je je hond op niet-kerstdagen nog niet.
Je wilt het welquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ga niet vertellen hoeveel soorten jam ik gekocht heb heur
Die leest gewoon mee hoor.quote:
SHE leest dit nietquote:
Nietusquote:
Afvallen bedoel je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
SHE leest dit niet
Die is veelste druk bezig met voorbereidingen voor der shoot
7 verschillende soortenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
Ah toe. Alstjeblieft. Puppyogen, nu, ik.
quote:
Ze heeft 13 katten toch, zitten die allemaal buiten met de kerst?quote:
Ik heb SHE hier even op geattendeerd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
7 verschillende soorten
Net geteld, ik heb een goed excuus, ik ben in Duitsland wezen shoppen waar zo zooooooooooooveel lekkers hebben
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uurquote:
Doen die lambalkinderen van je nog wat of sta je er weer eens alleen voor?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uur
Moet je eerder beginnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben om 13 uur "begonnen" het is pas 16 uur
Welnee,ik doe het alleenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doen die lambalkinderen van je nog wat of sta je er weer eens alleen voor?
En dat gaat je prima af, zo te zien.quote:
quote:
Als jij klaar bent met poetsen, ga jij bij ons dan verder?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ga niet vertellen hoeveel soorten jam ik gekocht heb heur
Jij veranderd ook vaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:17 schreef Adelante het volgende:
Ik moest ineens hier aan denken, JK.
[ afbeelding ]
Ik was begin december al begonnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:15 schreef Ole het volgende:
Yvonne, je hebt in elk geval al meer gedaan dan ik.![]()
Ik heb nog niet eens boodschappen
Het aanrecht. De aanrecht is stom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was begin december al begonnen
Ik kom nu 876876 dingen dubbel tegen
Update: de aanrecht is leeg, alles min of meer in kasten en planken, frituurpan is schoon en ververst en nu ga ik de keukenkastjes doen
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
TTTTTTTTTT veranderttttttttttttttttttttttttttttttt
Weljaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yvonne ga je in 2009 wel stoppen met roken
Wondersponsje en even koken met een blokje Dreft voor de vaatwasserquote:
En dan? Smaakt al je patat/friet/pommes naar zeepsop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef yvonne het volgende:
Wondersponsje en even koken met een blokje Dreft voor de vaatwasser
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan? Smaakt al je patat/friet/pommes naar zeepsop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |