Rook en plaspauzequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Echo99 het volgende:
Topic op slot. Anders gaat ze zitten baggeren!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Misschien dat een TR helpt...
Dat geeft een topic kleurquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Echo99 het volgende:
Met een plaatje in de OP wordt het topic echt niet beter hoor TS
en bij 10 volgt dr een slotje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag wel bij mij "komen" cleanen Jquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef BrandX het volgende:
anonieme TR's![]()
Maar verder staan er heerlijke tussen
Post eens effe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef BrandX het volgende:
anonieme TR's![]()
Maar verder staan er heerlijke tussen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij mag wel bij mij "komen" cleanen J
die van mij nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft geen nut he, want de helft isanoniem
Ach gut, hij heeft zijn string weer achterstevoren aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ojoooooo is dit het nieuwe te gek gave we hebben wel msn maar baggeren op FOK! is vele malen leuker topic? Nou dan zit ik goed hoor, boh boh. Wiehoeee!
Zit er een keutel dwars?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Boh boh boh![]()
!!111!!!EINZZWEIDREI!!1
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zit er een keutel dwars?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ojoooooo is dit het nieuwe te gek gave we hebben wel msn maar baggeren op FOK! is vele malen leuker topic? Nou dan zit ik goed hoor, boh boh. Wiehoeee!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Boh boh boh![]()
!!111!!!EINZZWEIDREI!!1
Nee hij is er net uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zit er een keutel dwars?
Nee, hoezo. Niets mis met mijn stoelgang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zit er een keutel dwars?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou Yvonne al aangekomen zijn ?
Ze moet webcams ophangen!!!`1!!1`!`quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
Nou ja! Live updates zouden leuk zijn!!1!!11
Een beetje Big-brother, De Gouden kooi en dat drama van laasts Can't Buy Me Love-achtig. Open we er een subforum voor, alle huisvrouwtjes achter de streams. Toppertje!quote:
Daar is ONZ al hard naar op weg.quote:
Ja! Wat mensen van ONZ, KLB, OUD en TRU (ook wat modjes natuurlijk)in een huis pleurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een beetje Big-brother, De Gouden kooi en dat drama van laasts Can't Buy Me Love-achtig. Open we er een subforum voor, alle huisvrouwtjes achter de streams. Toppertje!
Ik stem voorquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja! Wat mensen van ONZ, KLB, OUD en TRU (ook wat modjes natuurlijk)in een huis pleurenWat cameratjes ophangen en je hebt gegarandeerd een kijkcijfer kanon
.
Daar is geen enkel zwaar chemisch spul tegen opgewassenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poets je Ludo's humeur ook ff op?
Echt wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef LudoSanders het volgende:
Een zooitje contactgestoorde in een huis levert heus geen spraakmakende TV op hoor.
Gaat heen, ik ben in de keukenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou Yvonne al bij de wc's aangekomen zijn ?
Wou Brechtje weer courmettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben in de keuken
Hoe krijg ik nou 6 miljoen boodschappen in 600 uitpuilende kasten?
Anoniem Tr's zetten zuigtquote:Yvonne's dochter heeft mij gekwetst via msn, derhalve moet dit topic daarom ook dicht.
platstampen en onbergen! hop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ik ben in de keuken
Hoe krijg ik nou 6 miljoen boodschappen in 600 uitpuilende kasten?
Ik dacht dat Admins die altijd alsnog konden lezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
Een van de TR's, 13 nu,
[..]
Anoniem Tr's zetten zuigt
Roze staat me nietquote:
Betraptquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Admins die altijd alsnog konden lezen
JA! Wie is er NU weer beledigd door Brechtje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef yvonne het volgende:
Een van de TR's, 13 nu,
[..]
Anoniem Tr's zetten zuigt
'Mama van Brechtje, mag Brechtje buiten komen spelen?'quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Wie is er NU weer beledigd door Brechtje?
Nee, maar ik heb nu een grote zalm, een hele eend, een hele kreeft, een rollade, fricandeau, en drie grote varkenshaasjes.quote:
Boterhammen met zult en een frikandel erbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu een grote zalm, een hele eend, een hele kreeft, een rollade, fricandeau, en drie grote varkenshaasjes.
En ik ben maar 1 fuckende kerstdag thuis en weet nu nog niet wat ik moet koken
Ik pletter gewoon alles op tafel
En dat is voor 3 manquote:
Is Yvon pot??quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nieteens geshopt. Tenminste, niet door mij.
[ afbeelding ]
Max 6quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel soorten brood en broodjes kan een mens op een brunch zetten voor 4 man?
Een heule boelquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel soorten brood en broodjes kan een mens op een brunch zetten voor 4 man?
Holland FMquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, en ik luister tijdens het poetsen naar zo'n Hollandse zender, hoe heet dat? 100 NL?
Met de hele dag Jordy van Loon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, en ik luister tijdens het poetsen naar zo'n Hollandse zender, hoe heet dat? 100 NL?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |