Oh daarom zat ze altijd te zeikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef Schut85 het volgende:
wel fijn voor je vriendin met verwennerij
Jij hebt tien vingers per handquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:44 schreef ehqo het volgende:
Net alsof je 10 penisjes aan je hand hebt.
Dampen die onder je teennagels vandaan komen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:04 schreef Jenglejack het volgende:
Weet je wat fucked up is.
Als je een hele dag gewerkt hebt in zweterige schoenen met lange teennagels.
Dan voordat je gaat douchen je teennagels knippen en die dampen die eronder vandaan komen ruiken.
Boh ! Wat een verschrikking
Hij douched eens per maand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dampen die onder je teennagels vandaan komen?
Het stukje er dan af bijten ....quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Bellic het volgende:
Of als je hem per ongeluk te ver hebt doorgeknipt en dat stukje er zo nog af moet maar dat dus heel erg pijn doet. Ja ik weetzelluf dat t onduidelijk is uitgelegd boeiend.
Weet je wat ook een naar gevoel is:quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:01 schreef Seth_Rogen het volgende:
Weet je wat vervelend is. Als je je nagels geknipt heb, dan gooi je je afknipsels op een stoel en ga je met je blote reet erop zitten. En dan weet 1 nagel afknipseltje zich door je kringspier te wurmen. Dat doet pijn jonguh! Helemaal als het van je duim afkomt.
griezelquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Weet je wat ook een naar gevoel is:
Als er aan lange haar in je anus zit (vaak van hoofd of dame). Die je er dan uit moet trekken.
Vaak merk ik dit op als ik mijn vachtje aan het strelen ben.
Dan moet je zeg maar je anus een beetje open trekken en lichtelijk persen om die haar er dan zonder een al te naar gevoel eruit te halen.
Deze ongein heb ik dus bijna dagelijks. Ik haat haren die de heiligheid van mijn anus tarten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Weet je wat ook een naar gevoel is:
Als er aan lange haar in je anus zit (vaak van hoofd of dame). Die je er dan uit moet trekken.
Vaak merk ik dit op als ik mijn vachtje aan het strelen ben.
Dan moet je zeg maar je anus een beetje open trekken en lichtelijk persen om die haar er dan zonder een al te naar gevoel eruit te halen.
WTF.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:01 schreef Seth_Rogen het volgende:
Weet je wat vervelend is. Als je je nagels geknipt heb, dan gooi je je afknipsels op een stoel en ga je met je blote reet erop zitten. En dan weet 1 nagel afknipseltje zich door je kringspier te wurmen. Dat doet pijn jonguh! Helemaal als het van je duim afkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |