vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Juistem. Zie, zo moeilijk is het niet.
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Gisteren nog.. sta je in de supermarkt en je krijgt zomaar uit het niets een stijve. Probeer dan maar eens een beetje natuurlijk het mandje er voor te zetten zonder dat je bij iedere stap het ding raakt waardoor die nog meer in extase raakt en andere mensen het gaan zien.
Daar ben ik al ver over heen... in mijn twintiger jaren. Het geeft ook niets dat jij als vrouw totaal geen idee hebt hoe moeilijk de mannen het hebben. Maar een badinerend daarover zijn geeft al goed weer dat je niet je eigen problemen goed kan plaatsen. Mannen hebben het veel zwaarder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar ben ik al ver over heen... in mijn twintiger jaren. Het geeft ook niets dat jij als vrouw totaal geen idee hebt hoe moeilijk de mannen het hebben. Maar een badinerend daarover zijn geeft al goed weer dat je niet je eigen problemen goed kan plaatsen. Mannen hebben het veel zwaarder.
De kleuren van je UI, + dat Heathen zo vrouwelijk klinkt, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Heathen. het volgende:
Waaruit maak je dat dan op.... 'Breathtaking'?
die pms gaat ook over als een vrouw groot is, zo na d'r 50stequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.
Dus als jij aan een heiden denkt denk je direct aan een vrouw. En bloeddorstig rood associeer jij ook met vrouw... hmm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De kleuren van je UI, + dat Heathen zo vrouwelijk klinkt, daar doelde ik op.
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dus als jij aan een heiden denkt denk je direct aan een vrouw. En bloeddorstig rood associeer jij ook met vrouw... hmm.
Nee mannen worden daar nog chiller van, aangezien er minder bloed naar de hersenen gaat, omdat de stijve gevuld moet worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Word je daar ook redeloos, onverklaarbaar agressief, depressief en labiel van? Moet je dan ook heel hard huilen, je best doen om de neiging tot het leegeten van een pak hagelslag te onderdrukken ook al lust je doorgaans geen chocola? Doe het zo'n stekende pijn dat je je bedje inkruipt en met een kruik de kramp probeert te verlichten?
NOU?!
ROFL EL MAO TSE TSUNG AUF DEM KOMMUNISTENREICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLEST IST KUT!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Disclaimer: dit is een vrouwentopic
Gek word ik er van. Een week lang voel je je kregelig, chagrijnig, depressief, agressief. Niets is goed, alles is kut en iedereen kan de tering krijgen.
Luister ventje, als jouw eigen piem0l al niet naar je luistert kan je moeilijk verwachten dat ik dat wel ga doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar ben ik al ver over heen... in mijn twintiger jaren. Het geeft ook niets dat jij als vrouw totaal geen idee hebt hoe moeilijk de mannen het hebben. Maar een badinerend daarover zijn geeft al goed weer dat je niet je eigen problemen goed kan plaatsen. Mannen hebben het veel zwaarder.
Dat vinden vrouwen ook kut hoor! En dan niet naar een andere supermarkt willen voor 'alleen bier'. En dan toch maar ander bier meenemen. En dan om de 5 slokken denken.. Grmbl.. <insert favo biermerk> is toch lekkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef Plush. het volgende:
Mannen hebben het ook zwaar hoor.
Bijvoorbeeld als je favoriete biermerk is uitverkocht bij de supermarkt
Zelfde logica geldt voor jou met dat gapende ravijn en rode waterval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Luister ventje, als jouw eigen piem0l al niet naar je luistert kan je moeilijk verwachten dat ik dat wel ga doen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
vrouwenlogicaEn maar raar vinden dat we afentoe een ander mokkel opzoeken.
Zelfs als vrouw zijnde vind ik dit gewoon zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Word je daar ook redeloos, onverklaarbaar agressief, depressief en labiel van? Moet je dan ook heel hard huilen, je best doen om de neiging tot het leegeten van een pak hagelslag te onderdrukken ook al lust je doorgaans geen chocola? Doe het zo'n stekende pijn dat je je bedje inkruipt en met een kruik de kramp probeert te verlichten?
NOU?!
Mwoah, het verschilt van vrouw tot vrouw, maar het is idd erg dramatisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zelfs als vrouw zijnde vind ik dit gewoon zwaar overdreven.
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
NOU?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |