Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Soms lijkt het me een stuk makkelijker om een man te zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Premenstrual_syndromequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schrijf PMS eens uit want snap er geen kut van....
Nee, vrouw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Heathen. het volgende:
Man.
Breezersletjes produceren?quote:Je wordt oud en lelijk, kan niet meer breezersletjes produceren dus: maak er een eind aan.
quote:Maar het meest frustrerende is dat je wéét hoe het komt dat je je zo voelt, zo doet, maar toch lukt het je niet om eraan te ontstijgen.
Dat is nu juist het probleem! Pas nadat je hebt lopen ruziezoeken realiseer je je hoe het komt dat je weer eens de bitch uithing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Aha ok. Maar als je toch weet dat je een enorm kutwijf bent in je "PMS" dan doe je daar toch wat aan ?
Ik bespeur hier een gevalletje van: Aandachttrekkerij. Je weet dat je een gedrocht bent in deze periode, klacht erover, maar doet er verder niks aan?
maar bied je dan ook je excuses aan ? Nee zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem! Pas nadat je hebt lopen ruziezoeken realiseer je je hoe het komt dat je weer eens de bitch uithing.
Never underestimate the power of female hormones.
Nee, alleen mijn vriend moet het ontgelden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
Zolang je mij er maar niet mee lastig valt.
Dat is gewoon niet nadenken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk bied ik mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar bied je dan ook je excuses aan ? Nee zeker.
En daarom negeer ik mijn vriendin ook altijd 2 weken in de maand.
Dat had ik ook altijd ja. Maar als je het dan hardop zei waren de rapen gaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
En weet je wat ook zo erg is? Dat mijn vriend eerder doorheeft dan ik dat ik ongesteld moet worden.
.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk bied ik mijn excuses aan.
En weet je wat ook zo erg is? Dat mijn vriend eerder doorheeft dan ik dat ik ongesteld moet worden.
Ik zeg niet dat mannen er geen last van hebben. Die hebben er misschien nog wel meer last van dan wij. Maar vrouwen begrijpen wat ik bedoel en mannen niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef zquing het volgende:
alsof als man zijnde daar geen last van hebt, mn ex was niet te genieten als ze weer aan de PMS was
"Its the only time in my life I ever think about wishing I'd been a man. But you know that only leaves one thing. Because if I had been a man, I'd be somewhere right this very minute with some ole cranky, naggin', raggin', hateful woman with those PMS Blues. "quote:
Hij zegt het altijd hardop. Ik ontken het altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd ja. Maar als je het dan hardop zei waren de rapen gaar![]()
Het mag wel, als je maar geen onzin uitkraamt zoals die boswachterdude.quote:Sorry dat ik in je vrouwentopic post![]()
Volledig mee eens. Maar vooral de chagrijnigheid is echt tergend, je bent boos, je weet waarom je boos bent, het herhaalt zich elke maand, en toch kun je het niet voorkomen of negerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem! Pas nadat je hebt lopen ruziezoeken realiseer je je hoe het komt dat je weer eens de bitch uithing.
En dat is het deel wat mannen niet echt kunnen snappen, omdat zij niet die ervaring hebben. Het is onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar vooral de chagrijnigheid is echt tergend, je bent boos, je weet waarom je boos bent, het herhaalt zich elke maand, en toch kun je het niet voorkomen of negeren
Wordt zwanger!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar vooral de chagrijnigheid is echt tergend, je bent boos, je weet waarom je boos bent, het herhaalt zich elke maand, en toch kun je het niet voorkomen of negeren
Snij je eileider dan door.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dat is het deel wat mannen niet echt kunnen snappen, omdat zij niet die ervaring hebben. Het is onvermijdelijk.
Als je het probleem kan benoemen dan is het in principe ook te beheersen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef BOVICE het volgende:
een typisch vrouwen-hebben-het-zwaarder-dan-mannen topic.
hallo, wij mannen moeten er mee neuken
Dan moet je niet zeikenquote:
Hmhm precies. Ik wens ze gewoon allemaal een weekje PMS toequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dat is het deel wat mannen niet echt kunnen snappen, omdat zij niet die ervaring hebben. Het is onvermijdelijk.
Als ik dan met een wijf neuk waarbij er geen bloed uit de poes komt, ben ik weer de klootzakquote:
Ja, dat zou je denken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je het probleem kan benoemen dan is het in principe ook te beheersen.
Respijt? Respijt? Mijn vrouw heeft negen maanden PMS gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat geeft slechts negen maanden respijt en dan zit je met zo'n jankzak opgescheept.
Alsof ik zo'n ding hebquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet goed opgelet bij biologie zeker?
Je hebt het ws. nooit geprobeerd dus das wel erg makkelijk lullen.quote:
Rot dan op uit dit topic gek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar we -moeten- wel het gezeik aan horen de gehele dag.
Een meeveren he!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar we -moeten- wel het gezeik aan horen de gehele dag.
Ja was het maar zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je het probleem kan benoemen dan is het in principe ook te beheersen.
Dat laatste kán maar hoeft absoluut niet. En ik heb het wel degelijk geprobeerd. Noem mij een hormonaal voorbehoedsmiddel en ik heb het geprobeerd. Maar ik reageer nogal heftig op de meeste.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt het ws. nooit geprobeerd dus das wel erg makkelijk lullen.
AUW het doet pijn, dus doe ik het niet.
Wel 5 jaar geen bloedend spleetje.
Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rot dan op uit dit topic gek.Je stelt je er geheel vrijwillig aan bloot.
Oh, en word homo.
Het is ook maar één keer per maand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een meeveren he!'Ik begrijp het schatje...'
Dat is wel heel fijn als jullie dat doen af en toe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een meeveren he!'Ik begrijp het schatje...'
Je weet dat dat niet bij elke vrouw zo is eh. Sommige doen er langer overquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook maar één keer per maand.
Ik zeur ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.
Of korter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet bij elke vrouw zo is eh. Sommige doen er langer over
Ja, een hele week per maandquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook maar één keer per maand.
Ja, kut hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, een hele week per maandDat betekent dus gewoon een kwart van je relatie die bij voorbaat al naar de klote is.
Neee joh, er zitten ook wel voordelen aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, een hele week per maandDat betekent dus gewoon een kwart van je relatie die bij voorbaat al naar de klote is.
Tenzij je het redt tot aan de overgang. Dan is het de helftquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, behalve als je 5 jaar lang doorbraakbloedingen hebt op vreemde momentenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt het ws. nooit geprobeerd dus das wel erg makkelijk lullen.
AUW het doet pijn, dus doe ik het niet.
Wel 5 jaar geen bloedend spleetje.
Ligt eraan wat je onder zeuren defineert. Alles, en dan ook -alles-, wat er met een hogere toonhoogte uitkom is al gezeur. Ook al bedoel je het niet zo, de rest, ook andere vrouwen, interpreteert het zo wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Isegrim het volgende:
Wij zeuren overigens niet. Het ligt namelijk per definitie aan De Man.
Kom maar op, mag ik daarna? Dat ik wakker werd terwijl ze nog bezig waren met opereren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Ah, doorbraakbloedingen, daarmee jaag je die vuige kerels het topic wel uit.Zullen we ook nog iets zeggen over bloedstolsels?
Oohja fijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, behalve als je 5 jaar lang doorbraakbloedingen hebt op vreemde momenten.
Grapjas.
Gohquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ieuw!Maar dat is niet van een ongesteldheid maar van een embolie.
Ik wil altijd slaan. En dat mag dan van mijn vriend en dan staat hij heel hard te lachen terwijl ik hem meppen verkoop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef Anosmie het volgende:
Opgeblazen buik, pijn in mn onderrug, bijten, onwijs sjaggo, tijdelijke verlaagde pijngrens, hoofdpijn.
PMS..
Laat die kinderen maar zitten dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Als je een kind geworpen hebt komt er hetzelfde uit. Een kniesoor die daarop let!
En meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Als je een kind geworpen hebt komt er hetzelfde uit. Een kniesoor die daarop let!
Mannen krijgen op random tijden een stijve mengquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Disclaimer: dit is een vrouwentopic
Gek word ik er van. Een week lang voel je je kregelig, chagrijnig, depressief, agressief. Niets is goed, alles is kut en iedereen kan de tering krijgen. Je zoekt ruzie om niks, je loopt te zaniken tegen je vriend, je maakt van muggen dinosaurussen en je voelt je gewoon belabberd.
Nou is dat nog tot daar aan toe. Maar het meest frustrerende is dat je wéét hoe het komt dat je je zo voelt, zo doet, maar toch lukt het je niet om eraan te ontstijgen. Het overkomt je elke keer weer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms lijkt het me een stuk makkelijker om een man te zijn.
'Meng'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mannen krijgen op random tijden een stijve meng
Word je daar ook redeloos, onverklaarbaar agressief, depressief en labiel van? Moet je dan ook heel hard huilen, je best doen om de neiging tot het leegeten van een pak hagelslag te onderdrukken ook al lust je doorgaans geen chocola? Doe het zo'n stekende pijn dat je je bedje inkruipt en met een kruik de kramp probeert te verlichten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mannen krijgen op random tijden een stijve meng
Huillie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Heathen. het volgende:
Het zorgt wel anders voor problemen.
Gisteren nog.. sta je in de supermarkt en je krijgt zomaar uit het niets een stijve. Probeer dan maar eens een beetje natuurlijk het mandje er voor te zetten zonder dat je bij iedere stap het ding raakt waardoor die nog meer in extase raakt en andere mensen het gaan zien.quote:
Juistem. Zie, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Dus als vrouwen extreem chagrijnig worden door hormonen is het niet hun eigen fout, maar als mannen hun lul achterna lopen zijn het opeens simpele wezens?
vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Juistem. Zie, zo moeilijk is het niet.
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Gisteren nog.. sta je in de supermarkt en je krijgt zomaar uit het niets een stijve. Probeer dan maar eens een beetje natuurlijk het mandje er voor te zetten zonder dat je bij iedere stap het ding raakt waardoor die nog meer in extase raakt en andere mensen het gaan zien.
Daar ben ik al ver over heen... in mijn twintiger jaren. Het geeft ook niets dat jij als vrouw totaal geen idee hebt hoe moeilijk de mannen het hebben. Maar een badinerend daarover zijn geeft al goed weer dat je niet je eigen problemen goed kan plaatsen. Mannen hebben het veel zwaarder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.
Maak er een topic over.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar ben ik al ver over heen... in mijn twintiger jaren. Het geeft ook niets dat jij als vrouw totaal geen idee hebt hoe moeilijk de mannen het hebben. Maar een badinerend daarover zijn geeft al goed weer dat je niet je eigen problemen goed kan plaatsen. Mannen hebben het veel zwaarder.
De kleuren van je UI, + dat Heathen zo vrouwelijk klinkt, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Heathen. het volgende:
Waaruit maak je dat dan op.... 'Breathtaking'?
die pms gaat ook over als een vrouw groot is, zo na d'r 50stequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Schatje, dat gaat wel over als je groot bent. Het is heel normaal dat je hormonen een beetje 'zoekende' zijn in de pubertijd.
Dus als jij aan een heiden denkt denk je direct aan een vrouw. En bloeddorstig rood associeer jij ook met vrouw... hmm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De kleuren van je UI, + dat Heathen zo vrouwelijk klinkt, daar doelde ik op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |