Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rot dan op uit dit topic gek.Je stelt je er geheel vrijwillig aan bloot.
Oh, en word homo.
Het is ook maar één keer per maand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een meeveren he!'Ik begrijp het schatje...'
Dat is wel heel fijn als jullie dat doen af en toe.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een meeveren he!'Ik begrijp het schatje...'
Je weet dat dat niet bij elke vrouw zo is eh. Sommige doen er langer overquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook maar één keer per maand.
Ik zeur ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te laat... Ik heb een vrouw gevonden die niet zo vaak zeurt. One in a million.
Of korter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet bij elke vrouw zo is eh. Sommige doen er langer over
Ja, een hele week per maandquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook maar één keer per maand.
Ja, kut hè?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, een hele week per maandDat betekent dus gewoon een kwart van je relatie die bij voorbaat al naar de klote is.
Neee joh, er zitten ook wel voordelen aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, een hele week per maandDat betekent dus gewoon een kwart van je relatie die bij voorbaat al naar de klote is.
Tenzij je het redt tot aan de overgang. Dan is het de helftquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, behalve als je 5 jaar lang doorbraakbloedingen hebt op vreemde momentenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt het ws. nooit geprobeerd dus das wel erg makkelijk lullen.
AUW het doet pijn, dus doe ik het niet.
Wel 5 jaar geen bloedend spleetje.
Ligt eraan wat je onder zeuren defineert. Alles, en dan ook -alles-, wat er met een hogere toonhoogte uitkom is al gezeur. Ook al bedoel je het niet zo, de rest, ook andere vrouwen, interpreteert het zo wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Isegrim het volgende:
Wij zeuren overigens niet. Het ligt namelijk per definitie aan De Man.
Kom maar op, mag ik daarna? Dat ik wakker werd terwijl ze nog bezig waren met opereren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Ah, doorbraakbloedingen, daarmee jaag je die vuige kerels het topic wel uit.Zullen we ook nog iets zeggen over bloedstolsels?
Oohja fijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, behalve als je 5 jaar lang doorbraakbloedingen hebt op vreemde momenten.
Grapjas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |