mja ik ook niet echtquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geen ochtendpersoon, dus nevermind
Thanks.quote:
En nog eens.quote:
Vroegah, moest ik 15 km fietsen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ook niet echt
doordeweeks wordt ik als ik moet gaan werken niet wakker voor 9.15_!
6 plus 2 bonus maal de woordwaardequote:Op dinsdag 23 december 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kudo's krijg ik daarvoor samen?
2 miljoenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kudo's krijg ik daarvoor samen?
yeah, dan ga ik nu te bedquote:
slapen is zo lekker, soms als ik slaap droom ik over slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, moest ik 15 km fietsen.
En als ik het eerste uur moest beginnen, was het echt feest![]()
Half 7 op, 7 uur op de ontmoetingsplaats.
Later werd dat verkort naar 6.50 op en 7 uur op de ontmoetingsplaats.
Valt nog mee dat ik niet ooit een sloot ben in gedonderd.
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
slapen is zo lekker, soms als ik slaap droom ik over slapen
quote:
ik snooze altijd minimaal 7x,weer lekker in slaap doezelen even wakker en weer wegdoezelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik droom altijd over dat ik te laat kom en word dan heel gestressed wakker
WTF?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ook niet echt
doordeweeks wordt ik als ik moet gaan werken niet wakker voor 9.15_!
ja vroeg heh, tis toch niet normaalquote:
NEE DAT IS HET NIET GVDquote:
Ik vind het niet zo vreemd. Normaal gesproken lig ik nu ook nog heerlijk in bed!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bijna 2 uur geen post in de SC
WTF.
Zal wel de schoolvakantie zijn he
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd. Normaal gesproken lig ik nu ook nog heerlijk in bed!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
Zwijg maardan ga ik wel ontbijten.
Ik moet mn boekverslagen allemaal afronden, maar ik ben ze kwijtquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga vanaf vandaag beginnen met aan school werken. Alles wat ik niet af heb bijwerken. Zal wat worden
gewoon blijven uitstellen en dat streven vasthouden voor alles en altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet mn boekverslagen allemaal afronden, maar ik ben ze kwijtik weet echt niet waar ze zijn en ik stel het telkens uit om ze te zoeken omdat ik bang ben dat ik ze niet vind..
Ja maar als ik het niet heb na de vakantie mag ik geen examen doen voor Nederlandsquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon blijven uitstellen en dat streven vasthouden voor alles en altijd
vast wel, je verzint gewoon ter plekke, als je merkt dat het te laat is een smoesquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als ik het niet heb na de vakantie mag ik geen examen doen voor Nederlands
Nee, zo werkt het helaas niet in dit geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel, je verzint gewoon ter plekke, als je merkt dat het te laat is een smoes
ok in dat geval ZOEKEN MET JE DONDERquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het helaas niet in dit geval.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok in dat geval ZOEKEN MET JE DONDER![]()
![]()
quote:
Mwah best chillquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als ik het niet heb na de vakantie mag ik geen examen doen voor Nederlands
Dat is logisch, het is altijd iemand anders schuld!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga NU zoeken.
Als ik het niet vind geef ik jou de schuld
is goed, succesquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga NU zoeken.
Als ik het niet vind geef ik jou de schuld
das murphy's lawquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom liggen dingen nooit op de plaats waar je denkt dat ze liggen?
Dan zou het te makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom liggen dingen nooit op de plaats waar je denkt dat ze liggen?
Dat is idd vet stug. Soms heb ik echt het idee dat het niet uitmaakt waar ik begin met zoeken, dat er een soort magische tijd kracht is die spullen legt waar ik niet kijk. En als ik daar dan de volgende keer als eerst kijk ligt het weer ergens anders.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
das murphy's law
alles wat je zoekt ligt op de laatste plaat waar je gaat kijken en als je dit omdraait geldt dat nog steeds
Fuck Murphy.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
das murphy's law
alles wat je zoekt ligt op de laatste plaat waar je gaat kijken en als je dit omdraait geldt dat nog steeds
aangenaam de naam is murphy, pezu murphyquote:
Dit is geen tijd voor grapjes jongemanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
aangenaam de naam is murphy, pezu murphy_!
Uh, wtf, heb je niet geslapen ofzo... ?quote:
Nu of vanavond?quote:
bijna niet, stomme hijskraan voor de deur met een hels kabaal en dat om 7 uurquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, wtf, heb je niet geslapen ofzo... ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna niet, stomme hijskraan voor de deur met een hels kabaal en dat om 7 uur
Nigga, pls. Ga me nou niet corrigeren op m'n streetskillz.quote:
Ik heb nog nooit iemand 'Fawaka g' horen zeggen, het klinkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
So am I.
En faka is voor luie mensen
IK WEL. Maar ik woon dan ook in achtergesteld gebied.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand 'Fawaka g' horen zeggen, het klinkt gewoon niet.
hee pssstquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WEL. Maar ik woon dan ook in achtergesteld gebied.
Nee dat zal wel weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pssst
ik kan je boekverslag niet vinden
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK WEL. Maar ik woon dan ook in achtergesteld gebied.
ik vond er wel 1 van een kameleon verhaal, handgeschreven op vergeeld papier, als cijfer stond er een 8+ met als commentaar: doe wat aan je handschriftquote:
Wat doe jij trouwens de laatste tijd in KLB, moet je niet naar ONZquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond er wel 1 van een kameleon verhaal, handgeschreven op vergeeld papier, als cijfer stond er een 8+ met als commentaar: doe wat aan je handschrift
tis ongeveer een half blaadje uit een schrift_!
Gecondoleerd.quote:
je hebt hem gereanimeerd?quote:
ik was altijd al redelijk vaak in klbquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens de laatste tijd in KLB, moet je niet naar ONZ
Dank je.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond er wel 1 van een kameleon verhaal, handgeschreven op vergeeld papier, als cijfer stond er een 8+ met als commentaar: doe wat aan je handschrift
tis ongeveer een half blaadje uit een schrift_!
Pics van nieuwe muis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb een halve week in rouw gezeten maar vandaag was het tijd een nieuwe te kopen.
Nohhh...quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics van nieuwe muis?
En gecondoleerd
Jij komt toch zelf uit ONZ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens de laatste tijd in KLB, moet je niet naar ONZ
doe je er voorzichtig mee, tis inmiddels antiekquote:
Zonder muis is het moeilijk computeren, en aangezien ik m'n nieuwe macbook nog niet heb...quote:
Dat paars/ blauwe boek ??quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zonder muis is het moeilijk computeren, en aangezien ik m'n nieuwe macbook nog niet heb...
Het boek van Gregoire is binnen trouwens~!!!!11111
Ja, met die foto van Timmer op de omslag.quote:
Hihi, die heb ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, met die foto van Timmer op de omslag.
Daarom ging ik het vertellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, die heb ik ook![]()
Maar dat wist je al
Ik vind het een leuk boekquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom ging ik het vertellen.![]()
Ik vind het behoorlijk mieters!
Okéquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je er voorzichtig mee, tis inmiddels antiek
netjes schrijven kan ik nog steeds neit, ik schrijf als een dokter_!
Jij gebruikt die ondingen?quote:
Anders ziet het er niet uit.quote:
Tijd voor de KLBklonen.quote:admiraal_anaal 97
FritsVanEgters 54
Arcee 51
Harajuku 43
conleche 42
Beter dan die kramp in je klauwen die je er van krijgt.quote:
Jaa best wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders ziet het er niet uit.
[..]
Tijd voor de KLBklonen.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beter dan die kramp in je klauwen die je er van krijgt.
Gewoon geen muis gebruiken, indien je op laptop zit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Heel goed, tot nu toe geen KLB'ers in de top 5, terwijl dat het drukste subforum isquote:
Mwah mij kennen ze hier wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stel jij je eerst maar eens voor!
Als je iedereen band blijven er weinig stemmers overquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel goed, tot nu toe geen KLB'ers in de top 5, terwijl dat het drukste subforum is
Ik heb expres niet op KLB'ers gestemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heel goed, tot nu toe geen KLB'ers in de top 5, terwijl dat het drukste subforum is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb expres niet op KLB'ers gestemd
bannenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Silentalarm het volgende:
hoe scrijf je band eigenlijk. Banned bant bannet of band?
Als je m'n post leest weet je dat ik m'n macbook nog niet heb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon geen muis gebruiken, indien je op laptop zit.
Jammer dat iedereen op het bankje zit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lees selectief. Wanneer krijg je je MB? Ik moet ook een nieuwe MBP, maarja die geven ze niet weg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je m'n post leest weet je dat ik m'n macbook nog niet heb.
En eigenlijk is het dan ook eigenlijk ook helemaal niet m'n macbook.
[..]
Jammer dat iedereen op het bankje zit.
Er zijn er hooguit nog 15 geband, da's 15X3= 45 punten max, dat weegt niet op tegen het totaal aantal users op KLB. Of die 15 users moeten ook verantwoordelijk zijn voor 50% van alle postsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je m'n post leest weet je dat ik m'n macbook nog niet heb.
En eigenlijk is het dan ook eigenlijk ook helemaal niet m'n macbook.
[..]
Jammer dat iedereen op het bankje zit.
Oke dankjewelquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
bannen
ik ban
jij bant
hij bant
het bant
wij bannen
jullie bannen
zij bannen
er is geband
Joah hoor. Ik had je nog bijna nooit zien posten in de SC.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik post hier al super langEn soms in de KLB SC als ik dat leuk vind. Zo goed?
in klb zijn 10 users verantwoordelijk voor 80% van alle postsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zijn er hooguit nog 15 geband, da's 15X3= 45 punten max, dat weegt niet op tegen het totaal aantal users op KLB. Of die 15 users moeten ook verantwoordelijk zijn voor 50% van alle posts![]()
Wel ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zijn er hooguit nog 15 geband, da's 15X3= 45 punten max, dat weegt niet op tegen het totaal aantal users op KLB. Of die 15 users moeten ook verantwoordelijk zijn voor 50% van alle posts![]()
Jens Lekmanquote:
Met kerst.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik lees selectief. Wanneer krijg je je MB? Ik moet ook een nieuwe MBP, maarja die geven ze niet weg.
Mischien komen ze in aanmerking voor kerstgratie en kunnen ze alsnog stemmenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel ongeveer denk iken het zijn ook degenen die zouden stemmen op KLBers. Veel mensen posten wel in KLB maar voelen zich niet ''KLBer''. Zeg maar.
Matt Costa klinkt goed, die Jens Lekman nie zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Jens Lekman
Matt Costa
En verder:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080526075449AABPEU3
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080328164526AAxHG2h
Ik wacht nog ff op de kerst/nieuwjaarsbijdrage van de mijne.quote:
Ja dat zou nog wel eens kunnen. Als het goed is mogen er een heleboel terug komen rond die tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mischien komen ze in aanmerking voor kerstgratie en kunnen ze alsnog stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
ik heb een boekverslag gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je.quote:
Welke gaat het worden dan? Hier gewoon de nieuwe 13".quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op de kerst/nieuwjaarsbijdrage van de mijne.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
ik heb een boekverslag gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel die toffe met metal shell toch, niet die oude witte die ze ook nog aanbieden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Welke gaat het worden dan? Hier gewoon de nieuwe 13".
al die moeite voor niks zekerquote:
Een Pro, resolutie van MB is te klein. Tevens kut dat ze enkel nog glossy schermen hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Welke gaat het worden dan? Hier gewoon de nieuwe 13".
het zijn net uit de kluiten gewassen make-up dozen gewordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een Pro, resolutie van MB is te klein. Tevens kut dat ze enkel nog glossy schermen hebben.
De vorige Pro versies waren inderdaad mooier. Ik zit nu zelfs achter de mooiste ooit, de PowerBook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zijn net uit de kluiten gewassen make-up dozen geworden![]()
Nee, dat was die user die al die statistiekjes deed regelen toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Weten de modjes hier toevallig wat er met die Jera is gebeurd?
ik weet hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat was die user die al die statistiekjes deed regelen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ja, ik had in FB gevraagd of dat nog mogelijk was, maar danny zei dat die user hier nooit meer welkom was. Ben dus wel benieuwd wat die gozer dan heeft gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat was die user die al die statistiekjes deed regelen toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet hetMn mondhoeken gingen omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Oh, is dat die ene die een mirror van FOK! had gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik had in FB gevraagd of dat nog mogelijk was, maar danny zei dat die user hier nooit meer welkom was. Ben dus wel benieuwd wat die gozer dan heeft gedaan
so what dat heb ik al wel eens gedaan en gepost op fok met bewijsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, is dat die ene die een mirror van FOK! had gemaakt ofzo.
Stoerquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
so what dat heb ik al wel eens gedaan en gepost op fok met bewijs
Komen alle ONZ`ers nou naar de KLBquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, is dat die ene die een mirror van FOK! had gemaakt ofzo.
quote:
Ga je moeder wassen droeftoeter, ik post waar ik wil.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Komen alle ONZ`ers nou naar de KLB
Ga naar R&P ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je moeder wassen droeftoeter, ik post waar ik wil.
Nou zeg Ludo, beheers je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je moeder wassen droeftoeter, ik post waar ik wil.
Dat zal ik zeker doen wanneer ik daar een interessant topic zie waar ik een zinnige bijdrage aan kan leveren. Zou je misschien ook eens moeten doen, je horizon verbreden, dan kwam je misschien niet zo wereldvreemd over.quote:
Ik voel me bespied door het verpleegtehuis tegenover mequote:
Shutter shades zijn erger...quote:
ja of die andere graf dingen van die donkere grote monturen zonder glazenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shutter shades zijn erger...
Wat is het nut....quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of die andere graf dingen van die donkere grote monturen zonder glazen_!
Ik moet mn plekje nog vinden hier op dit forumquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
*kuche* ONZ2 *kuche*quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Rot jij nou maar op. Heel de SC word verkankerd door die ONZ kneuzen.quote:
bitchfightquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Rot jij nou maar op. Heel de SC word verkankerd door die ONZ kneuzen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Rot jij nou maar op. Heel de SC word verkankerd door die ONZ kneuzen.
mouzurx opbokken zelfs in onz was je niet welkomquote:
Neuh, alleen paaskonijn die niet doorheeft dat hij juist de sc verpest met van die huilposts de hele tijdquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh, alleen paaskonijn die niet doorheeft dat hij juist de sc verpest met van die huilposts de hele tijd
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mouzurx opbokken zelfs in onz was je niet welkom_!
Ik zit er pas 617 delen. Als ze me niet moesten wist ik dat allang.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh, alleen paaskonijn die niet doorheeft dat hij juist de sc verpest met van die huilposts de hele tijd
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
mouzurx opbokken zelfs in onz was je niet welkom_!
Hoezo datquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me bespied door het verpleegtehuis tegenover me_!
Naakt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Vrienden van me wonen in een gebouw tegenover van die bejaardenflats, en dan ga ik altijd naar bejaarden zwaaien
Ik zwaai altijd terugquote:
Hehe vrienden van mij ook, zaten we van de zomer een keer op het balkon, liep zo'n oude zak tegenover allemaal foto's te maken van mijn toenmalige vriendin in bikini, met een telelens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Vrienden van me wonen in een gebouw tegenover van die bejaardenflats, en dan ga ik altijd naar bejaarden zwaaien
Dat is dan wel weer ehh engquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe vrienden van mij ook, zaten we van de zomer een keer op het balkon, liep zo'n oude zak tegenover allemaal foto's te maken van mijn toenmalige vriendin in bikini, met een telelens.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe vrienden van mij ook, zaten we van de zomer een keer op het balkon, liep zo'n oude zak tegenover allemaal foto's te maken van mijn toenmalige vriendin in bikini, met een telelens.
Dank.quote:
hee wees eens wat liever voor zijn exquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee wees eens wat liever voor zijn ex
En jij ging niet eens naar de lieve overbuurman toe om 'm te bedreigen en de foto's te deletenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Mjah idd, ze kon het ook niet echt waarderen.![]()
Zou ik ook doen als ik een bejaarde man was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toen heb je foto's terug gemaakt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Mjah idd, ze kon het ook niet echt waarderen.![]()
Oh jawel hoor. Ik heb hem vriendelijk doch dringend verzocht dat als hij zijn penis wilde houden hij moest ophouden, en alle foto's aan mij moest geven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En jij ging niet eens naar de lieve overbuurman toe om 'm te bedreigen en de foto's te deleten?
Whehehe ik weet ook waar ik op school zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen heb je foto's terug gemaakt?
\
whehehe ik weet waar jij op school zit!!!!!!!!!11111111[ afbeelding ]
KWICquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Whehehe ik weet ook waar ik op school zit
Ja ik ook, maar niet bij mijn vriendinquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een bejaarde man was.
Weet je ook welke locatie dan?quote:
Den Bosch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je ook welke locatie dan?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik heb hem vriendelijk doch dringend verzocht dat als hij zijn penis wilde houden hij moest ophouden, en alle foto's aan mij moest geven.
Ja, welke?quote:
anders was ik wel even gek geworden denk ik.quote:
Oh.quote:
Hahaha ja dat zal welquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
anders was ik wel even gek geworden denk ik.
Zaten wel mooie foto's tussen btw![]()
Gebouwquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh.
Gebouw/opleiding of wat?
Nouja Fotografie iig.
Ik kan hem wel een keer jou kant uit sturen met zijn 400mm lensquote:
Oh, dat weet ik niet. Ik zal het eens navragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gebouw
Jij kent me veuls te goed men!
Geilquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan hem wel een keer jou kant uit sturen met zijn 400mm lens
Ken jij iemand bij mij in de klas ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik zal het eens navragen![]()
Eens.quote:
Neen. Die zat niet in jouw klas zei je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ken jij iemand bij mij in de klas ofzo?
Oh ja nou weet ik het weer, we hadden maar 1 helmondse en die kende je niet. Maareh, diegene die jij kent doet ook Fotografie dus?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Die zat niet in jouw klas zei je.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh ja nou weet ik het weer, we hadden maar 1 helmondse en die kende je niet. Maareh, diegene die jij kent doet ook Fotografie dus?
Zien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]mijn best vriend. Staan wel filmpjes van op the internetzz.
400mmquote:
Alleen de lens?quote:
Ik kan ze niet vindenquote:
Nou, je kan toch iig een kenkereind inzoomenquote:
Nu weet ik ook niks grappigs meer derhalve:quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik de bejaarde ook geil vinden dan?
porno in hdquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, je kan toch iig een kenkereind inzoomen
Flauw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu weet ik ook niks grappigs meer derhalve:
Dat mag.
quote:
porno in hd tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
waar de neuk heb jij het nou weer over
picsquote:
Eenschquote:
Ja hequote:
WILKOMMEN ZURUCK DU!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK BEN TERUG
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK BEN TERUG
Moet ik het doen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet echt supportive!
pics van wat hij wil swaffelenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
Hij is vrij gelaten..devvie
Want daar brandt nog lichtquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
EN DAN DENK IK AAN BRABANT!!!!!!11111
Goed PR-bericht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef remlof het volgende:
FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
10.000 euro
Wel kijken he?
gelukkig had ik de foto's nogquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee als een kindje dat snoep wil
Hij is de enige die niet (zichtbaar) heeft gekloond en dus netjes weer terug is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En morgen.. dag devvie![]()
Als het vanavond al niet is
Tubgirl ben je verplicht te posten als je terugkomt van een banquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat zijn de regels hier tegenwoordig?
God wat haat ik dat nummer, en dat draaien ze dan non stop in NOORD HOLLAND.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Paaskonijn het volgende:
EN DAN DENK IK AAN BRABANT!!!!!!11111
En ik gedroeg me sowieso alquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is de enige die niet (zichtbaar) heeft gekloond en dus netjes weer terug is.
wat voor inteelt kroegbaas heb je dan heequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
God wat haat ik dat nummer, en dat draaien ze dan non stop in NOORD HOLLAND.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
God wat haat ik dat nummer, en dat draaien ze dan non stop in NOORD HOLLAND.
En wanneer heb jij dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tubgirl ben je verplicht te posten als je terugkomt van een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |