mja ik ook niet echtquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geen ochtendpersoon, dus nevermind
Thanks.quote:
En nog eens.quote:
Vroegah, moest ik 15 km fietsen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ook niet echt
doordeweeks wordt ik als ik moet gaan werken niet wakker voor 9.15_!
6 plus 2 bonus maal de woordwaardequote:Op dinsdag 23 december 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kudo's krijg ik daarvoor samen?
2 miljoenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kudo's krijg ik daarvoor samen?
yeah, dan ga ik nu te bedquote:
slapen is zo lekker, soms als ik slaap droom ik over slapenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, moest ik 15 km fietsen.
En als ik het eerste uur moest beginnen, was het echt feest![]()
Half 7 op, 7 uur op de ontmoetingsplaats.
Later werd dat verkort naar 6.50 op en 7 uur op de ontmoetingsplaats.
Valt nog mee dat ik niet ooit een sloot ben in gedonderd.
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
slapen is zo lekker, soms als ik slaap droom ik over slapen
quote:
ik snooze altijd minimaal 7x,weer lekker in slaap doezelen even wakker en weer wegdoezelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik droom altijd over dat ik te laat kom en word dan heel gestressed wakker
WTF?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik ook niet echt
doordeweeks wordt ik als ik moet gaan werken niet wakker voor 9.15_!
ja vroeg heh, tis toch niet normaalquote:
NEE DAT IS HET NIET GVDquote:
Ik vind het niet zo vreemd. Normaal gesproken lig ik nu ook nog heerlijk in bed!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Bijna 2 uur geen post in de SC
WTF.
Zal wel de schoolvakantie zijn he
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd. Normaal gesproken lig ik nu ook nog heerlijk in bed!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
Zwijg maardan ga ik wel ontbijten.
Ik moet mn boekverslagen allemaal afronden, maar ik ben ze kwijtquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga vanaf vandaag beginnen met aan school werken. Alles wat ik niet af heb bijwerken. Zal wat worden
gewoon blijven uitstellen en dat streven vasthouden voor alles en altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet mn boekverslagen allemaal afronden, maar ik ben ze kwijtik weet echt niet waar ze zijn en ik stel het telkens uit om ze te zoeken omdat ik bang ben dat ik ze niet vind..
Ja maar als ik het niet heb na de vakantie mag ik geen examen doen voor Nederlandsquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon blijven uitstellen en dat streven vasthouden voor alles en altijd
vast wel, je verzint gewoon ter plekke, als je merkt dat het te laat is een smoesquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als ik het niet heb na de vakantie mag ik geen examen doen voor Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |