Giel is degene die door andrmans dingen heen lult, giel slaapt nu GELUKKIGquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Yeah Armin![]()
Ik neem hem op, kan 'ie straks meteen online![]()
Hopen dat ze hem laten gaan nu.
Je zou de OP eens kunnen LEZEN, of gewoon LUISTEREN, zeggen ze minstens 1 keer per uurquote:
quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:28 schreef DaMook het volgende:
Was dat the cock die net in beeld was ?
dat dus hopelijk verneuqt giel het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:28 schreef Seam het volgende:
Machtige mix zeg.. hier wil ik absoluut de opname van
nee, dat meen je niet! ik ben ook niet van de dance maar vind dit fucking briljantquote:
Deel je de link als hij klaar is ?quote:
Met z'n gesnurk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:29 schreef gers het volgende:
[..]
dat dus hopelijk verneuqt giel het niet
Met gruwelijk bedoelt ie denk ik 'vet'quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:29 schreef evert het volgende:
[..]
nee, dat meen je niet! ik ben ook niet van de dance maar vind dit fucking briljant
Ditja,quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
Oooh ja hij mixt eeeeerg lekker hoor! Lekker snel achter elkaar, heerlijk!
owja hij slaaptquote:
Gast kijk eens rond. Tot oudjaarsnacht ofcourse.quote:
Tip: geen antwoord geven op domme vragenquote:
Dat zei ik al in de fipoquote:
Het moest snel en ik wist niksquote:
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium - Silence
Doe dan gelijk de Tiesto Remix
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ik ben hier niet veel geweest vandaag, maar kom toch even melden dat ik heerlijk m'n warme bedje in duik
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ik ben hier niet veel geweest vandaag, maar kom toch even melden dat ik heerlijk m'n warme bedje in duik
dit topic gaat te snel voor mij om alle reacties te lezenquote:
Brenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ach, hij heeft nog 4 uur, Armin doet dit echt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Marc63 het volgende:
Paul wordt zo wakker, heeft ie 2x Armin gemist
Het is een geweldig mooie plaat, maar het doet me aan iets denken wat ik liever vergeet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? 1 van de beste platen ooit gemaakt.
Vlak vooral Guus niet uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef evert het volgende:
mozes, ze hebben dit jaar echt de leukste slaapgasten ooit
Welterustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
godsamme ik ben 46 en al vanaf 8 uur op, zie het verschil niet meer tussen domme en intelligente vragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: geen antwoord geven op domme vragen
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
mwah ik post hier zn dag of 2 nu en nog geen 1 x geluisterdquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou de OP eens kunnen LEZEN, of gewoon LUISTEREN, zeggen ze minstens 1 keer per uur.
hey, jij oo khier ?quote:
Mensen die boven de rivieren wonenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef JJH het volgende:
Gaat ook weer helemaal los daar buiten!!
Waarom woon ik niet in Breda?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef evert het volgende:
[..]
godsamme ik ben 46 en al vanaf 8 uur op, zie het verschil niet meer tussen domme en intelligente vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Vertelquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het is een geweldig mooie plaat, maar het doet me aan iets denken wat ik liever vergeet.
Goede postquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mensen die boven de rivieren wonen!
Brabant![]()
Hoezo dat ??quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Brennel het volgende:
Het is een geweldig mooie plaat, maar het doet me aan iets denken wat ik liever vergeet.
Volgens google TECHNICS RP-DH1200quote:
Ossquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Brabant![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Het zij je vergeven
is dat mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik kom net van 't plein.quote:
Gewoon wakker blijven, ik moet ook weer aan de bak morgen. Voordeel is wel dat ik eigen baas ben dus mijn eigen tijden bepaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef JJH het volgende:
Het ergste is dat ik hier alleen maar wakkerder van worden ik moet om 5u alweer op....:')
Misschien moet je dan ook gewoon niet posten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik post hier zn dag of 2 nu en nog geen 1 x geluisterd
gewoon ook geen antwoord ook hequote:
http://www.btpshop.nl/rpdh-1200-dj-hoofdtelefoon-p-4007.htmlquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens google TECHNICS RP-DH1200
Ik heb reloop rhp-10's , ideale koptelefoon. In het wit uiteraard
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik post hier zn dag of 2 nu en nog geen 1 x geluisterd
Je kan het ook NA serious request doen, heb je straks twee dagen voorquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... ik ben bezig met filmpjes knippen, maar wordt steeds afgeleid door gebeurtenissen in het Huis. Zo schiet het niet op natuurlijk...![]()
Second that.quote:
hoe kan ik anders populair doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook gewoon niet posten?
Is helemaal niks mee hoor, wij hebben bijvoorbeeld ook Cranaval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Brabant![]()
[..]'n Blij mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ SG / BRM O+!!
Dat is kut. Heb je een belangrijke dag morgen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef JJH het volgende:
Het ergste is dat ik hier alleen maar wakkerder van worden ik moet om 5u alweer op....:')
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:36 schreef Ambrosius het volgende:
Heftige slaapliedjes volgens Paul.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Als je uit Oss komt, ben je voor TOP!'
Of je haalt een nachtje door.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is kut. Heb je een belangrijke dag morgen?
Zoja: Uhhm, s'avonds een man, s'ochtends een man.
Zonee: Um, s'avonds een man, s'ochtends lekker uitslapen.
Ja fijn je mag nu wel weer gaan.quote:
BELGIEEEEEEquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En die is hier nu niet, dus doei!
Ergens andersquote:
Op mijn leeftijd ben je daar blij mee, jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan denk je: Ik ga 's nachts, dan is het rustig.
Staat er alsnog een hele rij
hihi ik heb wel gestort jequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ergens anders, wist wel dat je hier niet zat voor SR, maar alleen voor noortje
. Vuile ....
.
Ja, wat heb je er anders aan?quote:
Hoe durf je!quote:
[..]
![]()
Het zij je vergeven
ik ben toch niet de oudste hier???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(mijn moeder heeft gelijk: ik ben gek)wat moet ik hier nu neerzetten?
Marktplaza.bequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Belgische wegen![]()
Belgische regering![]()
Belgische Frieten![]()
Jij durft... Di's Neerlands cultuurgoed, barbaar!quote:
quote:
Ik heb heel veel lef achter mijn pctjequote:
Denk het welquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef evert het volgende:
[..]
ik ben toch niet de oudste hier???
(mijn moeder heeft gelijk: ik ben gek)
En wat heb je aangevraagd ? Je handje in noortje d'r slipje ?quote:
Van de mensen van wie ik de leeftijd ken wel...quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef evert het volgende:
[..]
In Gent is het nog drukker dan in Breda lijkt het welquote:
Leuk hč, die drukte tijdens SR?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je daar blij mee, ja
Frietjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Belgische wegen![]()
Belgische regering![]()
Belgische Frieten![]()
Hij kan ook het weer goed voorspellen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Henk fucking Westbroek![]()
Het is dat ze geen vat Whiskey hebben anders was hij slaapgast geweest. Die man is een legende
nee een facial op SHEquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
En wat heb je aangevraagd ? Je handje in noortje d'r slipje ?
Ik weet niet hoe oud je bent ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:40 schreef evert het volgende:
[..]
Henk kan alles!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij kan ook het weer goed voorspellen.
Daaromquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gerard? Die moest hij toch al hebben voor Cliff & The young ones.
Dude! Gaan we nu weer beginnen? Jij woont in Hoogezand sappemeer, met 1 Friettent, waar je lekker je patatjes kunt kopen. Wíj, in het zonninge zuiden noemen die troep gewoon 'friet'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef Jimbo het volgende:
het is tenslotte ook patat. en geen friet
Andere tijdzone hč, is een uur vroeger.quote:
WOAR?!quote:
Alles voor het goede doelquote:
Het was toen lipsync, zonder geluid. Dat kan niet aan de telefoon hequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:42 schreef Sersjee het volgende:
Toch Gerard bellen... Laat dat moment nou dat magische moment blijven en ga het niet uitmelken...
quote:
Ah.quote:
Ga dan ook naar she's topicquote:
vriendelijk volkje ook weerquote:
"Cranaval" in Zwollequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Is helemaal niks mee hoor, wij hebben bijvoorbeeld ook Cranaval.
En als het huis ooit in Zwolle zal staan zul je zien dat het hier nog gezelliger is den Breda.
20 jaar ouder dan ik iigquote:
typo's typo'squote:Op dinsdag 23 december 2008 01:44 schreef Teizzz het volgende:
[..]
"Cranaval" in Zwolle![]()
"Cranaval" in Brabant![]()
"Carnaval" in Limburg
Tong!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Had nog niet in deze topicreeks gepost.
Trusten
Slaapzequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten
trusten tongquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Hé tong!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten
truste tongquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Tyf op bosmongoolquote:
Ik twijfelde evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Music For Life (Studio Brussel)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Echt wel! Je hebt zelfs een topic geopend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Brabantquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:44 schreef Teizzz het volgende:
[..]
"Cranaval" in Zwolle![]()
"Cranaval" in Brabant![]()
"Carnaval" in Limburg
't is je vergeven... maar nog "carnaval" in Zwollequote:
Kom maar eens, gaat helemaal los hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:46 schreef Teizzz het volgende:
[..]
't is je vergeven... maar nog "carnaval" in Zwolle
Ging jij een uur geleden niet slapenquote:
Geen idee, zie hem nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:48 schreef evert het volgende:
trouwens: is van velzen al vertrokken?
quote:
Polonaise op de toverbalquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar eens, gaat helemaal los hier!
Nicequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt wel! Je hebt zelfs een topic geopend!
East17
![]()
Dat weet je nooit zeker, die kan zich overal verstoppenquote:
Ik wil 't niet eens weten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zow... dat is lang geleden... jaartje of 15?
Je ziet 'em vast wel over het hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem niet zien weggaan, maar je mist 'm ook niet zo snel he
Nu je het zegt... denk het wel. Zwaait ook niet ff.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:48 schreef evert het volgende:
Tony zat nog niet zo heel lang geleden (in de zin van dat het met Simon Amstell was) bij Never mind the buzzcocksquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef evert het volgende:
wat is er eigenlijk van die gasten geworden, is die brian harvey niet bezig geweest met een solo carriere?
Mischien heb je hem over het hoofd gezien ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem niet zien weggaan, maar je mist 'm ook niet zo snel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je ziet 'em vast wel over het hoofd
Bijvoorbeeld, maar als jij die dagen daar staat met een meter of twee bier achter de kiezen vind je het waarschijnlijk ook geweldig.quote:
door de brievenbus naar buiten gegaan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien heb je hem over het hoofd gezien ?
Allang, zeker een half uur geleden al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:48 schreef evert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |