Dat zei ik al in de fipoquote:
Het moest snel en ik wist niksquote:
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium - Silence
Doe dan gelijk de Tiesto Remix
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ik ben hier niet veel geweest vandaag, maar kom toch even melden dat ik heerlijk m'n warme bedje in duik
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ik ben hier niet veel geweest vandaag, maar kom toch even melden dat ik heerlijk m'n warme bedje in duik
dit topic gaat te snel voor mij om alle reacties te lezenquote:
Brenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
Ach, hij heeft nog 4 uur, Armin doet dit echt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Marc63 het volgende:
Paul wordt zo wakker, heeft ie 2x Armin gemist
Het is een geweldig mooie plaat, maar het doet me aan iets denken wat ik liever vergeet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? 1 van de beste platen ooit gemaakt.
Vlak vooral Guus niet uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef evert het volgende:
mozes, ze hebben dit jaar echt de leukste slaapgasten ooit
Welterustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
godsamme ik ben 46 en al vanaf 8 uur op, zie het verschil niet meer tussen domme en intelligente vragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: geen antwoord geven op domme vragen
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet![]()
mwah ik post hier zn dag of 2 nu en nog geen 1 x geluisterdquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou de OP eens kunnen LEZEN, of gewoon LUISTEREN, zeggen ze minstens 1 keer per uur.
hey, jij oo khier ?quote:
Mensen die boven de rivieren wonenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef JJH het volgende:
Gaat ook weer helemaal los daar buiten!!
Waarom woon ik niet in Breda?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef evert het volgende:
[..]
godsamme ik ben 46 en al vanaf 8 uur op, zie het verschil niet meer tussen domme en intelligente vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Vertelquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het is een geweldig mooie plaat, maar het doet me aan iets denken wat ik liever vergeet.
Goede postquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mensen die boven de rivieren wonen!
Brabant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |