Geen idee, zie hem nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:48 schreef evert het volgende:
trouwens: is van velzen al vertrokken?
quote:
Polonaise op de toverbalquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar eens, gaat helemaal los hier!
Nicequote:Op dinsdag 23 december 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt wel! Je hebt zelfs een topic geopend!
East17
![]()
Dat weet je nooit zeker, die kan zich overal verstoppenquote:
Ik wil 't niet eens weten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zow... dat is lang geleden... jaartje of 15?
Je ziet 'em vast wel over het hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem niet zien weggaan, maar je mist 'm ook niet zo snel he
Nu je het zegt... denk het wel. Zwaait ook niet ff.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:48 schreef evert het volgende:
trouwens: is van velzen al vertrokken?
Tony zat nog niet zo heel lang geleden (in de zin van dat het met Simon Amstell was) bij Never mind the buzzcocksquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef evert het volgende:
wat is er eigenlijk van die gasten geworden, is die brian harvey niet bezig geweest met een solo carriere?
Mischien heb je hem over het hoofd gezien ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hem niet zien weggaan, maar je mist 'm ook niet zo snel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je ziet 'em vast wel over het hoofd
Bijvoorbeeld, maar als jij die dagen daar staat met een meter of twee bier achter de kiezen vind je het waarschijnlijk ook geweldig.quote:
door de brievenbus naar buiten gegaan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien heb je hem over het hoofd gezien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |