Je mag wel happy birthday zingen met kerst hoor, zo zielig is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Zult met de feestdagen maar gewoon je dagbehandeling krijgen in de TBS kliniek. Zielig.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Hooguit dat deze leuk is
[ afbeelding ]
Ze zitten er wel met een reden en echt behandelingen geven ze dan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Zult met de feestdagen maar gewoon je dagbehandeling krijgen in de TBS kliniek. Zielig.
Heuu jij hierquote:
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etcquote:
Ik heb een tijdje bij Nereus geroeidquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etc
Damn, zware sport dus ! Hoog niveau ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etc
Dat klinkt gruwelijk sportief en als niks voor mij, maar voor jou is het ongetwijfeld heel tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij Nereus geroeid
met matig succes, trouwens
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Damn, zware sport dus ! Hoog niveau ?
Checkquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt gruwelijk sportief en als niks voor mij, maar voor jou is het ongetwijfeld heel tof!
Jammer dat ik niet meer mag sporten, had het graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaar
[..]
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.
[..]
Check![]()
Ik zal het een vriend van me vertellen, hij coached 1e jaars zwaar heren van Nereus en is daar vol lof over momenteel. Misschien wel dit seizoen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaar
[..]
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.
Jammer, waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer mag sporten, had het graag gedaan.
Sowieso gaat het een sterk veld worden dit jaar heb ik het idee, NKIR waren de tijden ook al enorm snel en dat kan alleen maar sneller gaan op het water. Okeanos wint de Varsity waarvoor huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het een vriend van me vertellen, hij coached 1e jaars zwaar heren van Nereus en is daar vol lof over momenteel. Misschien wel dit seizoen naar het buitenland.
Dat wordt oorlog op de Bosbaan en later op de Varsity
Ben je aan het werk of vrij?quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
Voor de eerste keer hier.
Als ik het goed lees, ben je dus een werkloze kattenliefhebber.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
Hoho, eerst de Varsity maar afwachten hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso gaat het een sterk veld worden dit jaar heb ik het idee, NKIR waren de tijden ook al enorm snel en dat kan alleen maar sneller gaan op het water. Okeanos wint de Varsity waarvoor hulde
Kom je kijken op de H4K?
Werkloos zijn is al kut genoegquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, ben je dus een werkloze kattenliefhebber.
Welkom!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
*Shake hands*.quote:
ik haat kou, maar hou wel van een echte winter!quote:
Ach, sowieso zijn dat tijden van afgelopen jaar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoho, eerst de Varsity maar afwachten hèOkee dit ziet er goed uit maar het is nog maar december...
Weet het nog niet of ik kom kijken, inmiddels is het al vier jaar geleden dat ik roeide en heel erg veel binding heb ik er nu ook niet mee gehad. Maar het is wel leuk om misschien wat oude bootgenootjes te ontmoeten.
Nog even en ik vlucht voor de winterquote:
ach dan heb je een thermopak aan. lekkere dikke boardkleding...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap mensen die op wintersport gaan echt niet hè. Ik vind dat ik niet eens echt vakantie heb gehad als het niet mooi weer is geweest op vakantie
.
Idd. Ik ga echt niet op vakantie om het dan vervolgens nog kouder te hebben dan thuis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Shake hands*.
Ik snap mensen die op wintersport gaan echt niet hè. Ik vind dat ik niet eens echt vakantie heb gehad als het niet mooi weer is geweest op vakantie
.
En ik vind het zonde van het geld om te betalen om naar een plek te gaan waar het nog kouder is. En dan niet zeggen nee joh het is warm en je word zelfs bruin. Nee. Er blijft sneeuw liggen en je loopt rond in belachelijk dikke pakken. Dus nee, het is niet warm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Shake hands*.
.
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
ach dan heb je een thermopak aan. lekkere dikke boardkleding...
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, sowieso zijn dat tijden van afgelopen jaar dat terzijde
En we zien het wel dit jaar, het heeft weer een paar jaar gekost dat Okeanos een zware acht op het water heeft en na de acht is dit het eerste jaar weer met een zware acht dus er wordt veel verwacht en dus ook een zwaar trainingprogramma neergelegd. Maar goed eerst de Winterwedstrijden, H4K & Head. Daarna pas het 2K seizoen met o.a. de Varsity ja
dames met een goed figuur pik je er ook tussenuit met al die kleding daar hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.
ik dacht al dat ik de enige liefhebber was hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Eh, ik heb het altijd bloedheet op wintersport. Meestal staat de zon ook best fel te schijnen en door alle weerkaatsing van de sneeuw is het gewoon domweg vele malen warmer dan in Nederland
Ik ga 10 januari weer
Oh, ik ook niet, maar geen strand, palmbomen, zee en ook nog eens niet charmante kleding, dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
dames met een goed figuur pik je er ook tussenuit met al die kleding daar hoor.
en er zijn zat meisjes die er heel goed uitzien in skikleding.
en sommige mensen willen lol hebben en maken zich niet 24/7 druk of ze er wel goed genoeg uitzien
Nee, hou jij het maar bij een skimpy kerstsetjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
en er zijn zat meisjes die er heel goed uitzien in skikleding.
No way in Hell.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat weet ikIk bedoel maar, resultaten uit het verleden...
Echt waar? Dan zijn jullie zeker ook niet zo'n hele grote vereniging?
Ik wilde dat ik het ook kon maar ik was te klein en had weinig tijd om echt blikken te trekken. Woonde ook niet in Amsterdam en dan zijn die rare trainingstijden echt killing. Indoor zou ik misschien nog wel kunnen, gewoon keihard los gaan op die ergometer. En voor stuurtje was ik weer te zwaar
Oh, en kou is tofHopelijk volgend jaar naar Lapland in de winter. Wil boven de poolcirkel staan. En warmte is overrated, doe mij maar -10 ofzo
dat doe je dan weer ergens in juli of augustus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar geen strand, palmbomen, zee en ook nog eens niet charmante kleding, dat gaat me te ver.
Zoiets als dit vind ik wel leuk, maar dat is wel erg koud in de sneeuw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, hou jij het maar bij een skimpy kerstsetje
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
ik dacht al dat ik de enige liefhebber was hier
Als je dat aantrekt hoef je verder geen pakjes mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
Zoiets als dit vind ik wel leuk, maar dat is wel erg koud in de sneeuw.
[ afbeelding ]
Als ik 4000 euro heb om op vakantie te gaan, dan is Lapland idd wel de laatste locatie waar ik aan denk zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
Over lapland gesproken. Daar gaan mijn vrienden naartoe volgende week. Royal Sadness. Voor 4000 euro PP 10 dagen ergens in de middle of nowhere in de kou, met een paar honden voor een slee..
ik geniet echt van de warmte als ik op zomervakantie ga... lekker in je zwembroek over het strand.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben op vakantie geweest naar tropische oorden en tòch vind ik wintersport vele malen leuker. En ik ben een rasechte koukleum
Van dat geld hadden ik en nog iemand een maand lang de beest uit kunnen hangen in Rioquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
Over lapland gesproken. Daar gaan mijn vrienden naartoe volgende week. Royal Sadness. Voor 4000 euro PP 10 dagen ergens in de middle of nowhere in de kou, met een paar honden voor een slee..
Ik wist niet dat jij graag Rockband speelde.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook zodanig onhandig dat ik verwacht dat ik toch met de eerste de beste gipsvlucht terugkom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik geniet echt van de warmte als ik op zomervakantie ga... lekker in je zwembroek over het strand.
maar de lol die je hebt op de pistes, daar kan toch weinig tegenop!
Trek dat aan en ik zorg er persoonlijk voor dat je het niet koud krijgtquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rockband moet je ook gewoon lekker binnen spelen en niet buiten in de sneeuw!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga eigenlijk nooit op vakantie, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Trek dat aan en ik zorg er persoonlijk voor dat je het niet koud krijgt
En Lapland is gewoon tof. Als je de kou niet aankan ben je gewoon geen echte vent. Behalve B. dan.
Je kan ook 4k euro stukgooien met alle andere klapjostis op de spaanse costa's natuurlijkhelden
Hey Air! Kom jij hier ook ff slowchatten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rockband moet je ook gewoon lekker binnen spelen en niet buiten in de sneeuw!
Rockband!
Ach, ik ken dat. Ga ook nooit meer weg. Maar dat is dus omdat ik de pest heb aan warmte. In de zomer blijf ik dus veilig binnen met de gordijnen dicht achter de computerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit op vakantie, dat kan natuurlijk ook nog!
Costa Balkon ruleert.
Zo af en toe zie ik een post waarbij ik mij niet kan beheersen om er op te reageren... Verder lurk ik alleen maar hier...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
Hey Air! Kom jij hier ook ff slowchatten?
Ik ben van huis uit niet gewend om elk jaar op vakantie te gaan, en doe dat nu nog niet. Laatste keer dat ik echt op vakantie ben gegaan, afgezonderd van weekendjes weg, is 3 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, ik ken dat. Ga ook nooit meer weg. Maar dat is dus omdat ik de pest heb aan warmte. In de zomer blijf ik dus veilig binnen met de gordijnen dicht achter de computer
dat is ook zo leuk aan wintersport...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook zodanig onhandig dat ik verwacht dat ik toch met de eerste de beste gipsvlucht terugkom.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Trek dat aan en ik zorg er persoonlijk voor dat je het niet koud krijgt
En Lapland is gewoon tof. Als je de kou niet aankan ben je gewoon geen echte vent. Behalve B. dan.
Je kan ook 4k euro stukgooien met alle andere klapjostis op de spaanse costa's natuurlijkhelden
Ik moet dan gelijk denken aan foute skileraren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
dat is ook zo leuk aan wintersport...
het zelf wel kunnen en dan dat leuke lieve meisje het ook leren....
dat levert leuke momenten op
nee gekquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet dan gelijk denken aan foute skileraren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel een vrouw, maar totaal niet romantisch. Dus dat scenario was niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
nee gek![]()
die ene jongen. die leuke. die je al op de heenreis had gezien.... die jou op je muil ziet gaan en je heel zachtjes optilt en vraagt of hij je misschien zou mogen helpen de rest van de dag....
die knul waar je dan 2 uur later een kop warme choco mee drinkt met slagroom
2005 was mijn laatste keer. Twee weekjes door Frankrijk (noord-westen) getourd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit niet gewend om elk jaar op vakantie te gaan, en doe dat nu nog niet. Laatste keer dat ik echt op vakantie ben gegaan, afgezonderd van weekendjes weg, is 3 jaar geleden ofzo.Ik vermaak me hoe dan ook eigenlijk altijd wel.
Ja inderdaad. ik begrijp dat soort mensen dan weer niet. Net als dat er zovaak beweerd wordt dat "ik hou van reizen" wat neerkomt op een weekje wintersport en twee weken strandhangen. Zeg dan dat je houdt van vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Maar 4000 uitgeven in Spanje zou de andere kant van dom zijn lijkt mij
dat echt wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Maar 4000 uitgeven in Spanje zou de andere kant van dom zijn lijkt mij
Ah, dus als het goed is, kunnen we jou na die tijd op de achtergrond van een Girls Gone Wild dvd bewonderen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
dat echt wel.
ik ga spring break vieren in cancun en ben nog lang geen 4000 kwijt
de meeste wintersportvakanties zijn best prijzig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw, maar totaal niet romantisch. Dus dat scenario was niet eens in me opgekomen.
Mwah, ik ben niet echt op zoek naar een rijke vent. Doe mij maar gewoon een lekkere vent met wie ik kan lachen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
de meeste wintersportvakanties zijn best prijzig.
een heleboel goed gevulde mannen daar te vinden!
de achtergrond?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus als het goed is, kunnen we jou na die tijd op de achtergrond van een Girls Gone Wild dvd bewonderen.
Dat is inderdaad zo. Van die mensen die net een straal van 4 kilometer om hun hotel/appartement/ bungalow heen kennenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
2005 was mijn laatste keer. Twee weekjes door Frankrijk (noord-westen) getourd.
Ben wel dit jaar vier daagjes naar Normandië geweest maar dat was alleen omdat ik die plekken wilde bezoeken. Niet echt een vakantie, twee dagen rijden en twee dagen daar. Wel was het indrukwekkend.
[..]
Ja inderdaad. ik begrijp dat soort mensen dan weer niet. Net als dat er zovaak beweerd wordt dat "ik hou van reizen" wat neerkomt op een weekje wintersport en twee weken strandhangen. Zeg dan dat je houdt van vakantie
Met één koffer/tas blind een enkele vliegticket kopen en dan gaan. Dát is reizen. Niet via de "Lonelyplanet-methode" of de all-in-vreten-en-zuipen-hotels
Is toch leuk voor de toeristen, cultuur snuiven?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
Of nog erger, Orange County, een of ander resort in Turkije. Alleen maar Nederlandstalige muziek, bitterballen, en tokkies daar. Ga dan gewoon naar Terschelling op vakantie denk ik dan.
Daar moet ik ook nog eens heenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
dat echt wel.
ik ga spring break vieren in cancun en ben nog lang geen 4000 kwijt
Ik kom wel een keer cultuur snuiven in Brussel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Is toch leuk voor de toeristen, cultuur snuiven?
Jij kent Girls Gone Wild?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dus als het goed is, kunnen we jou na die tijd op de achtergrond van een Girls Gone Wild dvd bewonderen.
Het enige wat ze weten is het hotel en de supermarkt met drankquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Van die mensen die net een straal van 4 kilometer om hun hotel/appartement/ bungalow heen kennen
Kom je terug, mensen vragen je hoe was Turkije en je kan eigenlijk niet eens echt antwoord geven
Deal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer cultuur snuiven in Brussel.
Je maakt hopelijk een grapje toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
Of nog erger, Orange County, een of ander resort in Turkije. Alleen maar Nederlandstalige muziek, bitterballen, en tokkies daar. Ga dan gewoon naar Terschelling op vakantie denk ik dan.
Tuurlijk ken ik Girls Gone Wild. Wet t-shirtcontests, breezersletjes, en bij tijd en wijlen zelfs een desperate moeder die ook mee is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij kent Girls Gone Wild?
Jammer van onze bindingsangst maar anders zouden we gaan trouwen.
Desperate moeders en hun wilde dochtersquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Girls Gone Wild. Wet t-shirtcontests, breezersletjes, en bij tijd en wijlen zelfs een desperate moeder die ook mee is.
Amsterdam in Kemerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je maakt hopelijk een grapje toch?
VerschrikkelijkIk vind die NL campings in Spanje al eng. Bah
Precies ja en dan trots zijn op de biertoren aan het einde van de vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het enige wat ze weten is het hotel en de supermarkt met drank
Ik kan slechts meewarig mijn hoofd schudden
daar ga ik me in cancun ook schuldig aan maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:
Het enige wat ze weten is het hotel en de supermarkt met drank
Ik kan slechts meewarig mijn hoofd schudden
Dikke van Dale:quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:07 schreef AirwiN het volgende:
... Verder lurk ik alleen maar hier...
Ohja, zo'n biertorenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies ja en dan trots zijn op de biertoren aan het einde van de vakantieKijk dat je feest prima, doe ik ook. Maar er is nog wel wat meer te doen en zien.
Jezus wat verschrikkelijk!quote:
Kom op zeg, als je een ventje 16 bent en je staat op een camping, voor het eerst zonder paps en mams, dan heb je 2 doelen: Een zo hoog mogelijke biertoren maken en zoveel mogelijk wijven neuken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies ja en dan trots zijn op de biertoren aan het einde van de vakantieKijk dat je feest prima, doe ik ook. Maar er is nog wel wat meer te doen en zien.
Als ik het onderzoek zorgvuldig heb afgerond hoor je dat van mijquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat zal vast beter zijn dan brazilie
Ik bevind mij gelukkig in goed gezelschap!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Kreator het volgende:
Dikke van Dale:
Kansloos: ~1, lurken in een slowchat.
quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
Ik voel toch wat angst ruhbarbje. En dat je mij niet zo vaak tegenkomt, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet meelees, ofzoiets.
En de lokale zwarte markten om hun nep merkkleding te kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, zo'n biertoren
Toch zijn die mensen vast ergens goed voor. In elk geval voor beltegoedwinkels en gelfabrikanten
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bevind mij gelukkig in goed gezelschap!
[..]
sjongejonge... dat zal echt wat worden hoor...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik het onderzoek zorgvuldig heb afgerond hoor je dat van mij
Klopt maar er zijn er ook zat die dat later alsnog blijven doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je een ventje 16 bent en je staat op een camping, voor het eerst zonder paps en mams, dan heb je 2 doelen: Een zo hoog mogelijke biertoren maken en zoveel mogelijk wijven neuken.
En voor cultuursnuiven heb je dan echt geen tijd uiteraard.
outch!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Hey, dat klinkt als mijn 16 jarige vakantie (die geen 16 jaar duurde) naar Noordwijkerhout, op de jeugdcamping. Al zat ik wel in het hotel ernaast, omdat ik gespaard had.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
Een zo hoog mogelijke biertoren maken en zoveel mogelijk wijven neuken.
Ga volgend jaar naar Rio met Carnavalquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
sjongejonge... dat zal echt wat worden hoor...
brazilie en hawai staan bovenaan mijn wishlist voor volgende exotische vakanties(maar cancun stond op 1
)
Ik snap niet dat je die moeite doet Airquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ja een toren van gebruikte condooms staat zo ranzigquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je 16 bent wel ja. Als je zo richting de 30 aanloopt is het wat andersquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je een ventje 16 bent en je staat op een camping, voor het eerst zonder paps en mams, dan heb je 2 doelen: Een zo hoog mogelijke biertoren maken en zoveel mogelijk wijven neuken.
En voor cultuursnuiven heb je dan echt geen tijd uiteraard.
Ohja, da's waar. Zolang er maar loeigroot een <insert naam> op staatquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de lokale zwarte markten om hun nep merkkleding te kopen natuurlijk
Omdat hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet dat je die moeite doet Air
ik weet het, vandaar die jaloerse sjongejonge dat zal echt wat wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga volgend jaar naar Rio met Carnaval
Ja, de letter iquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben iets belangrjks vergeten
Morgen Boxquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja een toren van gebruikte condooms staat zo ranzig
Ja goede morgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen Box
En die word ook niet zo hoog denk ik
Die jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, da's waar. Zolang er maar loeigroot een <insert naam> op staat
Ja, maar dat was gelogen. Net als het feit dat ik wist dat ze een kloon had. Dat was een educated guess.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef AirwiN het volgende:
Anticonceptie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben iets belangrjks vergeten
Hoe geweldig kun je zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat was gelogen. Net als het feit dat ik wist dat ze een kloon had. Dat was een educated guess.
Komt helemaal goed. Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet het, vandaar die jaloerse sjongejonge dat zal echt wat worden
En O&N dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Dat weet ik zeker![]()
Die komt ook nog eens jaquote:
Dat komt omdat volgens mij iedereen behalve ik hier een kloon heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat was gelogen. Net als het feit dat ik wist dat ze een kloon had. Dat was een educated guess.
Ik heb er ongeveer 16quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat volgens mij iedereen behalve ik hier een kloon heeft.
Ik heb er ook geenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alleen al aan varianten op JB heb jij al tig kloons geloof ik.quote:
En ik maar denken dat ik uniek en speciaal was.quote:
Ik doe niet aan klonen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
Die zag ik dus echt van mijlenver aankomen.quote:
Nog maar een weekje de tijd hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die komt ook nog eens jaLife is good sometimes
Dat weet ik niet eens precies, hoeveel JB's er zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alleen al aan varianten op JB heb jij al tig kloons geloof ik.
Dat ben je vast op andere manierenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik uniek en speciaal was.
Relax, gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog maar een weekje de tijd hè
*zenuwachtig*
Ik zie het nut van zoveel kloons echt niet, zeker als mensen toch weten dat jij je kloon bent zegmaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens precies, hoeveel JB's er zijn.
Ik heb nog 1 andere die ik kan gebruiken
JB dan, de rest van mn kloons kan ik sowieso gebruiken
Dit account waar ik nu onder post is in het leven gekomen als een kloon van een serieuzer account, waarin ik ook wat meer van mezelf laat zien qua daily life zeg maar...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het nut van zoveel kloons echt niet, zeker als mensen toch weten dat jij je kloon bent zegmaar.
En dat lijkt me héél erg vervelend voor je ja, als je iets heel belangrijks vergeten bent...!quote:
Dat weten mensen dan ook maar van 1 van mijn kloons.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het nut van zoveel kloons echt niet, zeker als mensen toch weten dat jij je kloon bent zegmaar.
Thanks voor de tip, ik wist helemaal niet van dat concert, maar wil graag een keer naar LK.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Hey Kluts, moet jij niet al kaartjes kopen voor Lenny Kravitz? Je kan ze al kopen voor volgend jaar zie ik net.
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/339489/?c=lennykravitz_adw&gclid=COC4tLy91pcCFUog3godBlntCw
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Adolecens het volgende:
En dat lijkt me héél erg vervelend voor je ja, als je iets heel belangrijks vergeten bent...!
Ik wilde je een Alpha Beat teleurstelling voorkomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik wist helemaal niet van dat concert, maar wil graag een keer naar LK.
Gave muziek.
En was je geen mannetje geweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:03 schreef jamiesbrownie het volgende:
[..]
Dat weten mensen dan ook maar van 1 van mijn kloons.
Die was er eerder dan JB
En deze JB heb ik niet eens zelf gemaaktwas een kadootje zeg maar
Anders had ik wel hoofdletters gebruikt
De muziek van de laatste jaren is idd niet het beste van hem nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef Kreator het volgende:
Lenny is echt kut. Heeeeeeeeeeel vroegah was het nog wel wat...maar de laatste jaren is het echt van die polsen-snij-muziek. depri meuk.
Jamaar jamaar jamaar! Ik moet me toch voorbereiden om een beetje normaal voor de dag te komen hèquote:
En ik geen 300 posts op 1 pagina gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En was je geen mannetje geweest?
Scherpquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En was je geen mannetje geweest?
Maak je niet druk, alles komt goed. Ik zal je ruim van te voren informerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar! Ik moet me toch voorbereiden om een beetje normaal voor de dag te komen hè
Straks ben ik niet goed gekleed ofzo
En terecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef jamiesbrownie het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik maak me wat druk nu
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:08 schreef jamiesbrownie het volgende:
[..]
En ik geen 300 posts op 1 pagina gehad
Je moest eens weten.quote:
Dat is inmiddels gelukkig ook aangepast, mocht ik jamiesbrownie nog eens uit de kast willen halen...quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
De muziek van de laatste jaren is idd niet het beste van hem nee.Maar die oude nummers zijn gewoon tof.
Is het 1 van die dagen Bengeltje?quote:
Ik had niet anders verwacht dan dat je gelijk het zou gaan verbeteren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is inmiddels gelukkig ook aangepast, mocht ik jamiesbrownie nog eens uit de kast willen halen...
Hey DH. Zou jij niet op vakantie gaan rond de kerst?quote:
Een van welke dagen Rebel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het 1 van die dagen Bengeltje?
Ik had hem nog nooit gebruikt, alleen degene van wie ik hem heb gekregen heeft er hiervoor mee gepost.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht dan dat je gelijk het zou gaan verbeteren.
Ben net terug van een week wintersport. en 31 december vlieg ik naar Venetiequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey DH. Zou jij niet op vakantie gaan rond de kerst?![]()
Niet vergeten hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, alles komt goed. Ik zal je ruim van te voren informeren
Ik hoef geen reden te weten waarom je als mannetje aangemeld stond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had hem nog nooit gebruikt, alleen degene van wie ik hem heb gekregen heeft er hiervoor mee gepost.
Venetie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben net terug van een week wintersport. en 31 december vlieg ik naar Venetie
Was het nog lekker uuh.. slapen gisteravond?quote:
Nog niks mee gedaan, weet nog niet of ik ermee doorga. Het ging om een pc trouwens, geen laptop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:22 schreef mrbox het volgende:
Ado hoe is het eigenlijk met die dame en de laptop ?
Ik dacht ook niet dat het persé nodig wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoef geen reden te weten waarom je als mannetje aangemeld stond.![]()
Dan moet je het gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was het nog lekker uuh.. slapen gisteravond?
[..]
Nog niks mee gedaan, weet nog niet of ik ermee doorga. Het ging om een pc trouwens, geen laptop.
Ik vraag me af of ik er wel goed aan doe, ze het verdiend en wat of het toevoegt...![]()
Heb het maar zwaar met al dat reizen. Heb nog wel een plek over op mijn hotelkamerquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Venetie.Je hebt het maar goed.
Jaar geleden heeft iemand een steen in mijn oog geschoten met een erwtenschieter. Nu zie ik voor 60 % met mijn linkeroog en het oog is zelf heel zwak.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jammer, waarom niet als ik vragen mag?
Dat je vlijmscherp rondzwaait met woorden die mensen doen stoppen posts te tikken natuurlijk.quote:
Mèn da's kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jaar geleden heeft iemand een steen in mijn oog geschoten met een erwtenschieter. Nu zie ik voor 60 % met mijn linkeroog en het oog is zelf heel zwak.
Als ik veel druk op mijn lichaam uitoefen dan heeft dat effect op mijn oog en kan ik weer een periode stil liggen en mag ik niks doen. En het is natuurlijk gevaarlijk.
Heb inmiddels een kunstlens en ben 3 keer geopereerd geweest.
Nou lekker...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jaar geleden heeft iemand een steen in mijn oog geschoten met een erwtenschieter. Nu zie ik voor 60 % met mijn linkeroog en het oog is zelf heel zwak.
Als ik veel druk op mijn lichaam uitoefen dan heeft dat effect op mijn oog en kan ik weer een periode stil liggen en mag ik niks doen. En het is natuurlijk gevaarlijk.
Natuurlijk niet! Hoe kan ik, Conquistador, De Baas nou vergeten johquote:
Hou jij je maar bezig met je ondertitel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet doen.
Opzet, die persoon die had het op mij gemunt. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou lekker...
Was dat met opzet, of een ongeluk?
Zo hey. Wat een verhaal. Das niet niks man.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik doe mn best.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hou jij je maar bezig met je ondertitel.
Ik neem aan dat er wel een aanklacht is gekomen tegen de dader?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Opzet, die persoon die had het op mij gemunt. Niks aan te doen.
Wat een domme mensen lopen er toch rondquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Opzet, die persoon die had het op mij gemunt. Niks aan te doen.
Was niet te bewijzen, en die persoon is behoorlijk gemeen. Als ik HAAR tegen kom roept ze gewoon schele tegen mij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een aanklacht is gekomen tegen de dader?
Dan zou ik het ook niet doen nee, ik heb momenteel iemand ff een laptop uitgeleend. (gewoon omdat ze er 1 hard nodig had) Maar nu door al het gedoe van het terug krijgen heeft het geheel een hele zure na smaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog niks mee gedaan, weet nog niet of ik ermee doorga. Het ging om een pc trouwens, geen laptop.
Ik vraag me af of ik er wel goed aan doe, ze het verdiend en wat of het toevoegt...![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Hoe kan ik, Conquistador, De Baas nou vergeten joh
Tijd voor de Fok! Knokploeg, zo hoor ik alweer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was niet te bewijzen, en die persoon is behoorlijk gemeen. Als ik HAAR tegen kom roept ze gewoon schele tegen mij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was niet te bewijzen, en die persoon is behoorlijk gemeen. Als ik HAAR tegen kom roept ze gewoon schele tegen mij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! Knokploeg, zo hoor ik alweer.
*appelboor alvast bot en roestig maakt*
ja, ze kwam altijd met haar ouders winkelen bij de AH waar ik toen werkte. Moeder doet alsof ze van niks weet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker figuur zeg! Dus je ziet haar nog regelmatig ook?
Geef ons het adres en er blijft net genoeg van haar over om een schoenendoos te vullenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ben niet zo van geweld, maar deze persoon wens ik een langzame pijnlijke dood toe. Ik heb echt ontiegelijk veel pijn gehad, dat wens je niemand toe.
[..]
ja, ze kwam altijd met haar ouders winkelen bij de AH waar ik toen werkte. Moeder doet alsof ze van niks weet.
Lekkere lui dus! Is natuurlijk te laat maar ver van uit de buurt blijven manquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ben niet zo van geweld, maar deze persoon wens ik een langzame pijnlijke dood toe. Ik heb echt ontiegelijk veel pijn gehad, dat wens je niemand toe.
[..]
ja, ze kwam altijd met haar ouders winkelen bij de AH waar ik toen werkte. Moeder doet alsof ze van niks weet.
Het gaat verder dan kunst Elegy. Het is een deel van je, nog meer zo dan een religie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geef ons het adres en er blijft net genoeg van haar over om een schoenendoos te vullen
Ik noem het geen geweld trouwens. Ik noem het Kunst.
ik zou dat niet kunnen laten zitten. bij mij zouden de stoppen doorslaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn tweede natuurquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat verder dan kunst Elegy. Het is een deel van je, nog meer zo dan een religie.
Met die pijn, en kans op complete blindheid is dat iets waar je dan niet aan denkt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou dat niet kunnen laten zitten. bij mij zouden de stoppen doorslaan
Ik hanteer voor fokkers een speciaal tariefquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met die pijn, en kans op complete blindheid is dat iets waar je dan niet aan denkt.
niet op dat moment nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met die pijn, en kans op complete blindheid is dat iets waar je dan niet aan denkt.
Je kan beter vragen welke singles inmiddels al óp elkaar beland zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Q. het volgende:
Zo. Iemand al single af?
Het is een meid. Ik ben een gozer. Om het principe niet. Maar ik kom vanzelf een stoere meid tegen die het voor mij wil oplossen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet op dat moment nee.
maar die keer erna, als ze dan roept, hey schele, dan is ze van mij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet op dat moment nee.
maar die keer erna, als ze dan roept, hey schele, dan is ze van mij.
Harde shit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met één oog kan je prima richten
*roept de all-female combat unit van de Fok-knokploeg*quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is een meid. Ik ben een gozer. Om het principe niet. Maar ik kom vanzelf een stoere meid tegen die het voor mij wil oplossen.
Bedenk wel: richt op haar neus. Want dan is ze voor haar leven verminkt. Da's veel leuker dan doodmaken. En jij kan terugroepen: Hee, Pinokkio!quote:
Ik zou er niet heel erg raar van opkijken als ik zoiets had gedaan bij een man en hij sloeg me...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is een meid. Ik ben een gozer. Om het principe niet. Maar ik kom vanzelf een stoere meid tegen die het voor mij wil oplossen.
Hoi CGquote:
sorry maar als iemand mijn zicht verneukt. (en ervoor zorgt dat je een hoop moet laten, of op moet letten) dan kan ik heel makkelijk over een aantal principes stappen....quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moagh.. kon het niet langer meer rekken door huisgenoten die aan eht op en neer rennen warenquote:
Volgende keer maak je valkuilen, struikeldraad, netten, etc. Alles voor een goede nachtrust!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh.. kon het niet langer meer rekken door huisgenoten die aan eht op en neer rennen waren
Uh B.. dat maakt juist nog meer lawaaiquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer maak je valkuilen, struikeldraad, netten, etc. Alles voor een goede nachtrust!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer maak je valkuilen, struikeldraad, netten, etc. Alles voor een goede nachtrust!
Je bent de AUWAUW FUCK AUWWWWWWW!!! vergetenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
KLINGPONG PANG PENG KNETTER KLAP FLATS PADOEM KLABOEM HERRIETAKKEHERRIE, klinkt anders ook niet echt relaxed als je in je bedje ligt.
daarna de sirenes van de ambulance.
Dood zal ik niet snel gaan gok ik zo, dus ik ben er idd nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hier wel! was erg vroeg maar niks te klagen.
jij leeft ook nog
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dood zal ik niet snel gaan gok ik zo, dus ik ben er idd nog
Waarom vroeg dan?
Moet je niet voor een rijdende bus gaan staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Dood zal ik niet snel gaan gok ik zo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb tijdelijk geen lease auto meer (boefje) en mijn "nieuwe" auto heeft nog wat werk nodig voordat ie rijd....
dus nu rij ik mee met een vriend van me, maar die begint belachelijk vroeg. 7 uur.... dus dan ben ik rond half 8 alweer op werk. normaal is dat pas 9 uur.
voordeel: Werkgever is blij met mij deze week
Was ik niet van planquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je niet voor een rijdende bus gaan staan.
ja ik denk dat morgen me auto rijd. (als vanavond alles goed gaat)quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dus je haalt er toch je voordeel uit
![]()
MAar wel klote dat het ineens zo super vroeg is, maar ach, straks ben je er weer vanaf![]()
Dan ga ik maar voor je duimenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik denk dat morgen me auto rijd. (als vanavond alles goed gaat)
en dat is dan voor 2 maandjes. mag ik een nieuwe lease.
Nee man, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
KLINGPONG PANG PENG KNETTER KLAP FLATS PADOEM KLABOEM HERRIETAKKEHERRIE, klinkt anders ook niet echt relaxed als je in je bedje ligt.
daarna de sirenes van de ambulance.
Met prikkeldraad vermoord je niet iemand in 1 klap.. Of je moet er heel wat vernuftigs mee doen, amar vergeet niet dat ik een vrouw benquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee man, je snapt het niet.
Je moet meteen dodelijke vallen maken. Niks geen geluid, ja hooguit wat bloedgegorgel vanuit iemands keel ofzo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet meteen dodelijke vallen maken. Niks geen geluid, ja hooguit wat bloedgegorgel vanuit iemands keel ofzo.
Het enige wat je hoort(?) is een lichte "swoosh" en dan twee keer een >thud<. Het geluid van de linker en de rechterhelft van een menselijk lichaam die op de grond vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als 'the cube', met dat gaas.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
Het enige wat je hoort(?) is een lichte "swoosh" en dan twee keer een >thud<. Het geluid van de linker en de rechterhelft van een menselijk lichaam die op de grond vallen.
MERDE!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als 'the cube', met dat gaas.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaaaaaaa de cube!!!! Wat een overwachte film was dat voor mij zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
wat was dat een vreselijke kut film zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Filmfreaks zouden zeggen dat je het briljante concept dan gewoon niet begreep.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef mrbox het volgende:
wat was dat een vreselijke kut film zegEcht zonde van mijn tijd
Zijn er geen bloederige-cult-film-vrouwen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Zit ik in het psychopaten topic? Logisch dat jullie nog single zijn
Je hebt het briljante concept gewoon niet begrepenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat was dat een vreselijke kut film zegEcht zonde van mijn tijd
Dat klinkt als een waargebeurd verhaal over een vrouw die doorlopend last heeft van ongesteldheid ofzo...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
Zijn er geen bloederige-cult-film-vrouwen dan?. *deceptie*
Zonde van je vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef Kreator het volgende:
Zo. geluncht..
Nog anderhalve dag en dan vakantie. Kan ik eindelijk m'n koorts lekker uitzieken..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Filmfreaks zouden zeggen dat je het briljante concept dan gewoon niet begreep.
Het is goed met jullie, geef mij maar saw of hostelquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het briljante concept gewoon niet begrepen
Ik begreep het briljante concept ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het briljante concept gewoon niet begrepen
Ja, dat is ongeveer het concept van de film.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb The Cube nog liggen, moet ik die zien dan? Ik had het begin gezien in een ruimte met veel te veel licht (kon niet uit) en er was echt niets te zien. Toen dacht ik al: wtf, zo'n donkere film en dat moet dan eng zijn terwijl je de helft niet ziet.
ik kon vanmorgen makkelijk een extra rondje ring pakken als ik daar behoefte aan had!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Adolecens het volgende:
Straks zonder files naar huis rijden, wat kan het soms toch goed zijn
Saw 1 heb ik doorheen geklikt en Hostel 1 niet gezien, wel 2. Vond er niet zo heel veel aan eigenlijk. Hoewel de situaties in Saw wel creatief waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Het is goed met jullie, geef mij maar saw of hostel
Chopper Chicks in Zombie Townquote:
Lekkere wijven in zombiefilms is altijd goed. Alleen choppers, dat vind ik matigquote:
Het is een erg slechte film.. en voglens mij waren de wijven ook niet echt lekker (of je moet van die oude look van de jaren 70/80 houden)quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lekkere wijven in zombiefilms is altijd goed. Alleen choppers, dat vind ik matig
Vintage chicksquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is een erg slechte film.. en voglens mij waren de wijven ook niet echt lekker (of je moet van die oude look van de jaren 70/80 houden)
Niet overdrijven nu he...?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik kon vanmorgen makkelijk een extra rondje ring pakken als ik daar behoefte aan had!
ja, nu is het gewoon marlboro ofzo. goede zaak...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die pakken shag zijn altijd wel wat jammer in oldschool films idd.
Daar hebben we het juist over Einsteinquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ja, nu is het gewoon marlboro ofzo. goede zaak...
maar wat ik dan erg vond van die oldschool films, zijn die bossen schaamhaar!
Mits een bijgehouden driehoekje of streepje ja.quote:
Maar de vraag is .. in welke mate het aanwezig is danquote:
Dus jij bent ook geschoren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar hebben we het juist over Einstein
Schaamhaar is er om te scheren
check de PIquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar hebben we het juist over Einstein
Schaamhaar is er om te scheren
ik ook.quote:
Mag ik dan vragen op welke manier?!quote:
Dat mag je zelf komen onderzoekenquote:
Ik zit met text_ony layout hier, die zie ik nietquote:
Zaterdagavond heb ik al een afspraak, denk niet dat daar schaamhaar besproken wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat mag je zelf komen onderzoekenZaterdagavond? Prima! Hoe laat kan ik je verwachten?
Gewoon ouderwets schaamhaar (alleen niet te lang, af en toe een beetje bij geknipt graag)quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen op welke manier?!![]()
een dun getrimd streepje kan ik nog wel ok vinden, maar lippen moeten echt wel kaal zijn en goed bijgehouden.
Ik vind die driehoekjes of nog erger echt
Niet? Dat denk je. Totdat je wegbent...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdagavond heb ik al een afspraak, denk niet dat daar schaamhaar besproken wordt.
dat is de enige vereiste hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
een dun getrimd streepje kan ik nog wel ok vinden, maar lippen moeten echt wel kaal zijn en goed bijgehouden.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind die driehoekjes of nog erger echt
ik gebruik eens een PIquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit met text_ony layout hier, die zie ik niet
Dat je meteen gezwaffeld wordt, bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
Niet dat je die broek uit trekt en denkt hmmm dit zag ik niet aan komen
Broek uit en dan dat het naar je toe lijkt te springen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets schaamhaar (alleen niet te lang, af en toe een beetje bij geknipt graag)
Maar zoals ik al zei het moet bij de persoon passen
Niet dat je die broek uit trekt en denkt hmmm dit zag ik niet aan komen
Jongen tochquote:
Dan ook niet, denk ik. Maar zeker weten doe ik het idd niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet? Dat denk je. Totdat je wegbent...
Wanneer kan je wel dan? PM mag ook hoor, geneer je niet
Ik zie je twijfelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ook niet, denk ik. Maar zeker weten doe ik het idd niet.
Je hebt net zoveel kans op een pm als Rebel had.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ook niet, denk ik. Maar zeker weten doe ik het idd niet.
*Meldt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zijn er geen bloederige-cult-film-vrouwen dan?. *deceptie*
Kluts!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |