Je mag wel happy birthday zingen met kerst hoor, zo zielig is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Zult met de feestdagen maar gewoon je dagbehandeling krijgen in de TBS kliniek. Zielig.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Hooguit dat deze leuk is
[ afbeelding ]
Ze zitten er wel met een reden en echt behandelingen geven ze dan niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef MLI het volgende:
Zult met de feestdagen maar gewoon je dagbehandeling krijgen in de TBS kliniek. Zielig.
Heuu jij hierquote:
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etcquote:
Ik heb een tijdje bij Nereus geroeidquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etc
Damn, zware sport dus ! Hoog niveau ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel enorm goed, ben ingeselecteerd voor eerste jaars zwaar '09 van Okeanos te amsterdam. Lekker een roeijaartje tegemoet gaan. 9 keer in de week trainen etc
Dat klinkt gruwelijk sportief en als niks voor mij, maar voor jou is het ongetwijfeld heel tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij Nereus geroeid
met matig succes, trouwens
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Damn, zware sport dus ! Hoog niveau ?
Checkquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt gruwelijk sportief en als niks voor mij, maar voor jou is het ongetwijfeld heel tof!
Jammer dat ik niet meer mag sporten, had het graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaar
[..]
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.
[..]
Check![]()
Ik zal het een vriend van me vertellen, hij coached 1e jaars zwaar heren van Nereus en is daar vol lof over momenteel. Misschien wel dit seizoen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nou kom een keer kijken als wij het veld gaan aanvegen dit jaar
[..]
Ja zware sport, en het wordt echt vergeleken met topsport niveau. Je lichaam gaat van weinig belasting naar veel belasting en krijgt overal professionele hulp bij. Van fysio, kleding, coaching, maar ook testen in de VU om te kijken of je topfit en dergelijk bent. Super tof.
Jammer, waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer mag sporten, had het graag gedaan.
Sowieso gaat het een sterk veld worden dit jaar heb ik het idee, NKIR waren de tijden ook al enorm snel en dat kan alleen maar sneller gaan op het water. Okeanos wint de Varsity waarvoor huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het een vriend van me vertellen, hij coached 1e jaars zwaar heren van Nereus en is daar vol lof over momenteel. Misschien wel dit seizoen naar het buitenland.
Dat wordt oorlog op de Bosbaan en later op de Varsity
Ben je aan het werk of vrij?quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
Voor de eerste keer hier.
Als ik het goed lees, ben je dus een werkloze kattenliefhebber.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
Hoho, eerst de Varsity maar afwachten hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso gaat het een sterk veld worden dit jaar heb ik het idee, NKIR waren de tijden ook al enorm snel en dat kan alleen maar sneller gaan op het water. Okeanos wint de Varsity waarvoor hulde
Kom je kijken op de H4K?
Werkloos zijn is al kut genoegquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, ben je dus een werkloze kattenliefhebber.
Welkom!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Single meldt zich.
*Shake hands*.quote:
ik haat kou, maar hou wel van een echte winter!quote:
Ach, sowieso zijn dat tijden van afgelopen jaar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoho, eerst de Varsity maar afwachten hèOkee dit ziet er goed uit maar het is nog maar december...
Weet het nog niet of ik kom kijken, inmiddels is het al vier jaar geleden dat ik roeide en heel erg veel binding heb ik er nu ook niet mee gehad. Maar het is wel leuk om misschien wat oude bootgenootjes te ontmoeten.
Nog even en ik vlucht voor de winterquote:
ach dan heb je een thermopak aan. lekkere dikke boardkleding...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap mensen die op wintersport gaan echt niet hè. Ik vind dat ik niet eens echt vakantie heb gehad als het niet mooi weer is geweest op vakantie
.
Idd. Ik ga echt niet op vakantie om het dan vervolgens nog kouder te hebben dan thuis.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Shake hands*.
Ik snap mensen die op wintersport gaan echt niet hè. Ik vind dat ik niet eens echt vakantie heb gehad als het niet mooi weer is geweest op vakantie
.
En ik vind het zonde van het geld om te betalen om naar een plek te gaan waar het nog kouder is. En dan niet zeggen nee joh het is warm en je word zelfs bruin. Nee. Er blijft sneeuw liggen en je loopt rond in belachelijk dikke pakken. Dus nee, het is niet warm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Shake hands*.
.
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
ach dan heb je een thermopak aan. lekkere dikke boardkleding...
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, sowieso zijn dat tijden van afgelopen jaar dat terzijde
En we zien het wel dit jaar, het heeft weer een paar jaar gekost dat Okeanos een zware acht op het water heeft en na de acht is dit het eerste jaar weer met een zware acht dus er wordt veel verwacht en dus ook een zwaar trainingprogramma neergelegd. Maar goed eerst de Winterwedstrijden, H4K & Head. Daarna pas het 2K seizoen met o.a. de Varsity ja
dames met een goed figuur pik je er ook tussenuit met al die kleding daar hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.
ik dacht al dat ik de enige liefhebber was hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Eh, ik heb het altijd bloedheet op wintersport. Meestal staat de zon ook best fel te schijnen en door alle weerkaatsing van de sneeuw is het gewoon domweg vele malen warmer dan in Nederland
Ik ga 10 januari weer
Oh, ik ook niet, maar geen strand, palmbomen, zee en ook nog eens niet charmante kleding, dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
dames met een goed figuur pik je er ook tussenuit met al die kleding daar hoor.
en er zijn zat meisjes die er heel goed uitzien in skikleding.
en sommige mensen willen lol hebben en maken zich niet 24/7 druk of ze er wel goed genoeg uitzien
Nee, hou jij het maar bij een skimpy kerstsetjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is niet sexy or whatsoever, dus daar ga ik echt niet voor mijn lol in lopen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
en er zijn zat meisjes die er heel goed uitzien in skikleding.
No way in Hell.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat weet ikIk bedoel maar, resultaten uit het verleden...
Echt waar? Dan zijn jullie zeker ook niet zo'n hele grote vereniging?
Ik wilde dat ik het ook kon maar ik was te klein en had weinig tijd om echt blikken te trekken. Woonde ook niet in Amsterdam en dan zijn die rare trainingstijden echt killing. Indoor zou ik misschien nog wel kunnen, gewoon keihard los gaan op die ergometer. En voor stuurtje was ik weer te zwaar
Oh, en kou is tofHopelijk volgend jaar naar Lapland in de winter. Wil boven de poolcirkel staan. En warmte is overrated, doe mij maar -10 ofzo
dat doe je dan weer ergens in juli of augustus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar geen strand, palmbomen, zee en ook nog eens niet charmante kleding, dat gaat me te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |