Ik ben er net pas uit!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
(Ang3l, ga je bed in!)
ik ga er vooralsnog van uit dat ik vrijdag niet op je hoef te rekenen, dus voel je daar niet over bezwaardquote:
ik twijfel nog voor wat betreft avondprogrammeringquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga er vooralsnog van uit dat ik vrijdag niet op je hoef te rekenen, dus voel je daar niet over bezwaard
ja daar was toen zoveel commotie over dat Nederlandse Pentouse dus een nieuwe doelgroep ging bedienenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, hij heeft ooit nog in de Penthouse gestaan. Die heb ik toen nog gehad. Was ik 13 ofzo..
Goeiemorgen!
jij, of twijfel je voor ang3lquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik twijfel nog voor wat betreft avondprogrammering
mike weer hoor??quote:
ik had het over mezelf of ik wel of niet naar Friso kom om de kerstkilo's eraf te dansenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij, of twijfel je voor ang3l
Ik was 16 en heb de nodige problemen mee gehad, mijn pa had er veel moeite mee, en ook heb ik de nodige klappen gevangen hier in het dorpquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha gadver...straks schijt je iedereen onder.![]()
Maar wat ik van iedereen wil weten is, hoe oud waren jullie uit de kast en gaf dat problemen?
Ohhh! posten die foto's!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, hij heeft ooit nog in de Penthouse gestaan. Die heb ik toen nog gehad. Was ik 13 ofzo..
Goeiemorgen!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
besides ik geloof er NIETS van dat HIW s'nachts de parkeerplaatsen afstruind
nu ik weet uit betrouwbare bron dat hij toch flink gezocht heeft vorige week maandag in Belgiëquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
besides ik geloof er NIETS van dat HIW s'nachts de parkeerplaatsen afstruind
vind het wel moedig van je. Helemaal toentertijd EN in een dorpquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was 16 en heb de nodige problemen mee gehad, mijn pa had er veel moeite mee, en ook heb ik de nodige klappen gevangen hier in het dorp
ach daar wordt je een vent van
nou zo opwindend vond ik ze toen nietquote:
ik heb weleens op tv gezien dat die plaatsen druk bezocht worden. Ik had nog zoiets van ik ga een frietkraam er naast zetten. Ik loop binnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ik weet uit betrouwbare bron dat hij toch flink gezocht heeft vorige week maandag in België
ow, waarom niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zo opwindend vond ik ze toen niet![]()
ik kreeg er in elk geval geen boner van in de supermarkt
Dat kan ik op een stoel of bank ook!quote:
vandaar dat je in londen weigerde misbruik te maken van mijn kwetsbaarheid.quote:
dat had ik in Eindhoven al kunnen doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vandaar dat je in londen weigerde misbruik te maken van mijn kwetsbaarheid.
volgens mij moet ik je bij gelegenheid nog maar eens bijpraten over het gezamelijke london avontuurquote:
nou dat zal dan wellicht tot vrijdagavond moeten wachten, want dit is wel een leuk verhaal voor bij de kerstborrelquote:
ik vind hem hardnekkig dit jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ow, heb vrijkaartjes voor Friso vrijdag.
Hoop dat de griep dan weg is.
die griepspuit snap ik echt niet, ten eerste is die vooral voor mensen bedoelt die een zwakker afweersysteem hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb nog wel de griepspuit gehad
Maar ik hoor van vrienden en collega's ook al dat ze'm gehad hebben, de griep.
Virus is weer lekker aan de gang dit jaar.
goh klinkt lekker en wanneer is het bachanaalquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:58 schreef Cybart het volgende:
zo.... mn tiramisu is af...
opruimen en dan de dressing voor over de oesters
Mooi, tijd voor Wicked Gentlemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik op een stoel of bank ook!
Maar soms komt e rook iets goeds van ziekzijn. Ik heb het boek uit:
[ afbeelding ]
En hij wasO
leuk. Nu weet ik hoe Neverland aan z'n naam komt, waar de zeemeerminnen vandaan komen in de baai, hoe het komt dat Peter nooit ouder wordt en kan vliegen, waarom Kapitein Haak een haak heeft en een hekel heet aan die grote krokodil, hoe Tinkerbell ontstaan is en waarom Peter terugkeert naar Londen in de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |