Hebben we die hier ooit gevoerd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net nu de diepe gesprekken tot het verleden behoren?
Gruss Got!quote:
Ik weet niet of JIJ die ooit gevoerd hebt, maar dat was een van de redenen dat we poogden het naar GC te verhuizen. Alleen stak yvonne daar toen een stokje voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hebben we die hier ooit gevoerd?
Wat is er mis gegaan dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
jongens, er is iets mis gegaan....
er is net 1.987,58 euro op mijn rekening gestort als salaris :S
Staat me wel wat van bij ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet of JIJ die ooit gevoerd hebt, maar dat was een van de redenen dat we poogden het naar GC te verhuizen. Alleen stak yvonne daar toen een stokje voor.
Tis 700 te veel.quote:
13e maand?quote:
13de maand heb ik niet echt (krijg niet over een heel jaar maar over 2 maanden, werk d'r namelijk 2 maanden)quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
13e maand?
Uitbetaling over uren?
Sponge Bob!quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:40 schreef Jimbo het volgende:
waar dan in dit achterdeur topic past dit beter
[ afbeelding ]
De parkeerplaatsen waren saai...quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
he bitches!
gaat het weer over niets? over kerstboom and bullshit?
wanneer gaan we het nou over echte verhalen? eerste neuk sessie? wanneer uit de kast etc?![]()
Daar kom ik niet aan de man, in het donker lijk nog enigszins neukbaar. Ach en een keer niet spoelen, je gaat er niet dood aan hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:05 schreef mike_hunt het volgende:
Struin je echt al die parkeerplaatsen af? je kan je niet eens uitspoelen en om nou tegen een boom aan te staan als je geneukt wordt?
Waarom ga je niet naar al die sexsauna's?
haha gadver...straks schijt je iedereen onder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar kom ik niet aan de man, in het donker lijk nog enigszins neukbaar. Ach en een keer niet spoelen, je gaat er niet dood aan hoor
15, in de familie niet (mijn moeder heeft het binnen 1uur aan iedereen in de familie laten weten...quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha gadver...straks schijt je iedereen onder.![]()
Maar wat ik van iedereen wil weten is, hoe oud waren jullie uit de kast en gaf dat problemen?
kijk nog eens goed naar foto's uit de begin periode van GTST, maar zo'n smakelijk hapje is Reinoud toch niet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef hierissieweer het volgende:
Maar dit keer voor Reinout Oerlemans
Want hij is: Lekker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |