Hij is dit seizoen alleen wat vroegquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, je weet toch hoe dat bij Feyenoord gaat? Die jaarlijkse dip komt er altijd wel.
Nog geen eens de groenteboer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:15 schreef Keltie het volgende:
Als ik de vriend van m'n nicht moet geloven, die een collega heeft met een zus die het met Verbeek schijnt te doen
Heeft Verbeek soms al moeite om de spelersgroep na een wedstrijd/ training uit te laten lopen.. Als dat zo is, schop als Verbeek zijnde er toch gewoon een stel flink onder de reet?
Dat verklaard die constante stroom aan zure berichtjes van jouw kant dan ook welquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet goed voor een spelergroep om een ongetrouwde variant als trainer te hebben. Zo'n iemand is A (sexueel) gefrustreerd en B agressief, dat laatste omdat hij zijn gevoelens nergens kan botvieren.²
Ja, wat mijn betoog echt verfijnde kracht bijzet is wel die actie met edele Tiendalli. Een getrouwd persoon zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat verklaard die constante stroom aan zure berichtjes van jouw kant dan ook wel
Exit Bosz, Willem kom er maar in!quote:Van Hanegem per direct weg
De samenwerking tussen FC Utrecht en trainer Willem van Hanegem is per direct beëindigd. “Er is geen basis meer voor een voortzetting van onze samenwerking”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Van Hanegem had al te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer. De toelichting die hij in diverse media gaf op zijn aanstaande vertrek, zijn voor de clubleiding aanleiding om de samenwerking op dit moment al te beëindigen.
Alstjeblieft zeg...quote:
Weet je waar je pas agressief van wordt? Van vijfentwintig jaar huwelijk met hetzelfde aftakelende wijf. Verbeek heeftde chicks voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is gewoon niet goed voor een spelergroep om een ongetrouwde variant als trainer te hebben. Zo'n iemand is A (sexueel) gefrustreerd en B agressief, dat laatste omdat hij zijn gevoelens nergens kan botvieren.²
Je deed het voorkomen alsof hij Bosz moest gaan vervangen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef Kopbal het volgende:
Lekker neerbuigend weer over Willem, Utrecht is dan ook een sufkuttenclub.
Een leidinggevende functie hoeft hij van mij ook niet te krijgen, maar gewoon een functie binnen Feyenoord.
Voor mijn part neemt hij de functie van Jansen over, kan Jansen een plekkie naar boven doorschuiven op de stoel van Bosz. Al weet ik niet of dat zo verstandig is, Jansen is volgens mij niet zo van de verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen alsof hij Bosz moest gaan vervangen.
Maar aan wat voor functie zat je dat te denken?
Hou toch op.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:01 schreef Kopbal het volgende:
Lekker neerbuigend weer over Willem, Utrecht is dan ook een sufkuttenclub.
Een leidinggevende functie hoeft hij van mij ook niet te krijgen, maar gewoon een functie binnen Feyenoord.
Hou toch op met dat populistische gelul.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:
Willem moet je toch niet binnen een professionele instelling hebben joh.
Leuk wat hij allemaal als voetballer heeft gepresteerd maar hij is nu grotendeels een karikatuur van zichzelf.
Wat Jansen nu doet kan Willem ook wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou toch op.![]()
Willem is een held, maar hij zal echt niks kunnen betekenen binnen de club, zeker niet als technisch directeur.
Beide moeten gewoon inzien dat hun tijd voorbij is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat Jansen nu doet kan Willem ook wel.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is dat populistisch gelul?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou toch op met dat populistische gelul.
Nee, Willem welquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor mijn part neemt hij de functie van Jansen over, kan Jansen een plekkie naar boven doorschuiven op de stoel van Bosz. Al weet ik niet of dat zo verstandig is, Jansen is volgens mij niet zo van de verantwoordelijkheid
Dat is denk ik het beste, denk dat ze te groot zijn voor de functie van assistentrainer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Beide moeten gewoon inzien dat hun tijd voorbij is.
Vind het een beetje Derksen napraten. Vorig jaar heeft hij het echt niet zo heel slecht gedaan met Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is dat populistisch gelul?
Het is mijn mening.
Willem is niet meer van deze tijd, voetbal is veranderd.
Daarmee bedoel je:quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Kopbal het volgende:
Wat Jansen nu doet kan Willem ook wel.
Ik weet niet wat Derksen over WIllem heeft gezegd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind het een beetje Derksen napraten. Vorig jaar heeft hij het echt niet zo heel slecht gedaan met Utrecht hoor.
Het voetbal was vaak beter om aan te zien dan in al die jaren met Booy.
Tuurlijk, hij heeft zichzelf dit jaar belachelijk gemaakt. Maar om hem dan maar gelijk af te schilderen als één of andere seniele oude gek gaat mij wat te ver.
Mwah, als je ziet hoeveel A-junioren Willem heeft ingepast vorig jaar en dat Vorm maar 10 wedstrijden heeft gespeeld en de rest door Grandel en De Ruiter heeft hij het gewoon goed gedaan. Utrecht speelde ook goed voetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Derksen over WIllem heeft gezegd.
En als je ziet met welke begroting hij mag werken dan faalt hij al anderhalf jaar lang.
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoeveel A-junioren Willem heeft ingepast vorig jaar en dat Vorm maar 10 wedstrijden heeft gespeeld en de rest door Grandel en De Ruiter heeft hij het gewoon goed gedaan. Utrecht speelde ook goed voetbal.
Begroting is een onzinwoord als je niemand kan aantrekken.
Ja, en dan geven we Michiel Smit een anti-racisme projectquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
Geef hem een PR functie binnen Feyenoord maar laat hem aub niet met het beleid bemoeien/
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ullrich van Gobbel trekken we aan voor het wegwerken van de schulden.
Voorzitter van de persconferenties?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen alsof hij Bosz moest gaan vervangen.
Maar aan wat voor functie zat je dat te denken?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Kopbal het volgende:
![]()
![]()
Eerder voor het wegwerken van de schuldeisers.
Van Jansen weet ik het niet, maar een Van Hanegem zal zich alleen maar gelukkig voelen in de rol van assistent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is denk ik het beste, denk dat ze te groot zijn voor de functie van assistentrainer.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehe..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Putdekseldieven actief in Limburg
AMSTERDAM – In de afgelopen weken is de Limburgse plaats Susteren enkele tientallen putdeksels armer geworden. De dieven zijn zowel 's nachts als overdag actief, meldt de NOS.
Het vermoeden bestaat dat de dieven verkleed zijn als gemeentewerkers. Putdekseldieven in de kraag vatten heeft hoge prioriteit bij de politie. De weggehaalde deksels zorgen voor zeer gevaarlijke situaties in het verkeer.
Oss, Zaanstad, Enkhuizen en Bedum werden eerder getroffen door deze problemen. In de laatste plaats pakte de politie twee tieners op, die uit verveling zouden hebben gehandeld.
Precies, maar ik betwijfel het of Willem ooit nog bij Feyenoord wil werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef Staanplaats het volgende:
Willem is geschikt als assistent, gewoon met jongens uren ouwehoeren waarom iemand in de 61ste minuut die bal op links gaf in plaats op rechts, dat is Willem. Geeft jongens op die manier een klankbord, als hoofdtrainer is hij niet (meer) geschikt. Hij is ook niet de oplossing voor de problemen van Feijenoord. Toch zou ik wel mooi vinden dat een grootheid als Willem iets binnen de club zou kunnen betekenen, een hoop mensen lopen wél met hem weg. Als PR naar bijvoorbeeld een businessclub zou hij best wat harten kunnen stellen..
Niet zolang Petertje Pan er zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies, maar ik betwijfel het of Willem ooit nog bij Feyenoord wil werken.
En die zit er nog wel ff denk ik...quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet zolang Petertje Pan er zit natuurlijk.
Lekkere maat dan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Late reactie (mijn computer was RIP)...
Zondag naar psv uit geweest in het thuisvak, maar al toen ik een stap in het vak zette hoorde ik het "hey kanker Feyenoorder" van een maat van me, kortom, het hele vak wist iig dat ik voor Feyenoord was. Verder geen probleem hoor ik kreeg zowaar nog snoepgoed van mijn 'buren'
Wedstrijd was kut, net zoals de sfeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |