nee.... dat gehucht van jou danquote:
Zutphen heeft de mooiste binnenstad van alle middelgrote steden in Nederland. Kun je van Rotterdam niet zeggen.quote:
Rotterdam heeft de mooiste binnenstad van alle grote steden in Nederland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zutphen heeft de mooiste binnenstad van alle middelgrote steden in Nederland. Kun je van Rotterdam niet zeggen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de mooiste binnenstad van alle grote steden in Nederland.
dat dus ookquote:
middelgroot? ? klein bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zutphen heeft de mooiste binnenstad van alle middelgrote steden in Nederland. Kun je van Rotterdam niet zeggen.
Rotterdam is lelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de mooiste binnenstad van alle grote steden in Nederland.
kijk mij t zeggen...
Seni sekerim domuzquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:07 schreef DurumDoner het volgende:
Ik weet dat je er ook best om kunt lachen natuurlijk, daar het een uiterst lachwekkend zooitje is in Rotterdam-Zuid. Het stelt al jaren geen moer meer voor qua voetbal. Er is nagenoeg GEEN geld. De supporters zijn te lowbrain voor woorden (probeer het niet te ontkennen).
Bekijk eens de laatste 6 uitslagen van deze droeftoeters;![]()
http://www.renenl.com/feyenoord/
Een gelijkspel tegen Vitesse is het beste resultaat van de afgelopen weken. Vitesse, de club waarvan spelers gister pretendeerde niet beter te zijn dan de gemiddelde eerste divisie club.
13e op de ranglijst.En dat allemaal in het jubileum jaar
Klacht: Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben met Feyenoord of dat ik ze zoals gebruikelijk hard moet uitlachen.![]()
Grappige bijkomstigheid; Ze moeten vrijdag tegen NAC.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |