Ik typ niet zo snelquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou is ie al weer weg........ ?
mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik stond tweede bij de eerste tussenstand, één puntje achter admiraal_anaal.Dat was noekjes schuld, zij heeft me gedegradeerd van de eerste naar de tweede plaats
![]()
ik had haar nooit moeten vertellen dat ik geen magnetron heb
daarna heeft Harajuku heel veel stemmen binnegehaald omdat ze beloofd heeft dan foto's van haar tieten te posten ofzo
en admiraal_anaal heeft ook veel stemmen gekregen en ik daarna ook nog een paar dus ik sta nog wel in de top 3 met een redelijke marge.
noekje had me eerst op 1 gezet maar toen haar post ge-edit ten faveure van PietjeFuck007quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi![]()
snap geen jota van het verhaal.....maar je staat in de top 3
dus dat klinkt goed.......
wel stoer die sloffen![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Top 5 krijgt een paar dus dat is goed genoeg, hoewel ik natuurlijk liever win
noekje is stomquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
noekje had me eerst op 1 gezet maar toen haar post ge-edit ten faveure van PietjeFuck007
net wakker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah niet op letten tussen het slapen door heb ik last van adhd aanvalletjes
binnenkort noek of Noek. met een puntquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem toch wel leuk![]()
qft ik hou m'n mond als jij het ook doetquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookze is grappig
maar niet verder vertellen
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
binnenkort noek of Noek. met een punt![]()
Ik vind haar stiekem toch wel leuk![]()
ja ''ons geheimpje''quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
qft ik hou m'n mond als jij het ook doet![]()
kort dutje gedaan ofzo..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet voor hoe lang........
valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........
posten die hap dan, eruit gooien dan ben je er van afquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dutje na dutje na dutje........
![]()
ik krijg ineens rijmpjes in mijn hoofd die ik niet wil
ik had zondag ook 280 posts, personal highquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
posten die hap dan, eruit gooien dan ben je er van af
wist ik alquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jij zal ook wel denken........ wat een idioot.......![]()
geef maar toe ......
o nou maakt het uit, ik stond op nummer één op het CBML lijstje........quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik had zondag ook 280 posts, personal high
nobody.... want wij zijn nobody'squote:Op dinsdag 23 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
wist ik al![]()
ik ben ook een idioot, so who cares..
je hebt je username eer aan gedaan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nou maakt het uit, ik stond op nummer één op het CBML lijstje........
dussssssss..........
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je hebt je username eer aan gedaan..
ik had je al uitgenodigd bij de club toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nobody.... want wij zijn nobody's![]()
hoezo wist ik al !
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik had je al uitgenodigd bij de club toch?![]()
moving on up though.. i'd like to think that...
www.denobodys.nl is al bezetquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja we gaan een club oprichten van ''De Nobody's"![]()
kijken wie lid wil worden........
http://www.www.denobodys.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
www.denobodys.nl is al bezet
heb je al voor SHE gestord?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
www.denobodys.nl is al bezet
Nee.. jij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je al voor SHE gestord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ikke niet........quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.. jij?
De tijd dat ik geld uitgaf aan plaatjes van blote vrouwen ligt achter me.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.. jij?ah.......... ik was te snel toen stond het nog niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah.......... ik was te snel toen stond het nog niet in een spoiler
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat zou je geven voor een naaktreportage van Ribas?
uiteraard alléén om het goede doel te steunen dan héquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow... die is gemeen
![]()
dan ga ik wél stortensekerrrrrrrrr
en met Ribas in gedachte ga ik weer verder duttenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet cremeren stel dat je scheindood bent.........
mogguhquote:Op maandag 22 december 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
Pietje heeft gelijk olee oleeeee!
Waarom zou je een Pimp Abo willen eigenlijk?
quote:
nee makkelijker voor eh.... ja weet eigenlijk niet meer...... vannacht bedacht toen frits me fvheuquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Hoezo makkelijker? Je hoeft toch niet elke keer in te loggen? En als je dat wel doet, dan wordt je naam toch na de F al direct aangevuld?
quote:
Hoofdletters zijn zo schreeuwendquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik ben toch gewoon dezelfde.........
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ik ga mijn username ook veranderen. In Cop. En dan Killer als sig.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoofdletters zijn zo schreeuwend![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |