o nou maakt het uit, ik stond op nummer één op het CBML lijstje........quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik had zondag ook 280 posts, personal high
nobody.... want wij zijn nobody'squote:Op dinsdag 23 december 2008 01:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
wist ik al![]()
ik ben ook een idioot, so who cares..
je hebt je username eer aan gedaan..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nou maakt het uit, ik stond op nummer één op het CBML lijstje........
dussssssss..........
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je hebt je username eer aan gedaan..
ik had je al uitgenodigd bij de club toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nobody.... want wij zijn nobody's![]()
hoezo wist ik al !
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik had je al uitgenodigd bij de club toch?![]()
moving on up though.. i'd like to think that...
www.denobodys.nl is al bezetquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja we gaan een club oprichten van ''De Nobody's"![]()
kijken wie lid wil worden........
http://www.www.denobodys.nl/quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
www.denobodys.nl is al bezet
heb je al voor SHE gestord?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
www.denobodys.nl is al bezet
Nee.. jij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je al voor SHE gestord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ikke niet........quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.. jij?
De tijd dat ik geld uitgaf aan plaatjes van blote vrouwen ligt achter me.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.. jij?ah.......... ik was te snel toen stond het nog niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah.......... ik was te snel toen stond het nog niet in een spoiler
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat zou je geven voor een naaktreportage van Ribas?
uiteraard alléén om het goede doel te steunen dan héquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow... die is gemeen
![]()
dan ga ik wél stortensekerrrrrrrrr
en met Ribas in gedachte ga ik weer verder duttenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet cremeren stel dat je scheindood bent.........
mogguhquote:Op maandag 22 december 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
Pietje heeft gelijk olee oleeeee!
Waarom zou je een Pimp Abo willen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |