Wat behoorlijk lucratief kan zijn, als jij op Schiphol sterft terwijl je net gearriveerd bent uit Colombia.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
en ze mogen d'r ook alles uithalen wat ze nog kunnen gebruiken.![]()
Colombia is zóó 2002quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat behoorlijk lucratief kan zijn, als jij op Schiphol sterft terwijl je net gearriveerd bent uit Colombia.
C1000 Nederland?quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Tof, Karma punten![]()
Ik zoek nog C1000 zegels. Ik wil nou eindelijk wel eens zo'n pakket!
Dat is me nog nooit gelukt![]()
Misschien als ik alle zegels van vorige jaren in mn boekie plak.
Dag Ruud, ik ga er ook van tussen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even elders maar moet er ook van tussen, domani alle quattro (4)![]()
Ja, C1000 Nederland.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
C1000 Nederland?
Hoeveel heb je er nog nodig, vandaag, dinsdag en woensdag geven zij dubbel zegels.
Dank je, jij ook zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fluitert en Ruud!
Ohh dat is aardig van je!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je, jij ook zo.
100 C1000 zegels heb je nodig voor de doos, wanneer je denkt geen 100 zegels
te kunnen verzamelen, dan heb eventueel 20 zegels voor je, kan ik sturen naar een
postadres, werk, postbus, naar adres van Fok, ik noem maar wat..........
Graag gedaan, ik gun je die doos TWV 50 euro, mijn boekje is vol en woensdag haal ik de doos opquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:11 schreef CarOnline het volgende:
Ohh dat is aardig van je!
Ja ik weet niet hoeveel ik heb, maar dat laat ik dan nog wel weten!
Leuk! Dank je wel!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je, jij ook zo.
100 C1000 zegels heb je nodig voor de doos, wanneer je denkt geen 100 zegels
te kunnen verzamelen, dan heb eventueel 20 zegels voor je, kan ik sturen naar een
postadres, werk, postbus, naar adres van Fok, ik noem maar wat..........
begraven........quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil als ik dood ben.Cremeren, begraven in een vuurpijl?? Geen idee nog maar ik vrees dat ,ondanks mijn riante uitvaartverzekering, de lijkschouwer zegt: chemokar
en ze mogen d'r ook alles uithalen wat ze nog kunnen gebruiken.![]()
Ik stond tweede bij de eerste tussenstand, één puntje achter admiraal_anaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoe gaat het met de wedstrijd heb je al bijna die kekke slofjes binnen ?
Ik typ niet zo snelquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou is ie al weer weg........ ?
mooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik stond tweede bij de eerste tussenstand, één puntje achter admiraal_anaal.Dat was noekjes schuld, zij heeft me gedegradeerd van de eerste naar de tweede plaats
![]()
ik had haar nooit moeten vertellen dat ik geen magnetron heb
daarna heeft Harajuku heel veel stemmen binnegehaald omdat ze beloofd heeft dan foto's van haar tieten te posten ofzo
en admiraal_anaal heeft ook veel stemmen gekregen en ik daarna ook nog een paar dus ik sta nog wel in de top 3 met een redelijke marge.
noekje had me eerst op 1 gezet maar toen haar post ge-edit ten faveure van PietjeFuck007quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooi![]()
snap geen jota van het verhaal.....maar je staat in de top 3
dus dat klinkt goed.......
wel stoer die sloffen![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Top 5 krijgt een paar dus dat is goed genoeg, hoewel ik natuurlijk liever win
noekje is stomquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
noekje had me eerst op 1 gezet maar toen haar post ge-edit ten faveure van PietjeFuck007
net wakker?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah niet op letten tussen het slapen door heb ik last van adhd aanvalletjes
binnenkort noek of Noek. met een puntquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem toch wel leuk![]()
qft ik hou m'n mond als jij het ook doetquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookze is grappig
maar niet verder vertellen
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
binnenkort noek of Noek. met een punt![]()
Ik vind haar stiekem toch wel leuk![]()
ja ''ons geheimpje''quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
qft ik hou m'n mond als jij het ook doet![]()
kort dutje gedaan ofzo..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet voor hoe lang........
valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........
posten die hap dan, eruit gooien dan ben je er van afquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dutje na dutje na dutje........
![]()
ik krijg ineens rijmpjes in mijn hoofd die ik niet wil
ik had zondag ook 280 posts, personal highquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb stiekum op je posthistorie gekeken, maar jij komt ook overal........
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
posten die hap dan, eruit gooien dan ben je er van af
wist ik alquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jij zal ook wel denken........ wat een idioot.......![]()
geef maar toe ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |