Wat behoorlijk lucratief kan zijn, als jij op Schiphol sterft terwijl je net gearriveerd bent uit Colombia.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
en ze mogen d'r ook alles uithalen wat ze nog kunnen gebruiken.![]()
Colombia is zóó 2002quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat behoorlijk lucratief kan zijn, als jij op Schiphol sterft terwijl je net gearriveerd bent uit Colombia.
C1000 Nederland?quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Tof, Karma punten![]()
Ik zoek nog C1000 zegels. Ik wil nou eindelijk wel eens zo'n pakket!
Dat is me nog nooit gelukt![]()
Misschien als ik alle zegels van vorige jaren in mn boekie plak.
Dag Ruud, ik ga er ook van tussen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even elders maar moet er ook van tussen, domani alle quattro (4)![]()
Ja, C1000 Nederland.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
C1000 Nederland?
Hoeveel heb je er nog nodig, vandaag, dinsdag en woensdag geven zij dubbel zegels.
Dank je, jij ook zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fluitert en Ruud!
Ohh dat is aardig van je!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je, jij ook zo.
100 C1000 zegels heb je nodig voor de doos, wanneer je denkt geen 100 zegels
te kunnen verzamelen, dan heb eventueel 20 zegels voor je, kan ik sturen naar een
postadres, werk, postbus, naar adres van Fok, ik noem maar wat..........
Graag gedaan, ik gun je die doos TWV 50 euro, mijn boekje is vol en woensdag haal ik de doos opquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:11 schreef CarOnline het volgende:
Ohh dat is aardig van je!
Ja ik weet niet hoeveel ik heb, maar dat laat ik dan nog wel weten!
Leuk! Dank je wel!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je, jij ook zo.
100 C1000 zegels heb je nodig voor de doos, wanneer je denkt geen 100 zegels
te kunnen verzamelen, dan heb eventueel 20 zegels voor je, kan ik sturen naar een
postadres, werk, postbus, naar adres van Fok, ik noem maar wat..........
begraven........quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil als ik dood ben.Cremeren, begraven in een vuurpijl?? Geen idee nog maar ik vrees dat ,ondanks mijn riante uitvaartverzekering, de lijkschouwer zegt: chemokar
en ze mogen d'r ook alles uithalen wat ze nog kunnen gebruiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |