SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Krentenbol. op 22-12-2008 21:33:35 ]
Waarom doe je dit nou weer net 3 seconden eerder dan ik terwijl ik dat ding al minutenlang onder ctrl+v had!?quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet fatsoenlijk kunnen googelen.
Omdat... GMTA!quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nou weer net 3 seconden eerder dan ik terwijl ik dat ding al minutenlang onder ctrl+v had!?
Dat zal bestquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Fascination het volgende:
Over wat je gister zei Bt, MarkM heeft z'n fobo dicht.
quote:
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! Wat is dat boven het oog, met al die haartjes enzo?
WAT WASSER?!quote:
In SC ook niet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat mag je niet zeggen krentenbolletje!
Pics! Van minstens één miljoen vrouwen die knapper zijn dan Miley.quote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet dat wijf trouwens weer in de OP? Miljoenen vrouwen zijn knapper maar nee we doen haar.
Mag heul niet.quote:
Neequote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Pics! Van minstens één miljoen vrouwen die knapper zijn dan Miley.
Right.quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vriendin van NG is in love with MarkM!
quote:
Bewijs!11111quote:
Neuh, want ik ben steevast te laat wanneer hier rellen zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
om zeker te kijken wanneer we stout zijn hè?
Juicyhill hè. Een kutkneus post een stom zeugje.quote:
Preciesquote:
Kun je nagaan hoe belangrijk je het eigenlijk vindt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, fijn dat je me helpt herinneren!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juicyhill hè. Een kutkneus post een stom zeugje.
NG heeft het me zelf verteld, en zijn vriendin heeft het hem weer verteld (goh). DUS EN PFOE WAT NUquote:
Zie je, die ziet hij wel en ik weer niet.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, zeg, Krentenbol is er pas net in gezet.
quote:
Je bent oost-Indisch blindquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie je, die ziet hij wel en ik weer niet.
Wat?quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent oost-Indisch blind!
Jammer. Vanwaar dan je tvp? Om de gezelligheid te proeven?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want ik ben steevast te laat wanneer hier rellen zijn
En jij bent ook stom.quote:
quote:
Posts tot de 10.000quote:
Oi, daar ben ik voorlopig nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden...
Leuk. En nu weer terug naar waar je vandaan kwam.quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 000
SNEL, BEL DE FLAIR!11!11!1quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 000
Ik ben bijna op de helft.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden...
Lurkert.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef IQM het volgende:
Voor het nageslacht, Bt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua notes wel idd.quote:
Het lukt hem wel.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je doet wel je best jezelf voor lul te zetten hmm?
Nee gekkie.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 000
Ik heb al taart gegeten vandaog.quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK GEEF JULLIE NOG WEL TAART.
Hoezo ondankbaar
quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef IQM het volgende:
Voor het nageslacht, Bt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeli BTquote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 000
Ik denk dat ik maar niet ga zoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
Hahaha omg als je op "boring party" op google zoekt krijg je hele aparte plaatjes.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
Hahaha omg als je op "boring party" op google zoekt krijg je hele aparte plaatjes.
29345quote:
Lucky youquote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb al taart gegeten vandaog.
Zoals ditquote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
Check die remspoorquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Adelante het volgende:
Hoeveel van die 10k zijn er in KLB SC gemaakt?
Bio tochquote:
Haha nee nog erger maar die mag ik hier niet postenquote:
Neuh, de dingen die voor anderen "speciaal zijn" hebben wij standaard.quote:
Oké oké, ik beken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Adelante het volgende:
Ik ben zestien en wil een kind.
oke, wie van jullie post er buiten KLB?
Niet heel speciaal heurs, maar wel lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, de dingen die voor anderen "speciaal zijn" hebben wij standaard.![]()
Er is altijd wel taart aanwezig, we fonduen of gourmetten iedere week. Halen iedere week patat enzo.
Dan heb je nog die achterlijke kennissen die zeggen "Zo, jullie gaan vanaaf lekker fonduen/snacken. Oh, sorry! Was dat nog een verassing?"
Wtf mens, eten als verassing?
Sorry.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
29346 (gemiddeld 43 per dag)
Iets met cake en lie enzo.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Adelante het volgende:
oke, wie van jullie post er buiten KLB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wat een baklap.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Check die remspoortjuh togggg!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er nog steeds niet overheen dat ik Katy Perry toffe muziek vind.Ik vind die liedjes ook wel leuk somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dat zie je toch alleen bij blanken? Bij allochtonen gaan we er toch volgas opaf?quote:
quote:
quote:her putty must stank
Mierenneuker.quote:
FASquote:
Dat filmpje is ook echtquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aantal keren bekeken: 2271003
Mijn moeder zegt altijd dat ik eerlijk moet zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zeg je die soort dingen?! Ik vind het niet leuk als je mij het mierenneuker noemt.
nog iets gehoord van NBquote:
Trailertrash inbreed.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat filmpje is ook echt!~!!!!!!!11111111111!!!!1
aawwhhhquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat ik eerlijk moet zijn.
Mijn mama zegt dat ik mensen die domme/foute dingen zeggen terecht moet wijzen, omdat ik de nieuwe zoon van God ben.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat ik eerlijk moet zijn.
Ja inderdaad, zeg die soort dingen gewoon niet oké.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zeg je die soort dingen?! Ik vind het niet leuk als je mij het mierenneuker noemt.
Nee niks.quote:
Helemaal niks, weet je. Zo praten ze op het straat ook, ja toch. De remspoor, de park, ja toch, je weet toch?quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fascination het volgende:
Wat was er nu mis met mijn zin dan? Het is toch die remspoor?
Check de park.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Helemaal niks, weet je. Zo praten ze op het straat ook, ja toch. De remspoor, de park, ja toch, je weet toch?
Het is dat remspoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Fascination het volgende:
Wat was er nu mis met mijn zin dan? Het is toch die remspoor?
Ik vond het wel klinkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dat remspoor![]()
dat ik hier nog op in ga ook!
Dat remspoor?quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dat remspoor![]()
dat ik hier nog op in ga ook!
Het is je vergeven.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het wel klinken. Sorry hoor.
ook die ene blanke er tussenquote:
Het bekt niet.quote:
Det remspoor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Komt door 'rem'. De rem, het spoor, = het remspoor.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef IQM het volgende:
De zichtbare rest van ontlasting in de toiletpot.
Stel dat we allemaal stervende zijn (wat theoretisch ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe).. Zouden we hier dan zitten denk je?quote:
Ik vind Katy Perry leukquote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die liedjes ook wel leuk soms
Nou, ik denk wel dat er sommige zijn. Tong80 bijvoorbeeld blijft hier zelfs als geest nog wel postenquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stel dat we allemaal stervende zijn (wat theoretisch ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe).. Zouden we hier dan zitten denk je?
Wijfquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
ZOU HET DAN OKE GAAN? NEE!
Ik ben stervende.quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stel dat we allemaal stervende zijn (wat theoretisch ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe).. Zouden we hier dan zitten denk je?
tuurlijk dan zouden we juist gaan klagenquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt een ademhalingsprobleem?quote:
Voor veel FOK!kers wel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want alles in het leven is zwart of wit...
en Chinezen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want alles in het leven is zwart of wit...
Je Moeâhquote:
In 2036 opent ie een topic:quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Biogarde het volgende:
tong is al hersendood. Kan niet anders.
<<-- Voor het eerst dat ik die gebruik
![]()
Ik welquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je hebt een ademhalingsprobleem?
()
Hoe wist jij dat? Ken jij haar?quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
In 2036 opent ie een topic:
MED - Over 5 minuten gaat de stekker eruit, Tabee jongens!
Ik zie niets enkel zwart/wit hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent momenteel de enige die het zo brengt. Wijzen naar de massa heeft nu dus geen zin.
quote:
Nee, was het maar zo.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je hebt een ademhalingsprobleem?
()
Capadonkya ?quote:
Nee koelkastquote:
Zie je het niet meer zitten ofzo?quote:
Jawel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zie je het niet meer zitten ofzo?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel.
Ik zie het altijd zitten.
Als ik het niet meer zag zitten had ik mezelf wel van kant gemaaktquote:
Ja dat klopt dan wel. Maar dan zul je zien dat die eikels ook nog een machinist traumatiserenquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het niet meer zag zitten had ik mezelf wel van kant gemaaktdan ben je ook niet echt meer een bijdrage voor de wereld ofzo.
Ja precies, asociaalquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat klopt dan wel. Maar dan zul je zien dat die eikels ook nog een machinist traumatiseren
Koop dan een gun.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
Mensen die zelfmoord willen plegen moeten dood.
Oh ja zo moet iequote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Faal
* Breathtaking zegt dat je faalt.
toch naar capadonkyaquote:
Wieder mal koelkastquote:
* Breathtaking zegt dat het niet geeft hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh ja zo moet ie
* Triptamine is dom
* Triptamine zegt dank je, en laten we nu ophouden met zo posten okequote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking zegt dat het niet geeft hoor!
nog steedsquote:Op maandag 22 december 2008 22:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wieder mal koelkast
Is die Ananas eigenlijk nog steeds of alweer gebanned?
Hehe, wat heeft die lul uitgevreten dan? Linkjes?quote:
Mijn oppas van vroeger heeft zich opgehangen. De vuile hond.quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
Mensen die zelfmoord willen plegen moeten dood.
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn oppas van vroeger heeft zich opgehangen. De vuile hond.
wat een stomme zwakke hoerquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn oppas van vroeger heeft zich opgehangen. De vuile hond.
Hij had 2 kinderen een een vrouw die gek op 'm waren. Dat 'ie het in z'n hoofd heeft durven halen zich op te hangen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Pagina funf fipo ja!
Oh... Dat zag je ook niet echt aankomenquote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij had 2 kinderen een een vrouw die gek op 'm waren. Dat 'ie het in z'n hoofd heeft durven halen zich op te hangen.
't Was een toffe vent maar als je zoiets flikt mag je van mij in de fantasie wereld genaamd hel branden.
Weet jij wat er verder allemaal speelde? Er kan van alles aan de hand zijn, en jij kan daar niet over oordelen. Voor hetzelfde geld is hij gister naar de dokter gegaan en heeft hij te horen gekregen dat hij in twee maanden zal aftakelen en lijden en onvermijdelijk doodgaan, met verschrikkelijke pijnen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij had 2 kinderen een een vrouw die gek op 'm waren. Dat 'ie het in z'n hoofd heeft durven halen zich op te hangen.
't Was een toffe vent maar als je zoiets flikt mag je van mij in de fantasie wereld genaamd hel branden.
Tja. Het was echt een hele leuke man. En dan flikt hij zoiets.quote:Op maandag 22 december 2008 22:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh... Dat zag je ook niet echt aankomen
Dan had hij dat eerst sociaal aan zijn familie moeten melden en bijvoorbeeld euthanasie aanvragen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet jij wat er verder allemaal speelde? Er kan van alles aan de hand zijn, en jij kan daar niet over oordelen. Voor hetzelfde geld is hij gister naar de dokter gegaan en heeft hij te horen gekregen dat hij in twee maanden zal aftakelen en lijden en onvermijdelijk doodgaan, met verschrikkelijke pijnen.
Ja, dat zal iedere medicus ook zo maar uitvoerenquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan had hij dat eerst sociaal aan zijn familie moeten melden en bijvoorbeeld euthanasie aanvragen.
Dat begrijp ik. Maar hij heeft geen briefje niks geschreven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat zal iedere medicus ook zo maar uitvoeren
trustequote:
Persoonlijk vind ik je een zwak iemand als je er zo een eind aan maakt.quote:Op maandag 22 december 2008 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik ben het niet met je eens dat zelfmoord bij voorbaat verkeerd is, en je kan nooit weten wat zo'n man bezielde, je zal de reden nooit weten, dus vind ik niet dat je genoeg informatie hebt om daar een goed oordeel over te vellen.
Rustig aan en welterustenquote:
Eens, easy way out enzoquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je een zwak iemand als je er zo een eind aan maakt.
Maar dat is mijn mening.
Let's agree to disagree, want ik gok dat we er toch niet uitkomen andersquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je een zwak iemand als je er zo een eind aan maakt.
Maar dat is mijn mening.
Met zo'n ava had ik wel wat gesmijt met kutten en kankers verwachtquote:Op maandag 22 december 2008 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Let's agree to disagree, want ik gok dat we er toch niet uitkomen anders
Zij is zo lekkerquote:
jaquote:
Ja daar moest ik ook wel om lachenquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Triptamine het volgende:
Waar immer kwaliteitsposts te vinden zijn
Whehe
Humor iddquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook wel om lachen
eindelijkquote:
Die is al een paar jaar dood hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist trouwens niet dat micheal jacksond dood ging?
Een jaartje pas.quote:Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar dood hoor.
Ja, maar kennelijk is het nu officieelquote:Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar dood hoor.
Die man heeft ook wel altijd iets hequote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)lijke-longziekte.htm
Ik heb eergister nog dronken met vrienden dingen smsen daar heen, kwamen ze heul niet aanquote:
Eigenlijk moest ik lachen, maar dat zou niet gepast zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 23:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die man heeft ook wel altijd iets he
quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog dronken met vrienden dingen smsen daar heen, kwamen ze heul niet aan
Je moet je smsjes bewaren voor lekkerlive, dat is pas vermaak!quote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog dronken met vrienden dingen smsen daar heen, kwamen ze heul niet aan
quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik lachen, maar dat zou niet gepast zijn.
lekkerlive?quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet je smsjes bewaren voor lekkerlive, dat is pas vermaak!
Hahaha lekkerlive, dat zag ik laatst. Zat er een of ander 200 kilo wegend monster met een telefoon tussen haar benen te schudden. Ik wist niet of ik moest kotsen of lachenquote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet je smsjes bewaren voor lekkerlive, dat is pas vermaak!
Zet er www. voor en .nl achter en tada.quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
lekkerlive?
Oh ik las trouwens net even terug wat ik precies gesmst had.
Iets met penislengtes enzo, niet voor herhaling vatbaar
quote:
SLAPEN JIJquote:Op maandag 22 december 2008 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zet er www. voor en .nl achter en tada.
Neee johh ze hebben alleen geile chicksquote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hahaha lekkerlive, dat zag ik laatst. Zat er een of ander 200 kilo wegend monster met een telefoon tussen haar benen te schudden. Ik wist niet of ik moest kotsen of lachen
quote:Op maandag 22 december 2008 23:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
lekkerlive?
Oh ik las trouwens net even terug wat ik precies gesmst had.
Iets met penislengtes enzo, niet voor herhaling vatbaar
Soms doe ik dat ook weleens en dan ben ik de volgende morgen niets meer waardquote:
Pff Sylvanaquote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neee johh ze hebben alleen geile chickssylvana en candy enzo!
Ik stel me opeens voor dat je dat als mens echt zou kunnen vergeten. Lijkt me fantastisch.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stel me opeens voor dat je dat als mens echt zou kunnen vergeten. Lijkt me fantastisch.
De hele nacht in je nest, dan gaat de wekker en schiet je opeens te binnen dat je vergeten bent te slapen.
pm je nummer maarquote:Op maandag 22 december 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulks smsjes?
YES! JONGENS IK HEB BT DER NUMMERRRRRRRRRRRR! EINZ!~!@~!#@#quote:
Ben ik weer.quote:
Waar niet dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Hier leeft het tenminste nog een beetje
Mwoah...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Hier leeft het tenminste nog een beetje
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent Chinees op gaan halen in het land van herkomst ofzo?
Goh, Bassie. Was al gepost.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hadden wu al gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Snugger!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent Chinees op gaan halen in het land van herkomst ofzo?
ONZ is al minstens drie jaar dood.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Onzin is het een beetje dood...
Hoe is het met Paul?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Onzin is het een beetje dood...
Wat is er niet al jaren dood, tegenwoordig..quote:
Ik vind die niet heel geweldig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé Bio, gimme a beat.
Brap, klik brap, brap klik. Brap klik brap, brap klik.
" En braaaap wie komt er in het topic kijken? "
" Het is die geëikte, lijpe, meisjeskijkende schijter "
" Bam, je weet wie ik ben, geen voorstelling nodig want je weet wie ik ben "
" Ja, het is weer de Rommeldetommdeboembap op de track, je checkt "
" Geen zeropositieve comments, de man die de postieve storm brengt "
Dat kan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind die niet heel geweldig.
Is het te straat voor je level WO-er?quote:
Jazz beat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé Bio, gimme a beat.
Brap, klik brap, brap klik. Brap klik brap, brap klik.
" En braaaap wie komt er in het topic kijken? "
" Het is die geëikte, lijpe, meisjeskijkende schijter "
" Bam, je weet wie ik ben, geen voorstelling nodig want je weet wie ik ben "
" Ja, het is weer de Rommeldetommdeboembap op de track, je checkt "
" Geen zeropositieve comments, de man die de postieve storm brengt "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |