SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Krentenbol. op 22-12-2008 21:33:35 ]
Waarom doe je dit nou weer net 3 seconden eerder dan ik terwijl ik dat ding al minutenlang onder ctrl+v had!?quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet fatsoenlijk kunnen googelen.
Omdat... GMTA!quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doe je dit nou weer net 3 seconden eerder dan ik terwijl ik dat ding al minutenlang onder ctrl+v had!?
Dat zal bestquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Fascination het volgende:
Over wat je gister zei Bt, MarkM heeft z'n fobo dicht.
quote:
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! Wat is dat boven het oog, met al die haartjes enzo?
WAT WASSER?!quote:
In SC ook niet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat mag je niet zeggen krentenbolletje!
Pics! Van minstens één miljoen vrouwen die knapper zijn dan Miley.quote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Fascination het volgende:
Waarom moet dat wijf trouwens weer in de OP? Miljoenen vrouwen zijn knapper maar nee we doen haar.
Mag heul niet.quote:
Neequote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Pics! Van minstens één miljoen vrouwen die knapper zijn dan Miley.
Right.quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vriendin van NG is in love with MarkM!
quote:
Bewijs!11111quote:
Neuh, want ik ben steevast te laat wanneer hier rellen zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
om zeker te kijken wanneer we stout zijn hè?
Juicyhill hè. Een kutkneus post een stom zeugje.quote:
Preciesquote:
Kun je nagaan hoe belangrijk je het eigenlijk vindt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, fijn dat je me helpt herinneren!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juicyhill hè. Een kutkneus post een stom zeugje.
NG heeft het me zelf verteld, en zijn vriendin heeft het hem weer verteld (goh). DUS EN PFOE WAT NUquote:
Zie je, die ziet hij wel en ik weer niet.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, zeg, Krentenbol is er pas net in gezet.
quote:
Je bent oost-Indisch blindquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie je, die ziet hij wel en ik weer niet.
Wat?quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent oost-Indisch blind!
Jammer. Vanwaar dan je tvp? Om de gezelligheid te proeven?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want ik ben steevast te laat wanneer hier rellen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |