Ik maak me niet heel erg druk om wat mensen zich ongegrond druk over maken. Als je geen logische argumenten hebt en alleen maar onderbuik gevoelens dan kom je bij mij niet ver.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij maakt je er ook behoorlijk druk om anders. Jij noemt het onbelangrijk, maar voor andere mensen is het wel belangrijk en een teken dat Nederland op de rand van de afgrond staat.
Dat neemt niet weg dat dit bijna nooit gebeurt op zo'n gigantische populatie. Er zijn (zelfs procentueel) meer christenen die zich schuldig maken aan het verkrachten van kinderen dan homo's die elkaar opzettelijk besmetten met HIV.quote:Het betreffende feest betrof een homofeest geinitieerd door homo´s en bezocht door homo´s. Het geeft wel aan wat voor figuren er in die scene rondlopen. Natuurlijk kunnen hetero´s ook HIV overdragen, maar HIV komt relatief vaker voor bij homo´s.
Ehm nee de eerst ad hominem heb jij nu bij deze ge-uit. En nee wat ik zeg is niet te kort door de bocht. Uiteraard is niet elke seksuele frustratie direct het gevolg van een christelijke opvoeding maar het gaat hier zeker wel om meer dan de helft van de gevallen.quote:Hoe mensen seksueel gefrustreerd raken heeft vele factoren, dus jouw opmerking is veel te kort door de bocht. Ook vooral een argumentum ad hominem. Ik word een beetje moe van de persoonlijke aanvallen van jou en je "maatjes". Beter posten jullie eens inhoudelijk i.p.v. voortdurend op de man te spelen. Ach, het zal wel een typisch trekje zijn van ...................
Homo's zijn mensen. Gelijkwaardig aan iedereen. Ook aan jou. Als jij ze echter de vrijheid wilt ontnemen om net als ieder volwassen stel een kind te adopteren heb je toch een behoorlijk goede reden nodig.quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bull. Homo´s willen een kind adopteren, dan is het zaak dat onomstotelijk wordt aangetoond dat het kind er beter van wordt, anders moet je er sowieso al niet aan beginnen.
Dus... ik wacht!
Natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof een ziekte bij elk mens voorkomt.....
Of je wel of geen AIDS krijgt heb je bijvoorbeeld ook helemaal zelf in de hand.
Daar zou men onderzoek naar moeten doen. Maar dat doen men niet, in plaats daarvan worden allerlei achterlijke clubjes in het kader van homoemancipatie en homokerststallen van subsidie voorzien.quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is homofilie seksueel overdraagbaar?
Maar hoe wordt je het dan?
Er is ziekte, er is honger, er is haat, er is geloof... Hoeveel bewijs wil je?quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je dat stelt mag je het bewijzen, maar dat is niet je grootste kracht is al gebleken.
Een bloedtransfucie is een keuze. De ouders hebben AIDS door eigen toedoen gekregen. Het is dan triest dat ze zich bezwangeren en een kind belasten met AIDS.quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Vertel dat aan de kindertjes die aids krijgen van hun ouders.
Of aan mensen die besmet worden door een bloedtransfusie.
Kerst is ook niet bedoeld voor katholieken of gristenen in het algemeen, kerst is van oorsprong een germaanse traditie die de winterzonnewende inluidde. Pas in de 4e eeuw na de geboorte van Jezus van Nazareth besloot keizer Constantijn de Grote dat het winterzonnewendefeest voortaan de geboorte van Jezus zou vieren in plaats van het in zijn ogen heidense feest. Kerstmis is dus een verzinsel van Constantijn de Grote en heeft geen flikker met de bijbel danwel gristenen te maken.quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand roept dat de Paus homoseksuelen een rottige Kerst wenst. Alsof homoseksuelen zich met Kerst bezig houden.
Kerst is niet bedoeld voor mensen die alle normen en waarden genoemd in de Bijbel verkrachten, dus ook niet voor homoseksuelen.
Waarom zou ik dit voorzien van argumenten, toelichting en bewijs als het gewoon common sense is?quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap prima hoe het werkt. Als je wat roept, dan siert het je als je het ook voorziet van argumenten, toelichting en het liefst bewijs.
Echter, jij en je mede-homofundamentalisten beperken zich tot argumentum ad hominem en nutteloos geblaat in de ruimte.
Hoe kan jij beweren dat homofilie een ziekte is als je tegelijkertijd beweert dat men niet weet hoe het komt dat mensen homofiel zijn?quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zou men onderzoek naar moeten doen. Maar dat doen men niet, in plaats daarvan worden allerlei achterlijke clubjes in het kader van homoemancipatie en homokerststallen van subsidie voorzien.
Ja doei.quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een bloedtransfucie is een keuze. De ouders hebben AIDS door eigen toedoen gekregen. Het is dan triest dat ze zich bezwangeren en een kind belasten met AIDS.
Ik heb van jou nog geen argumenten of bronnen gezien. Van je mede-homoextremisten ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik maak me niet heel erg druk om wat mensen zich ongegrond druk over maken. Als je geen logische argumenten hebt en alleen maar onderbuik gevoelens dan kom je bij mij niet ver.
[..]
Dat neemt niet weg dat dit bijna nooit gebeurt op zo'n gigantische populatie. Er zijn (zelfs procentueel) meer christenen die zich schuldig maken aan het verkrachten van kinderen dan homo's die elkaar opzettelijk besmetten met HIV.
[..]
Ehm nee de eerst ad hominem heb jij nu bij deze ge-uit. En nee wat ik zeg is niet te kort door de bocht. Uiteraard is niet elke seksuele frustratie direct het gevolg van een christelijke opvoeding maar het gaat hier zeker wel om meer dan de helft van de gevallen.
Als common sense botst met de bijbel dan is het voor gelovigen al snel reden om argumenten, toelichting en bewijs te vragen terwijl ze het zelf ook niet hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit voorzien van argumenten, toelichting en bewijs als het gewoon common sense is?
Bewijs graag. Tot die tijd reageer ik even niet meer op je geblaat.quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit voorzien van argumenten, toelichting en bewijs als het gewoon common sense is?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bewijs graag. Tot die tijd reageer ik even niet meer op je geblaat.
Ohja. Leg dat eens uit aan die kids die door priesters in de US verkracht zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..] Overigens kan iemand die kinderen verkracht geen Christen zijn. [..]
Persoonlijke aanvallen? Ik stel dat god niet bestaat en vraag jou om bewijzen dat hij wel bestaat. Die heb je niet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen argumenten of bronnen gezien. Van je mede-homoextremisten ook niet.
Van dat tweede mag je me een bron laten zien. Overigens kan iemand die kinderen verkracht geen Christen zijn.
Jullie zijn begonnen met de persoonlijke aanvallen, ik pareer ze netjes en probeer het topic weer op het juiste pad te krijgen, ondanks jullie onzinnige bijdragen.
Ook nu ontbreekt werkelijk elk bewijs van je stellingen en beweringen. Zolang ik geen bewijzen van je zie, reageer ik even niet meer op je gebrabbel.
Bij een bloedtransfusie heb je het aan jezelf te danken, want je hebt zelf gekozen voor de betreffende bloedtransfusie.quote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doei.
Jij zegt dat mensen aids aan zichzelf te danken hebben. Een kind dat door z'n ouders besmet wordt heeft het dus echt níet aan zichzelf te denken.
Als jij door een bloedtransfusie aids krijgt heb je het dus ook aan jezelf te danken, want dan had je maar geen bloedtransfusie nodig moeten hebben?.
Blaat dan inderdaad niet meer dat jij vind dat homo's geen kinderen mogen hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je morgen homo werd?quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar wil je bronnen van hebben. Ik regel ze voor je.quote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen argumenten of bronnen gezien. Van je mede-homoextremisten ook niet.
Een bron zoeken van al die nieuwsberichten van priesters die koorknaapjes hebben verkracht? Zoek even lekker zelf BBC-news af ofzo.quote:Van dat tweede mag je me een bron laten zien. Overigens kan iemand die kinderen verkracht geen Christen zijn.
Waar val ik jou persoonlijk aan? Wijs eens aan?quote:Jullie zijn begonnen met de persoonlijke aanvallen, ik pareer ze netjes en probeer het topic weer op het juiste pad te krijgen, ondanks jullie onzinnige bijdragen.
Dat zijn gewoon walgelijke daden en iemand die zich zo misdraagt zou zich geen Christen meer moeten noemen en zou moeten worden opgeknoopt. Het lijkt me niet dat daar enige discussie over zou moeten bestaan.quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ohja. Leg dat eens uit aan die kids die door priesters in de US verkracht zijn.
'Nee, dat zijn geen ware Christenen.' Goh, wat herkenbaar.
Wat snap jij niet aan mijn post? Iemand die AIDS heeft zou zich niet moeten laten bezwangeren, maar het kind dat vervolgens AIDS krijgt heeft toch niks te maken met de keuze van zijn / haar moeder of vader?quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij een bloedtransfusie heb je het aan jezelf te danken, want je hebt zelf gekozen voor de betreffende bloedtransfusie.
Een ongeboren kind is wat anders, maar iemand die AIDS heeft zou zich niet moeten laten bezwangeren natuurlijk.
Voorlopig even mijn laatste reactie op je, ik wacht op bewijs.
Zou jij kiezen voor een bloedtransfusie?quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij een bloedtransfusie heb je het aan jezelf te danken, want je hebt zelf gekozen voor de betreffende bloedtransfusie.
Een ongeboren kind is wat anders, maar iemand die AIDS heeft zou zich niet moeten laten bezwangeren natuurlijk.
Voorlopig even mijn laatste reactie op je, ik wacht op bewijs.
Wat zou jij doen als je kind thuiskomt als schandknaapje?quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je morgen homo werd?
Oh, dus als iemand wandaden pleegt, maar Christen is, is het een daad van een individu.quote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon walgelijke daden en iemand die zich zo misdraagt zou zich geen Christen meer moeten noemen en zou moeten worden opgeknoopt. Het lijkt me niet dat daar enige discussie over zou moeten bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |