Dat kun je niet weten.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
@ Halcon
Stel, je hebt 10.000 kankerpatienten.
5.000 van hen zijn christelijk en voor hen wordt gebeden.
5.000 van hen zijn niet christelijk en er wordt niet voor hen gebeden.
Van welke groep genezen er meer?
Ben je gelovig?quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid in een Christelijk gezin. Het is verder ook niet zo relevant hoe ik ben opgegroeid. Dit topic gaat over de uitspraken van de paus, niet over hoe ik ben opgegroeid.
Bewijs graag ipv nutteloos geblaat.quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat nou bewijs. Dit is een kwestie van logisch nadenken, maar getuige je andere posts is dat kennelijk teveel gevraagd.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je draait het om. In het kader van adoptatie door homo´s is het zaak dat aangetoond wordt dat een kind er beter van wordt als het wordt opgevoed door twee homo´s.
Jij maakt je er ook behoorlijk druk om anders. Jij noemt het onbelangrijk, maar voor andere mensen is het wel belangrijk en een teken dat Nederland op de rand van de afgrond staat.quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ow. Ernstig, zeg. Maak je je wel eens vaker druk om dit soort niets betekenende dingetjes?
[..]
Die 10x dat dat is gebeurd toeschrijven aan een kleine 700.000.000 (het is statistisch toch echt 10%) mensen die wel oprecht een positieve bijdragen willen leveren aan de wereld?
Overigens was een deel van de mensen die dit hebben geflikt niet eens homo maar gefrustreerd aids-patient. Nog even voor de duidelijkheid: Hetro's kunnen ook HIV aan elkaar overdragen. Dat weet je wel toch?
[..]
Ja dat gebeurt wel eens soms. Maar guess what. Die mensen zijn ook niet helemaal lekker. Dat krijg je na jaren lang seksuele frustratie dan ga je rare fetishes ontwikkelen. Weet je hoe je trouwens seksueel gefrustreert raakt? Als je ouders ongeveer dezelfde mentaliteit als jij er op nahouden.
Wat wel amusant is want dat houd in dat dit probleem een indirect gevolg is van het gedrag van conservatieve (veelal christelijke) ouders die uit pure onkunde hun homoseksuele kinderen totaal verprutsen.
Je snapt toch wel dat het zo werkt? In welke godheid je gelooft wordt in de overgrote meerderheid van de gevallen bepaald door het land waarin je geboren wordt.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bewijs graag ipv nutteloos geblaat.
Er spelen diverse factoren bij een ziekte en een behandeling. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet weten?
Doet god dan niets voor zieke gelovigen?
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Jij beweert dat een kind er slechter van wordt als het geadopteerd wordt door twee mannen of twee vrouwen. Daar heb je kennelijk geen bewijs voor dus zeg je maar dat ik het omdraai.
Toon eerst maar eens aan dat homoseksuele ouders het slechter doen dan heteroseksuele ouders én toon maar eens aan dat dat het gevolg is van hun homoseksualiteit.
Doet god iets voor de zieken?quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er spelen diverse factoren bij een ziekte en een behandeling. Dat snap je toch wel?
Ik snap prima hoe het werkt. Als je wat roept, dan siert het je als je het ook voorziet van argumenten, toelichting en het liefst bewijs.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het zo werkt? In welke godheid je gelooft wordt in de overgrote meerderheid van de gevallen bepaald door het land waarin je geboren wordt.
Er is geen verschil. Dat is aangetoond.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je draait het om. In het kader van adoptatie door homo´s is het zaak dat aangetoond wordt dat een kind er beter van wordt als het wordt opgevoed door twee homo´s.
ik kom zeer vaak in het buitenland en er heeft nog nooit iemand over deze zaak tegem mij gesproken. Wellicht dat conservatieve religieuzen elders in de wereld er door geschokt zijn maar meer niet lijkt mij. En terecht, er zijn belangrijkere dingen...quote:Op maandag 22 december 2008 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
De zaken die ik noem zijn niet voorgevallen in Nederland?
De homokerstal heeft ook weer internationaal het nieuws gehaald en Nederland gaat weer behoorlijk af.
Als jij beweert dat homofilie een ziekte is, dan zou jij ook ziek kunnen worden toch?quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Jij wel soms?
Bull. Homo´s willen een kind adopteren, dan is het zaak dat onomstotelijk wordt aangetoond dat het kind er beter van wordt, anders moet je er sowieso al niet aan beginnen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Jij beweert dat een kind er slechter van wordt als het geadopteerd wordt door twee mannen of twee vrouwen. Daar heb je kennelijk geen bewijs voor dus zeg je maar dat ik het omdraai.
Toon eerst maar eens aan dat homoseksuele ouders het slechter doen dan heteroseksuele ouders én toon maar eens aan dat dat het gevolg is van hun homoseksualiteit.
Had jij nu in god geloofd als je in Tunis was geboren?quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap prima hoe het werkt. Als je wat roept, dan siert het je als je het ook voorziet van argumenten, toelichting en het liefst bewijs.
Echter, jij en je mede-homofundamentalisten beperken zich tot argumentum ad hominem en nutteloos geblaat in de ruimte.
Alsof een ziekte bij elk mens voorkomt.....quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als jij beweert dat homofilie een ziekte is, dan zou jij ook ziek kunnen worden toch?
Dat weet je pas als je de proef op de som neemt en hoe moet je dat doen als homoseksuelen geen kinderen mogen adopteren? Er is geen bewijs dat homo's het minder goed doen dan hetero's.quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bull. Homo´s willen een kind adopteren, dan is het zaak dat onomstotelijk wordt aangetoond dat het kind er beter van wordt, anders moet je er sowieso al niet aan beginnen.
Dus... ik wacht!
Iets wat begint met "als" is doorgaans geen argument.quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had jij nu in god geloofd als je in Tunis was geboren?
En had iemand die in Tunis woont in allah geloofd als hij in Urk was geboren?
Is homofilie seksueel overdraagbaar? Of via vieze spuiten? Of via bloedtransfusies?quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof een ziekte bij elk mens voorkomt.....
Of je wel of geen AIDS krijgt heb je bijvoorbeeld ook helemaal zelf in de hand.
Als je dat stelt mag je het bewijzen, maar dat is niet je grootste kracht is al gebleken.quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou overigens wel willen stellen dat gelovige ouders hun kinderen slechter opvoeden dan niet gelovige ouders.
Kijk, bij Sinterklaas vertel je zo'n kind rond z'n 10e hoe het zit... Maar met god blijven ze maar aanrommelen... Zo'n kind houdt dan altijd vreemde normen en waarden die gebasseerd zijn op een antiek boek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |