abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64257088
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het geknoeit met zaaddonoren en adoptie is natuurlijk weer iets typisch Nederlands. Maar dan wel zeuren als Nederland weer eens voor schut gaat in een buitenlandse reportage of krant.
Ik volg je niet helemaal.
Typisch Nederlands?
Nederland voor schut gaat in het buitenland?
Juist ja.
quote:
Hoe kun je een kind nu opzadelen met twee homoseksuele ouders?
Omdat het kan.
  maandag 22 december 2008 @ 20:33:22 #152
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64257122
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Reageer gewoon eens op mijn post i.p.v. meteen in de aanval te gaan.
Ik zou het compleet normaal vinden als een stel homo's (vrouwelijk of mannelijk) een kind in huis nemen, bijvoorbeeld via adoptie. Er is nergens aangetoond dat die kinderen slechter op zullen groeien.

Het is slechts de buitenwereld, mensen zoals jij, die ervan walgen. Het is de buitenwereld, zoals jij, die homo's als 'zieken' beschouwt. Het is de Bijbel die homo's als mensen beschouwt die naar de hel gaan. Het is de paus die beweert dat homo's God's werk afbreken.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_64257128
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Conclusie: je roept maar wat.

De god waar jij in gelooft bestaat net zo min als al die andere duizenden goden waar anderen in geloven.
Dat jij jouw god boven de anderen stelt komt alleen maar door de plek waar je geboren bent...
Was je ergens anders geboren, dan was je met een andere "god" opgegroeid en had je daar mogelijk in geloofd...

Geloof is plaatsgebonden... Ieder gebied in Nederland heeft weer een ander dominant geloof binnen het christendom... Zo zijn mijn grootouders van de Gereformeerde Gemeente... Die geloven dat je in de hel komt als je een TV bezit...
pi_64257148
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Welke acties voeren homo's dan uit waardoor ze een directe impact hebben om de zogenaamde moraliteit van het land?
Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid, het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
pi_64257178
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal.
Typisch Nederlands?
Nederland voor schut gaat in het buitenland?
Juist ja.
[..]

Omdat het kan.
Nederland staat behoorlijk voor schut hoor. Als je eens de grenzen zou overschrijven, had je dat best geweten.

Nederland staat het kennelijk toe. Dat wil nog niet zeggen dat het in het belang is van het kind.
pi_64257192
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De god waar jij in gelooft bestaat net zo min als al die andere duizenden goden waar anderen in geloven.
Dat jij jouw god boven de anderen stelt komt alleen maar door de plek waar je geboren bent...
Was je ergens anders geboren, dan was je met een andere "god" opgegroeid en had je daar mogelijk in geloofd...
Kom je nog met bewijs of blijft het bij geblaat in de ruimte?
pi_64257217
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik helemaal niet.
Wat dan? Die babyboomers gaan straks allemaal met pensioen. Hebben zorg nodig enzo.
Wat is daar het nagepapegaaide bedachte deel van?
  maandag 22 december 2008 @ 20:35:59 #158
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64257236
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid, het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
Voor criminele daden gepleegd door individuen hebben we gewoon een wet.

Probeer het nog eens.
pi_64257249
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is zeker geen geblaat in de ruimte, het komt jou echter slecht uit...
pi_64257258
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik zou het compleet normaal vinden als een stel homo's (vrouwelijk of mannelijk) een kind in huis nemen, bijvoorbeeld via adoptie. Er is nergens aangetoond dat die kinderen slechter op zullen groeien.

Het is slechts de buitenwereld, mensen zoals jij, die ervan walgen. Het is de buitenwereld, zoals jij, die homo's als 'zieken' beschouwt. Het is de Bijbel die homo's als mensen beschouwt die naar de hel gaan. Het is de paus die beweert dat homo's God's werk afbreken.
Men moet maar eens aantonen dat het in het belang is van het kind. Daarnaast haal je een kind bewust weg bij de natuurlijke moeder, groeit het kind op in de buik van de moeder en wordt het daarna afgestaan aan twee mannen. Ik zou als zo´n kind zijnde mijn "ouders" ( ) voor het gerecht slepen.
  maandag 22 december 2008 @ 20:36:30 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64257262
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat nou bewijs. Dit is een kwestie van logisch nadenken, maar getuige je andere posts is dat kennelijk teveel gevraagd.
Niet meer actief op Fok!
pi_64257275
quote:

[..]

bewijs graag. en dan vooral waaruit blijkt dat het typisch nederlands is.
  maandag 22 december 2008 @ 20:37:54 #163
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64257320
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Men moet maar eens aantonen dat het in het belang is van het kind. Daarnaast haal je een kind bewust weg bij de natuurlijke moeder, groeit het kind op in de buik van de moeder en wordt het daarna afgestaan aan twee mannen. Ik zou als zo´n kind zijnde mijn "ouders" ( ) voor het gerecht slepen.
Wat begrijp jij in hemels( )naam niet aan 'een kind adopteren'?
pi_64257350
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Voor criminele daden gepleegd door individuen hebben we gewoon een wet.

Probeer het nog eens.
Er is een wet, maar de uitvoering daarvan functioneert niet.

http://www.dag.nl/1080180(...)plaatsen-onjuist.htm

Men mag bezoekers niet eens vragen naar een legitimatiebewijs, hoewel er in Nederland sprake is van een identificatieplicht.
pi_64257371
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geloof is plaatsgebonden... Ieder gebied in Nederland heeft weer een ander dominant geloof binnen het christendom... Zo zijn mijn grootouders van de Gereformeerde Gemeente... Die geloven dat je in de hel komt als je een TV bezit...
Jamaar dat wil niet zeggen dat er niet één zo'n clubje gelovigen is, die het bij het rechte eind heeft

Volgens mij kun je evenmin zeggen dat hij niet bestaat als dat hij bestaat. We weten het geen van allen. Behalve dan dat ene clubje, maar die weten het nog niet.
pi_64257374
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

bewijs graag. en dan vooral waaruit blijkt dat het typisch nederlands is.

De zaken die ik noem zijn niet voorgevallen in Nederland?

De homokerstal heeft ook weer internationaal het nieuws gehaald en Nederland gaat weer behoorlijk af.
pi_64257384
quote:

[..]

Net als bij geloof is het maar net hoe je opgroeit.
Als jij opgegroeid was bij homo's dan zou je het gewoon verdedigen.

Hoe ben jij opgegroeid? In een christelijk gezin?
pi_64257385
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is zeker geen geblaat in de ruimte, het komt jou echter slecht uit...

Het is gewoon geblaat in de ruimte.
pi_64257419
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Net als bij geloof is het maar net hoe je opgroeit.
Als jij opgegroeid was bij homo's dan zou je het gewoon verdedigen.

Hoe ben jij opgegroeid? In een christelijk gezin?
Ik ben niet opgegroeid in een Christelijk gezin. Het is verder ook niet zo relevant hoe ik ben opgegroeid. Dit topic gaat over de uitspraken van de paus, niet over hoe ik ben opgegroeid.
  maandag 22 december 2008 @ 20:40:34 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64257420
quote:

[..]

Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis
Ow. Ernstig, zeg. Maak je je wel eens vaker druk om dit soort niets betekenende dingetjes?
quote:
, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid,
Die 10x dat dat is gebeurd toeschrijven aan een kleine 700.000.000 (het is statistisch toch echt 10% ) mensen die wel oprecht een positieve bijdragen willen leveren aan de wereld?

Overigens was een deel van de mensen die dit hebben geflikt niet eens homo maar gefrustreerd aids-patient. Nog even voor de duidelijkheid: Hetro's kunnen ook HIV aan elkaar overdragen. Dat weet je wel toch?
quote:
het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
Ja dat gebeurt wel eens soms. Maar guess what. Die mensen zijn ook niet helemaal lekker. Dat krijg je na jaren lang seksuele frustratie dan ga je rare fetishes ontwikkelen. Weet je hoe je trouwens seksueel gefrustreert raakt? Als je ouders ongeveer dezelfde mentaliteit als jij er op nahouden.

Wat wel amusant is want dat houd in dat dit probleem een indirect gevolg is van het gedrag van conservatieve (veelal christelijke) ouders die uit pure onkunde hun homoseksuele kinderen totaal verprutsen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 22 december 2008 @ 20:40:40 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64257426
quote:

[..]

Walg je nou van adoptie in het algemeen of van adoptie door twee mensen van dezelfde kunne?
Kun jij trouwens bewijzen dat twee mannen of twee vrouwen het slechter doen dan een man en een vrouw?
Niet meer actief op Fok!
pi_64257459
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat begrijp jij in hemels( )naam niet aan 'een kind adopteren'?
Toon maar eens aan dan dat het kind er beter van wordt.
pi_64257469
@ Halcon

Stel, je hebt 10.000 kankerpatienten.

5.000 van hen zijn christelijk en voor hen wordt gebeden.
5.000 van hen zijn niet christelijk en er wordt niet voor hen gebeden.

Van welke groep genezen er meer?
pi_64257492
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Walg je nou van adoptie in het algemeen of van adoptie door twee mensen van dezelfde kunne?
Kun jij trouwens bewijzen dat twee mannen of twee vrouwen het slechter doen dan een man en een vrouw?
Je draait het om. In het kader van adoptatie door homo´s is het zaak dat aangetoond wordt dat een kind er beter van wordt als het wordt opgevoed door twee homo´s.
  maandag 22 december 2008 @ 20:42:25 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64257508
quote:

[..]

Wat ontzettend stigmatiserend . Een groot deel van de homo's (en joehoe: er zijn ook nog lesbiennes hè) gedraagt zich niet veel anders dan hetero's.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')