Ik volg je niet helemaal.quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geknoeit met zaaddonoren en adoptie is natuurlijk weer iets typisch Nederlands. Maar dan wel zeuren als Nederland weer eens voor schut gaat in een buitenlandse reportage of krant.
Omdat het kan.quote:Hoe kun je een kind nu opzadelen met twee homoseksuele ouders?
Ik zou het compleet normaal vinden als een stel homo's (vrouwelijk of mannelijk) een kind in huis nemen, bijvoorbeeld via adoptie. Er is nergens aangetoond dat die kinderen slechter op zullen groeien.quote:Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reageer gewoon eens op mijn post i.p.v. meteen in de aanval te gaan.
De god waar jij in gelooft bestaat net zo min als al die andere duizenden goden waar anderen in geloven.quote:
Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid, het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...quote:Op maandag 22 december 2008 20:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Welke acties voeren homo's dan uit waardoor ze een directe impact hebben om de zogenaamde moraliteit van het land?
Nederland staat behoorlijk voor schut hoor. Als je eens de grenzen zou overschrijven, had je dat best geweten.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal.![]()
Typisch Nederlands?
Nederland voor schut gaat in het buitenland?
Juist ja.![]()
[..]
Omdat het kan.
Kom je nog met bewijs of blijft het bij geblaat in de ruimte?quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De god waar jij in gelooft bestaat net zo min als al die andere duizenden goden waar anderen in geloven.
Dat jij jouw god boven de anderen stelt komt alleen maar door de plek waar je geboren bent...
Was je ergens anders geboren, dan was je met een andere "god" opgegroeid en had je daar mogelijk in geloofd...
Wat dan? Die babyboomers gaan straks allemaal met pensioen. Hebben zorg nodig enzo.quote:
Voor criminele daden gepleegd door individuen hebben we gewoon een wet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid, het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
Het is zeker geen geblaat in de ruimte, het komt jou echter slecht uit...quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijs of blijft het bij geblaat in de ruimte?
Men moet maar eens aantonen dat het in het belang is van het kind. Daarnaast haal je een kind bewust weg bij de natuurlijke moeder, groeit het kind op in de buik van de moeder en wordt het daarna afgestaan aan twee mannen. Ik zou als zo´n kind zijnde mijn "ouders" (quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou het compleet normaal vinden als een stel homo's (vrouwelijk of mannelijk) een kind in huis nemen, bijvoorbeeld via adoptie. Er is nergens aangetoond dat die kinderen slechter op zullen groeien.
Het is slechts de buitenwereld, mensen zoals jij, die ervan walgen. Het is de buitenwereld, zoals jij, die homo's als 'zieken' beschouwt. Het is de Bijbel die homo's als mensen beschouwt die naar de hel gaan. Het is de paus die beweert dat homo's God's werk afbreken.
Wat nou bewijs. Dit is een kwestie van logisch nadenken, maar getuige je andere posts is dat kennelijk teveel gevraagd.quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijs of blijft het bij geblaat in de ruimte?
bewijs graag. en dan vooral waaruit blijkt dat het typisch nederlands is.quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid, het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
Wat begrijp jij in hemels(quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men moet maar eens aantonen dat het in het belang is van het kind. Daarnaast haal je een kind bewust weg bij de natuurlijke moeder, groeit het kind op in de buik van de moeder en wordt het daarna afgestaan aan twee mannen. Ik zou als zo´n kind zijnde mijn "ouders" (![]()
![]()
) voor het gerecht slepen.
Er is een wet, maar de uitvoering daarvan functioneert niet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor criminele daden gepleegd door individuen hebben we gewoon een wet.
Probeer het nog eens.
Jamaar dat wil niet zeggen dat er niet één zo'n clubje gelovigen is, die het bij het rechte eind heeftquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De god waar jij in gelooft bestaat net zo min als al die andere duizenden goden waar anderen in geloven.
Dat jij jouw god boven de anderen stelt komt alleen maar door de plek waar je geboren bent...
Was je ergens anders geboren, dan was je met een andere "god" opgegroeid en had je daar mogelijk in geloofd...
Geloof is plaatsgebonden... Ieder gebied in Nederland heeft weer een ander dominant geloof binnen het christendom... Zo zijn mijn grootouders van de Gereformeerde Gemeente... Die geloven dat je in de hel komt als je een TV bezit...
De zaken die ik noem zijn niet voorgevallen in Nederland?quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bewijs graag. en dan vooral waaruit blijkt dat het typisch nederlands is.
Net als bij geloof is het maar net hoe je opgroeit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men moet maar eens aantonen dat het in het belang is van het kind. Daarnaast haal je een kind bewust weg bij de natuurlijke moeder, groeit het kind op in de buik van de moeder en wordt het daarna afgestaan aan twee mannen. Ik zou als zo´n kind zijnde mijn "ouders" (![]()
![]()
Het is gewoon geblaat in de ruimte.quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is zeker geen geblaat in de ruimte, het komt jou echter slecht uit...
Ik ben niet opgegroeid in een Christelijk gezin. Het is verder ook niet zo relevant hoe ik ben opgegroeid. Dit topic gaat over de uitspraken van de paus, niet over hoe ik ben opgegroeid.quote:Op maandag 22 december 2008 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Net als bij geloof is het maar net hoe je opgroeit.
Als jij opgegroeid was bij homo's dan zou je het gewoon verdedigen.
Hoe ben jij opgegroeid? In een christelijk gezin?
Ow. Ernstig, zeg. Maak je je wel eens vaker druk om dit soort niets betekenende dingetjes?quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oww, deze open deur was ik vergeten in te trappen. Hun homoseksuele gedrag, waaronder ook valt het verstieren van kerststallen, het zich belachelijk maken in de grachten en op de kermis
Die 10x dat dat is gebeurd toeschrijven aan een kleine 700.000.000 (het is statistisch toch echt 10%quote:, homofeesten waar met Aids-spuiten wordt geknoeid,
Ja dat gebeurt wel eens soms. Maar guess what. Die mensen zijn ook niet helemaal lekker. Dat krijg je na jaren lang seksuele frustratie dan ga je rare fetishes ontwikkelen. Weet je hoe je trouwens seksueel gefrustreert raakt? Als je ouders ongeveer dezelfde mentaliteit als jij er op nahouden.quote:het terroriseren van parken, bossen en parkeerplaatsen, etc...
Walg je nou van adoptie in het algemeen of van adoptie door twee mensen van dezelfde kunne?quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
![]()
Toon maar eens aan dan dat het kind er beter van wordt.quote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat begrijp jij in hemels()naam niet aan 'een kind adopteren'?
Je draait het om. In het kader van adoptatie door homo´s is het zaak dat aangetoond wordt dat een kind er beter van wordt als het wordt opgevoed door twee homo´s.quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Walg je nou van adoptie in het algemeen of van adoptie door twee mensen van dezelfde kunne?
Kun jij trouwens bewijzen dat twee mannen of twee vrouwen het slechter doen dan een man en een vrouw?
Wat ontzettend stigmatiserendquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |