Het probleem van veel mensen is egoisme en niet verder kijken dan de neus lang is. Zo te lezen heb jij daar ook last van.quote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Is de behoefte aan voorplanten niet persoonlijke kwestie? Verder is de menselijk soort bijlange niet in de gevarenzone wat betreft uitsterven dus een voorplantingsplicht lijkt me nogal vergezocht. Laat iedereen dus gewoon in zijn/haar waarde.
Vragen om een bewijs dat iets niet bestaatquote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je het ook bewijzen? Vast niet. Jij beweert dat er geen God bestaat, dus bewijs het maar eens.
Het probleem van veel mensen is geloof en niet veel verder kijken dan de bijbel. Zo te lezen heb jij daar ook last van.quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het probleem van veel mensen is egoisme en niet verder kijken dan de neus lang is. Zo te lezen heb jij daar ook last van.
Vergrijzing los je niet op door nu maar kinderen te gaan werpen ofzo hoorquote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vergrijzing gaat een probleem worden in Europa. Zeker met het probleem van homoseksualiteit zijn de Vader Staat-stelseltjes van de rode rakkers niet langer te behouden. Daarom verbaast het me dat juist de rode rakkers telkens homoseksualiteit bevorderen.
Kanker komt ook voor bij dieren. Neemt niet weg dat men het probeert te bestrijden.
Het getuigt juist van altruïsme om te geven om de medemens. Om te zien dat er te weinig voedsel is voor de medemens op deze aarde, om daarmee tot het besluit te komen om geen kinderen te nemen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het probleem van veel mensen is egoisme en niet verder kijken dan de neus lang is. Zo te lezen heb jij daar ook last van.
Ik zie het probleem sowieso niet:quote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat gaat het jou nou aan wie het met wie doet?
De wereld is al vol genoeg.
Jij beweert iets vol overtuiging, dan neem ik aan dat je wel wat bewijzen hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vragen om een bewijs dat iets niet bestaat
Net zoiets als vragen "toon maar aan dat de Dodo is uitgestorven"... Er is geen Dodo, hoe wil je dat aantonen?
Volgens mij moet je wat beter lezen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het probleem van veel mensen is geloof en niet veel verder kijken dan de bijbel. Zo te lezen heb jij daar ook last van.
Klopt ja. Vergrijzing is maar tijdelijk. Dus daarover hoeft niemand zich echt zorgen te maken.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daarbij is de vergrijzing een overrated 'probleem'.
Nederland gaat de vergrijzing nog wel voelen hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 20:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vergrijzing los je niet op door nu maar kinderen te gaan werpen ofzo hoor. Die moeten namelijk ook verzorgd worden.
. Daarbij is de vergrijzing een overrated 'probleem'.
Als God bestaat, laat hem dan even met een user bellen. De 'alwetende' heeft zijn nummer niet, de alwetende weet zijn nummer.quote:Op maandag 22 december 2008 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij beweert iets vol overtuiging, dan neem ik aan dat je wel wat bewijzen hebt.
Nope. Vergrijzing is een volledig na-gepapegaaid bedacht probleem. Het is niet veel 'erger' dan 30 jaar geleden.quote:Op maandag 22 december 2008 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland gaat de vergrijzing nog wel voelen hoor.
Het geknoeit met zaaddonoren en adoptie is natuurlijk weer iets typisch Nederlands. Maar dan wel zeuren als Nederland weer eens voor schut gaat in een buitenlandse reportage of krant.quote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Morele verkrachting van het land? Geen sprake van. Niet iedereen heeft dezelfde moralen als de Paus. Tolerante mensen kan het niets schelen dat er een aantal homoseksuele stellen in hetzelfde land wonen.
Vergrijzing niet oplossen? Ja, tuurlijk, want er bestaat niet zoiets als homoseksuele stellen die dankzij zaaddonoren en/of adoptie ook ouders kunnen worden.![]()
En dan ook nog jouw stelling dat homoseksuele mannen niet als 100% meegerekend kunnen worden?
Een man is een man. Een vrouw een vrouw. Homoseksueel of niet.
De gemiddelde leeftijd in 2040 zal behoorlijk hoger liggen dan in bv de VS. In Nederland wellicht 50 a 55. Bedenk daarbij dat een significant deel van je beroepsbevolking langs de kant staat of voortdurend ziek, zwak en misselijk is en dan kan iedereen wel concluderen dat er sprake is van een probleem.quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nope. Vergrijzing is een volledig na-gepapegaaid bedacht probleem. Het is niet veel 'erger' dan 30 jaar geleden.
Ach ja... Jij hebt 19.999 goden waar je niet in gelooft en ik 20.000... Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 22 december 2008 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij beweert iets vol overtuiging, dan neem ik aan dat je wel wat bewijzen hebt.
Welke vraag precies?quote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef SpecialK het volgende:
Ga ik nog antwoord krijgen op mijn vraag?
Wie is er degene die dat niet normaal vind? Wie is er degene die homo's met kinderen met een scheef oog aan zal kijken?quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geknoeit met zaaddonoren en adoptie is natuurlijk weer iets typisch Nederlands. Maar dan wel zeuren als Nederland weer eens voor schut gaat in een buitenlandse reportage of krant.
Hoe kun je een kind nu opzadelen met twee homoseksuele ouders?
Bedoel je dat er geen babyboom is geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nope. Vergrijzing is een volledig na-gepapegaaid bedacht probleem. Het is niet veel 'erger' dan 30 jaar geleden.
Conclusie: je roept maar wat.quote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja... Jij gelooft niet in 19.999 goden en ik niet in 20.000... Ik zie het probleem niet
Reageer gewoon eens op mijn post i.p.v. meteen in de aanval te gaan.quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wie is er degene die dat niet normaal vind? Wie is er degene die homo's met kinderen met een scheef oog aan zal kijken?
Heb je een spiegel nodig? Dan zie je hem.
Helemaal niet, mensen leven gezonder en worden daarom gemiddeld wat ouder. No big deal. In de VS is de zorg echter zo slecht en onbereikbaar dat men wel vroeg dood gaat.quote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd in 2040 zal behoorlijk hoger liggen dan in bv de VS. In Nederland wellicht 50 a 55. Bedenk daarbij dat een significant deel van je beroepsbevolking langs de kant staat of voortdurend ziek, zwak en misselijk is en dan kan iedereen wel concluderen dat er sprake is van een probleem.
Welke acties voeren homo's dan uit waardoor ze een directe impact hebben om de zogenaamde moraliteit van het land?quote:
Nee, dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen babyboom is geweest?
Dat Nederland, volgens jou, "voor schut gaat" heeft met niets anders te maken dan andere normen en waarden in dat land.quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geknoeit met zaaddonoren en adoptie is natuurlijk weer iets typisch Nederlands. Maar dan wel zeuren als Nederland weer eens voor schut gaat in een buitenlandse reportage of krant.
Hoe kun je een kind nu opzadelen met twee homoseksuele ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |