Ja maar nou vind ik 'm niet leuk meerquote:Op maandag 22 december 2008 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moest 'em nog ff toevoegen, maar internet is niet zo snel vandaag bij mij
Iets met mihoen, chop suey, gehakt, satésaus en ketjap manis. Laten we het er op houden dat ik voorlopig niet in de aanmerking kom voor een Michelin ster. Of zelfs maar een Rob Geus keurmerkquote:
Kan vast niet erger zijn dan mijnequote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Van mijn kookkunsten word ikzelf wel blij.. maar ik denk anderen niet echt
Ik doe niet aan magnetronvoer maar het is wel het simpelse daarnaquote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan vast niet erger zijn dan mijne
Morgen maar gewoon een blik snert in de magnetron
quote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan vast niet erger zijn dan mijne
Morgen maar gewoon een blik snert in de magnetron
Dat brommertje dat heen en weer rijdt.quote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
Maar toch moet ik meer beweging in m'n UI hebben.
Effe denken.
Hmm, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat brommertje dat heen en weer rijdt.
Bewegen ftw.quote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom moet er altijd iets bewegen
Terwijl we eigenlijk maar 50 minuten moesten.. maar dan wel 3x 5 minuten versnellen.quote:
Dat versnellen ben ik nog niet aantoe gekomen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terwijl we eigenlijk maar 50 minuten moesten.. maar dan wel 3x 5 minuten versnellen.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef PieterBas het volgende:
Bij was het ook 2x5 en 1x 2,5m .. toen ging het lichtje even uit... en het stoplicht op rood
Ik ga dat wel een keer proberen als m'n conditie en uithoudingsvermogen echt goed op pijl zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook een constant loper, alleen de laatste kilometers wil ik dan nog gaan versnellen.. maar dit was andere koek.
wat?quote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef jna het volgende:
Hebben we al allemaal geld overgemaakt om SHE naakt te zien? uhhh serious request te steunen?
Bij iedereen is het irritantquote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef nicomart het volgende:
Juist beweging is tof.. Of gewoon irritant zoals de mijne
Pff ben niet gekquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef jna het volgende:
Hebben we al allemaal geld overgemaakt om SHE naakt te zien? uhhh serious request te steunen?
Owja dan moet je welquote:
Heb ook al een plaatje aangevraagd voor 15 euroquote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ben niet gek
Die foto's zijn de dag erna gratis te verkrijgen.. en serious request kun je beter op andere manieren steuenn
quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef jna het volgende:
[..]
Heb ook al een plaatje aangevraagd voor 15 euro![]()
The Roots - Seed 2.0
Whehe.quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - # 7
quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had er laatst met een collega over die geloofde niet dat het 2.0 heette
Sowieso, The Rootsquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef jna het volgende:
[..]
Heb ook al een plaatje aangevraagd voor 15 euro![]()
The Roots - Seed 2.0
Vette plaatquote:
Het tempo op de zevenheuvelen lag hoger, maar dan is het wel constant. Met die versnellingen heb je dan een korte tijd 'herstel'...quote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's knap hard jong!
Kom je toch zo'n 2 km verder per uur dan ik
Op North Sea Jazz waren ze ook geweldig. Toch vind ik dat ze de laatste paar albums achteruit gaan, het unieke geluid op the tippin' point hoor ik niet meer echt terug op een enkele uitzonderingquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind dit ook echt een topplaat.
Sowieso tof dat ze gewoon live spelen ipv alle muziek maken met een computertje.
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Op North Sea Jazz waren ze ook geweldig. Toch vind ik dat ze de laatste paar albums achteruit gaan, het unieke geluid op the tippin' point hoor ik niet meer echt terug op een enkele uitzondering
Over baslijn gesproken. Je moet echt het album van SMV kopen (of downloaden).quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Je hoort alleen de gitaar en baslijn niet echt goed in dat stukje video.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Albumnaam: Thunder?
Is ook een speciaal project volgens mij. Stanley Clark, Marcus Miller en Victor Wootenquote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef eer-ik het volgende:
SMV?
Heb daar stiekem nog nooit van gehoord.
Ik zie het iddquote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Is ook een speciaal project volgens mij. Stanley Clark, Marcus Miller en Victor Wooten
1ste of 2de weekend van juliquote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Wanneer is North Sea Jazz weer eigenlijk?
Goeie UI toch zo.quote:
Niet blij meequote:
heel erg diverse foto's .. wel erg mooi gemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
http://www.boston.com/big(...)raphs_part_2_of.html
http://www.boston.com/big(...)n_photographs_p.html
Indrukwekkende foto's zitten ertussen zeg...
Nietusquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wees blij dat je kan fokkenAnders zit je je elke keer voor het eten te vervelen
quote:
Heb ik nog steeds, maar dat betekend ook niet dat ik dat 24 uur per dag leuk vindquote:Je had WOW toch?
waren het maar drugsquote:
Idd, echt belachelijk hèquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef G.Fawkes het volgende:
De stagiaires van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Kwart voor 9 en nog niemand is actief aan het posten
We zullen het goede voorbeeld moeten geven. Immers: goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, echt belachelijk hèWat gaan we daar aan doen?
Ja! maar wij zijn nota bene allebei geen stagiairesquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We zullen het goede voorbeeld moeten geven. Immers: goed voorbeeld doet volgen
Ik ben er weer bijquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef G.Fawkes het volgende:
De stagiaires van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Kwart voor 9 en nog niemand is actief aan het posten
Sssst! We houden het gewoon geheim!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! maar wij zijn nota bene allebei geen stagiaires
Relax!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben er weer bij
Alleen vandaag nog! en dan vakantie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sssst! We houden het gewoon geheim!
[stagiaire modus] Ugh mijn stage is kut en ik krijg niet genoeg betaald. Gelukkig hoef ik niets te doen [/stagiaire modus]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Relax!
Ik heb ook gewoon vrij tussen kerst en oud & nieuw. Ik heb er nu al zin in
Pauperesque!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik krijg straks ook niks betaald bij mn bachelor stage
Mja, interne stage hequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pauperesque!
Ik heb bij elke stage gewoon betaald gekregen
Baas boven baas, jewaitzzelluf!quote:
quote:
Oh daar ben je student voor, right?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik krijg ook niks betaald, ben op dit moment een echte arme sloeber
Over een paar jaartjes heb je je diploma en dan verdien je vast meer dan ikquote:
Wel te hopen jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes heb je je diploma en dan verdien je vast meer dan ik
Yuck Fou!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Maisnon het volgende:
Wist je dat brazilianen zo lachen als ze het opschrijven zeg maar.
Al die youtube filmpjeshablo pablo brazilia blabla jajajajajajaja hueaheuahueah
Wat voor stage doe jij?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:29 schreef Maisnon het volgende:
kleurechtheid behouden met printen is niet te doen
quote:
quote:
Jaja, zo is het wel weer genoegquote:
What evah!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, zo is het wel weer genoeg
Computer ontploft?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
What evah!
Ik probeer te Jscripten op mijn werk. Nu weet ik weer waarom ik geen informatica heb gedaan
Een dialect van Javascript iddquote:
Nee, ik faal gewoon heel hardquote:
Dat moet je aan de pro overlaten en ik heb vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
What evah!
Ik probeer te Jscripten op mijn werk. Nu weet ik weer waarom ik geen informatica heb gedaan
quote:
Eensch. Ik verveel me vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Maisnon het volgende:
man wat gaat de tijd langzaam vandaag
ik ben niet heel erg into deus maar dit nummer is tofquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
pretentieuze belgische flutrock
Maar ieder zijn smaak natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Houniet het volgende:
Alles goed? Hier wel goed.
jna, ga je naar Ajax zondag? Klaas uitzwaaien![]()
.
Welk vak zit je dan? toch niet 1 waar ie binnen 2 seconde weer is langsgelopen?quote:
Ja man dat was ikquote:
Is daar verschil in? Ik bedoelde in ieder geval een supporters club card.quote:
scc is een seizoenskaartquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is daar verschil in? Ik bedoelde in ieder geval een supporters club card.
Wel opvallend eigenlijk dat er geen mensen zijn in dit topic die uberhaupt een silver of goldcard hebben. Blijkbaar zitten hier alleen mensen met enig voetbalverstand.
Paula vergeven we natuurlijk vanwege de looks en het feit dat ze vrouwelijk is
ah.. was dat hetquote:
Wat is er met jou dan? Jij houdt toch gewoon niet van voetbal?quote:
gewerkt, een verhaaltje gepost op het werkquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet veel bijzonders.. daaR?
aah okequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gewerkt, een verhaaltje gepost op het werk, jointje gerookt, niets doen
Ik zal eens kijken of ik nog wat in mijn diepvries heb liggen, nog meer wensenquote:
Je bent zelf net zo ergquote:
Waren we niet al klaar dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Moet jij niet intussen al in de auto zitten ofzo? ;o
Masterlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Moet jij niet intussen al in de auto zitten ofzo? ;o
Hoooooooooostiquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
Efteling, al lang niet meer geweest
Hoi Paula
quote:
Ze zat alleen met mij opgescheept dat is nooit leuk johquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee dat niet..
Gewoon leuk dat je er bent
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zat alleen met mij opgescheept dat is nooit leuk joh
Met wat jij voorstelt word je toch nooit vrolijkequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zat alleen met mij opgescheept dat is nooit leuk joh
quote:
Ik vond dat ik best wel goede voorstellen had anders...quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met wat jij voorstelt word je toch nooit vrolijke![]()
[..]
snap er de ballen van, wat heb je voorgesteld?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vond dat ik best wel goede voorstellen had anders...
Zie vorige paginaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:38 schreef Puala het volgende:
[..]
snap er de ballen van, wat heb je voorgesteld?
Mij helemaal naar Eindhoven laten komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vond dat ik best wel goede voorstellen had anders...
Nijmegen, meid, daar woon ik nog steedsquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij helemaal naar Eindhoven laten komen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]was te verwachten dat het over seks ging
Makkelijk he? Hokjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Puala het volgende:
[..]
kom op, je bent een gozer en zit op fok, logisch dat je graag over seks praat
Zelfde gatquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nijmegen, meid, daar woon ik nog steeds
En tja, jij wil vertier, ik geef het je
Ze heeft wel gelijkquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Puala het volgende:
[..]
kom op, je bent een gozer en zit op fok, logisch dat je graag over seks praat
Nou Hosti tik hem maar in.quote:
Net of ik het alleen daar over kan hebbenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net of ik het alleen daar over kan hebben
Je hebt het ook zo zwaarquote:
WIE WAT WAAR?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
sex?
Bij Hostiquote:
Nee!quote:
SR topic?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:41 schreef jslavenburg het volgende:
Echt, word er gek van. Wij mogen niet spammen, maar om de 2 minuten komt er een nieuw SR topic. Laat ze lekker opbouten
Daar gaat mijn fantasie van meerdere mannenquote:
Bereik je met dinges niet hetzelfde effect?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar gaat mijn fantasie van meerdere mannen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Bereik je met dinges niet hetzelfde effect?
Ow datquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja dat domme Serious Request ding...Fok! komt is op tv en er mag meteen los gespammed worden
Valt me tegen van dingesquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]en nee
[..]
Ow datIk kijk nooit naar afkortingen haha.
Tja het is oneerlijk verdeeld op fok
Er zit geen persoon aan vast hequote:
Als jij nou iemand regelt om vast te maken aan dinges wil ik best eens langskomen zodat je fantasie een soort van uitkomtquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zit geen persoon aan vast he
Haha.. dan denk ik dat ik het toch liever eerst 1 op 1 doequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij nou iemand regelt om vast te maken aan dinges wil ik best eens langskomen zodat je fantasie een soort van uitkomt
ok, vooruit danquote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. dan denk ik dat ik het toch liever eerst 1 op 1 doe
quote:
Het is het geld waardquote:
Pfff.. het is maar net hoe een pak een man staat. Dan maakt de vorm/kleur wat minder uit. Maar ik hou gewoon van zwart, geen streepquote:Op woensdag 24 december 2008 00:20 schreef jna het volgende:
[..]
Het is het geld waard![]()
Kijk jij eens even op www.suitsupply.nl en vertel welke vrouwen nou echt geweldig vinden
Ik wil ook voor zwart gaan deze keer aangezien ik nog een pak zoek wat echt "somber" netjes is. Heb nu een pak wat bijvoorbeeld iets te "vrolijk" is voor een begrafenis.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff.. het is maar net hoe een pak een man staat. Dan maakt de vorm/kleur wat minder uit. Maar ik hou gewoon van zwart, geen streep
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Lukt je vast wel![]()
Dan heb je het in iedergeval mocht het er een keer van komen
Zodra je daar het pashokje uitstapt komt er meteen een verkoper naar je toe rennen: HET 2DE KNOOPJE MOET OPEN!!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel lelijk dat ze bij al die kerels het tweede knoopje open laten.. Weet niet, vind dat niet mooi
Stom!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zodra je daar het pashokje uitstapt komt er meteen een verkoper naar je toe rennen: HET 2DE KNOOPJE MOET OPEN!!
"ok..."
Die is wel mooi jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.suitsupply.nl/#/collection/classics/3020/
Die is wel leuk(als de link werkt)
Jah dat klopt. En het is maar net hoe die valt en hoe de kleur je staatquote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef jna het volgende:
eigenlijk kan ik pas in de winkel zelf kiezen omdat de kleuren er in het echt heel anders uitzien soms
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Tot nu toe 1 plaatje gevonden waarbij beide knoopjes dichtwaren
Volgens mij is het gewoon knip/plak werk, want ze kijken op elke foto hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had dat model wel gewoon door dat het beter staat met beide dicht
Denk dat het een foutje is geweest want vorig jaar had ik ook zo'n bon en die was tot 31 dec 2007 geldig. Waarschijnlijk is die bon gemaakt door een stagiairequote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha.. dat is wel kewl dat ie zolang geldig is
Hai jnaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:00 schreef jna het volgende:
Bart
Iedereen uit mijn tijd is gewoon gebleven zo te zien?Is Yesse er ook nog?
Ik vraag me dan altijd af. Waarom zit dat knoopje er dan überhauptquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zodra je daar het pashokje uitstapt komt er meteen een verkoper naar je toe rennen: HET 2DE KNOOPJE MOET OPEN!!
"ok..."
*Igeeft knuffel!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
*gaap* Goeiemorgen lui, vanaf vandaag is hell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |