Zou dat het dan zijn? Een complot om de medische wetenschap zwart te maken? De vraag is dan idd wie en waarom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Dat lijkt verdacht veel op een samenzwering!!
Bewust vage filmpjes op Youtube zetten, mensen van de echte waarheid afsturen.
Vraag is alleen, wie zit erachter?
je denkt toch niet dat meteen op dag 1 het goed en wel is doorgevoerd. Het heeft incubatietijd nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Lieve Lambiekje,
Ik wil een weddenschap met je aangaan. Als ik op zaterdag 1-1-2010 zonder problemen een busje vitamine C tabletten en een reep onbestraalde chocolade kan kopen in de winkel. Post jij dan heel 2010 niet meer van deze veel te ver gezochte onzin?![]()
Komt het allemaal uit zoals jij verwacht, dan trek ik heel 2010 samen met je ten strijde tegen alles en iedereen zoals jij nodig acht.![]()
Hebben we een deal?
Je vergeet Monsanto....quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef ToT het volgende:
LOL @ Fruityloop!
Zo zie je maar weer dat informatie op het Internet ALTIJD gekleurd is door degene / de instantie die het geschreven heeft: die willen gewoon meer vitaminepillen verkopen!
Anyway, het is wel duidelijk dat de voedingswaarde van groenten tegenwoordig bijna verwaarloosbaar is, maar dat komt puur doordat kwekers zo snel mogelijk willen oogsten om meteen weer een volgende oogst te zaaien. Snel snel snel, winst winst winst. Inderdaad geen conspiracy, maar pure winstbejag.
sinaasappelen/mandarijnen worden beschilderd/ gewaxd en gepolijst of hoe je het ook wil noemenquote:Hoe zit dat trouwens met die diepgevroren roerbak- en soepgroenten? Ik vind dat er altijd eng goed uit zien; onnatuurlijk veel kleur, geen enkel slecht stukje. Dat moet wel bomvol gif en kleurstoffen zitten. Ik meen me ook iets te herinneren van dat die groenten eerst in een kleurstofbadje gaan, maar kan me niet herinneren waar ik dat vandaan heb.
Kijk dat is helder, en relatief gemakkelijk te reproduceren. Als jij ons onwetenden even zou willen voorgaan, en noemen welk bedrijf dit doet, of welke supermarkt die dingen verkoopt, kunnen we je bewering meteen toetsen, en als je gelijk hebt zal ik diep door het stof gaan, en nooit meer openlijk aan je twijfelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je vergeet Monsanto....
[..]
sinaasappelen/mandarijnen worden beschilderd/ gewaxd en gepolijst of hoe je het ook wil noemen
waarom ..dat lijkt me nog al evident.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou dat het dan zijn? Een complot om de medische wetenschap zwart te maken? De vraag is dan idd wie en waarom.
Wat zou dat dan zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom ..dat lijkt me nog al evident.
Fruit waxing systemquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Kijk dat is helder, en relatief gemakkelijk te reproduceren. Als jij ons onwetenden even zou willen voorgaan, en noemen welk bedrijf dit doet, of welke supermarkt die dingen verkoopt, kunnen we je bewering meteen toetsen, en als je gelijk hebt zal ik diep door het stof gaan, en nooit meer openlijk aan je twijfelen.
je leest geen OT. Je ziet mijn naam en begint meteen met topicverzieken.quote:
Mensen met een weerwoord (waar je schijnbaar geen antwoord op hebt) verzieken daarmee het topic? Start dan een weblog of zo, als je daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je leest geen OT. Je ziet mijn naam en begint meteen met topicverzieken.
Hoezo? Het van een laagje was voorzien van fruit is een algemeen gebruikte techniek binnen de levensmiddelen sector, dat doen ze overigens ook met dropjes, en ook voor meubels en parketvloeren doet het wonderen... Lambiekje heeft het over verven, en dat is toch wel heel wat anders lijkt me, en daar fiets hij weer fluitend aan voorbij as usual...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
Dat was niet zo slim van je, fruityloop
Dat is geen verf, maar een bekende techniek uit de levensmiddelen technologie, wil je een 2e poging wagen?quote:
Sorry, maar waar haal je dat zo snel vandaan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef ToT het volgende:
Wat ik wel weer opvallend er aan vind is dat een "voordeel" van dat waxen is dat gif zich beter aan het fruit hecht. Zo laat het zich dus moeilijk van het fruit af wassen, dus krijg je er meer van binnen.
Volgens mij zijn de soorten die gewaxt worden toch soorten die je sowieso moet schillen / pellen ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef ToT het volgende:
Wat ik wel weer opvallend er aan vind is dat een "voordeel" van dat waxen is dat gif zich beter aan het fruit hecht. Zo laat het zich dus moeilijk van het fruit af wassen, dus krijg je er meer van binnen.
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van fruitwaxing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de soorten die gewaxt worden toch soorten die je sowieso moet schillen / pellen ?
Nooit je banaan in een pruim gepeert ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van fruitwaxing.(En nee: ook niet van een banaan in de was zetten!
)
Die had ik ook gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef ToT het volgende:
Uit die link: "
A system for applying a coating of wax and fungicide to the surface of fruit applies the coating in two stages. The first stage sprays onto the fruit a mixture of both wax and fungicide, while a second stage sprays onto the fruit wax alone. The fungicide is thereby concentrated immediately adjacent the fruit, where it is most effective in controlling fruit decay, and the wax is at its full concentration at the outside of the coating, where it can provide an optimum surface shine. "
Dus eerst een laagje was en anti-schimmel middel, waaroverheen nog een laagje was komt.
Was was je volgens mij niet zo snel ergens van af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |