Gast het zijn al lang geen complotten meer. Dat de volkskrant e.d. het niet benoemd maakt het nog niet minder waar.quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben blij dat FOK! een podium geeft aan conspiracygasten, zodat ik ze IRL niet tegenkom. Denken jullie ooit wel eens aan iets anders dan complotten?
Als je eenmaal achter de façade hebt gekeken is elke aangeleerde waarheid volkomen onjuist. En in veel gevallen juist het tegenovergestelde.quote:Morpheus: This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Ik denk juist dat die machtsmiddelen en de instituten die ze uitvoeren de kern van de zaak zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn vooral een serie richtlijnen (die al best lang bestaan) waar niemand zich verplicht aan moet houden. Als er al een risico is dan is het dat het wellicht door een soort economische sociale druk (kan het even niet anders verwoorden) informeel verplicht wordt. Maar jadat is weer een geheel andere discussie.
Er zijn veel landen die zich die luxe niet kunnen veroorloven.quote:De Codex Alimentarius heeft nu indirect effect. Dit bleek een aantal jaar geleden met hormoonvlees. De codex stelt een maximum grens aan het aantal hormonen in vlees. In Europa willen we hier niks van weten en geldt er een invoerverbod voor vlees met hormonen. Maar omdat de Codex Alimentarius een bepaalde hoeveelheid hormonen toestaat, mag Amerika op basis van de codex dit vlees naar Europa exporteren. Het handelsconflict is bij de WTO in het voordeel van Amerika en de zijnen besloten. Europa kan nu twee dingen doen. Hormoonvlees accepteren en daarmee de codex volgen. Of accepteren dat een aantal handelsbelemmeringen worden opgelegd. Dat laatste is nu het geval.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1247
Natuurlijk is het wel een complot... Denk er maar eens kritisch en logisch/rationeel over na.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gast het zijn al lang geen complotten meer. Dat de volkskrant e.d. het niet benoemd maakt het nog niet minder waar.
[..]
Als je eenmaal achter de façade hebt gekeken is elke aangeleerde waarheid volkomen onjuist. En in veel gevallen juist het tegenovergestelde.
Daar is bijvoorbeeld Amerika ook achter gekomen toen ze het online gokken in eigen land middels een dubieuze wet wilden tegenhouden, het kleine eiland staatje Antiqua heeft van ze gewonnen in de arbitrage zaak, en mag dus voor een vergelijkbaar bedrag als de geleden schade nagenoeg willekeurig Amerikaanse copyrights schenden. De RIAA en consorten zijn dus ook doodsbang dat ze aan de haal gaan met het meer populaire spul zoals windows DVD's en muziek etc. De WTO geeft dus niet alleen bescherming aan de grote landen/economieën.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die machtsmiddelen en de instituten die ze uitvoeren de kern van de zaak zijn.
Verplichtingen zitten vaak diep verstopt in die grote brei aan regelgeving. Subsidies, sancties, heffingen , blah, blah.
Voorbeeld.
[..]
Er zijn veel landen die zich die luxe niet kunnen veroorloven.
De Codex is weer n prima zet i.h.k.v. de economische oorlogsvoering.
RIAA gooit roer omquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar is bijvoorbeeld Amerika ook achter gekomen toen ze het online gokken in eigen land middels een dubieuze wet wilden tegenhouden, het kleine eiland staatje Antiqua heeft van ze gewonnen in de arbitrage zaak, en mag dus voor een vergelijkbaar bedrag als de geleden schade nagenoeg willekeurig Amerikaanse copyrights schenden. De RIAA en consorten zijn dus ook doodsbang dat ze aan de haal gaan met het meer populaire spul zoals windows DVD's en muziek etc. De WTO geeft dus niet alleen bescherming aan de grote landen/economieën.
Volgens mij gaat de codex over levensmiddelen en additieven voor levensmiddelen, niet over films en muziek? Ik noemde de RIAA in het voorbeeld omdat die dankzij een andere WTO uitspraak, en de WTO is een club die wél aan de Codex werkt, genoemd werd, meer niet.quote:
Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ah, al lang niks meer gehoord over de good ol' Codex...AL het voedsel bestralen KAN helemaal niet. Vette dingen zijn door bestraling ogenblikkelijk ranzig. Vitamines verbieden KAN helemaal niet. Groente, fruit, vlees, melk alles zit er vol mee. Je maakt al vitamine D aan als je in het zonlicht komt.
kut heb ik weer toegehapt![]()
Een mooi rustige - kikker in de pan - aanloop. Straks met de Codex kan de nekslag worden door gevoerd.quote:De kwaliteit van onze andijvie, bloemkool en wortelen holt achteruit. In de afgelopen twintig jaar is de aanwezigheid van vitaminen en mineralen in de zogeheten vollegrondsgroente fors teruggelopen, soms met meer dan vijftig procent.
bron
Eeuh lambiekje, die site is geregistreerd door tramedico, een bedrijf wat zich volgens eigen zeggen toeleggen op de "Marketing, verkoop en distributie van geneesmiddelen en zelfzorgproducten in de Benelux". Als dat geen bigpharma is weet ik het ook niet meer...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!
[..]
Een mooi rustige - kikker in de pan - aanloop. Straks met de Codex kan de nekslag worden door gevoerd.
Oh joepiequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!
[..]
Een mooi rustige - kikker in de pan - aanloop. Straks met de Codex kan de nekslag worden door gevoerd.
Moet je Lambiekje's verbazing straks zien als hij zich realiseert dat hij de enige op de wereld is die niet in het complot zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh joepieHet complot is nog groter! Al die lui in Wageningen en bij vergelijkbare instituten wereldwijd zijn er ook al bij betrokken.
Dat zat ik me idd ook te bedenken toen ik dat schreefquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Moet je Lambiekje's verbazing straks zien als hij zich realiseert dat hij de enige op de wereld is die niet in het complot zit
Och, ik schijn samen met James Randi voor de CIA te werken heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zat ik me idd ook te bedenken toen ik dat schreefDat enkel Lambiekje plus een klein groepje 'verlichte geesten' er niet in zitten. Je zou toch denken dat dat iemand aan het denken zou zetten.
Hoe vaak ik ondertussen al niet beschuldigt ben van onderdeel te zijn van Het Complot...
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat zat ik me idd ook te bedenken toen ik dat schreefDat enkel Lambiekje plus een klein groepje 'verlichte geesten' er niet in zitten. Je zou toch denken dat dat iemand aan het denken zou zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |