abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64256928
Leuk detail, de richtlijnen van de Codex-commissie kunnen door landen zelf tot wet gemaakt worden, er zit verder helemaal geen regelgeving in. En dat hele wereld dominatie gebeuren komt omdat 1 van de oprichters van het I.G Farben conglomeraat er mede aan de geboorte van stond, verder is daar ook nooit een verband van gevonden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 22 december 2008 @ 23:19:26 #22
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64265580
Ik ben blij dat FOK! een podium geeft aan conspiracygasten, zodat ik ze IRL niet tegenkom. Denken jullie ooit wel eens aan iets anders dan complotten?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:48:04 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64269472
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben blij dat FOK! een podium geeft aan conspiracygasten, zodat ik ze IRL niet tegenkom. Denken jullie ooit wel eens aan iets anders dan complotten?
Gast het zijn al lang geen complotten meer. Dat de volkskrant e.d. het niet benoemd maakt het nog niet minder waar.
quote:
Morpheus: This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Als je eenmaal achter de façade hebt gekeken is elke aangeleerde waarheid volkomen onjuist. En in veel gevallen juist het tegenovergestelde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64270624
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klopt. Het zijn vooral een serie richtlijnen (die al best lang bestaan) waar niemand zich verplicht aan moet houden. Als er al een risico is dan is het dat het wellicht door een soort economische sociale druk (kan het even niet anders verwoorden) informeel verplicht wordt. Maar ja dat is weer een geheel andere discussie.
Ik denk juist dat die machtsmiddelen en de instituten die ze uitvoeren de kern van de zaak zijn.
Verplichtingen zitten vaak diep verstopt in die grote brei aan regelgeving. Subsidies, sancties, heffingen , blah, blah.

Voorbeeld.
quote:
De Codex Alimentarius heeft nu indirect effect. Dit bleek een aantal jaar geleden met hormoonvlees. De codex stelt een maximum grens aan het aantal hormonen in vlees. In Europa willen we hier niks van weten en geldt er een invoerverbod voor vlees met hormonen. Maar omdat de Codex Alimentarius een bepaalde hoeveelheid hormonen toestaat, mag Amerika op basis van de codex dit vlees naar Europa exporteren. Het handelsconflict is bij de WTO in het voordeel van Amerika en de zijnen besloten. Europa kan nu twee dingen doen. Hormoonvlees accepteren en daarmee de codex volgen. Of accepteren dat een aantal handelsbelemmeringen worden opgelegd. Dat laatste is nu het geval.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1247
Er zijn veel landen die zich die luxe niet kunnen veroorloven.
De Codex is weer n prima zet i.h.k.v. de economische oorlogsvoering.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 23 december 2008 @ 01:37:09 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64270889
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gast het zijn al lang geen complotten meer. Dat de volkskrant e.d. het niet benoemd maakt het nog niet minder waar.
[..]

Als je eenmaal achter de façade hebt gekeken is elke aangeleerde waarheid volkomen onjuist. En in veel gevallen juist het tegenovergestelde.
Natuurlijk is het wel een complot... Denk er maar eens kritisch en logisch/rationeel over na.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_64273898
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 01:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik denk juist dat die machtsmiddelen en de instituten die ze uitvoeren de kern van de zaak zijn.
Verplichtingen zitten vaak diep verstopt in die grote brei aan regelgeving. Subsidies, sancties, heffingen , blah, blah.

Voorbeeld.
[..]

Er zijn veel landen die zich die luxe niet kunnen veroorloven.
De Codex is weer n prima zet i.h.k.v. de economische oorlogsvoering.
Daar is bijvoorbeeld Amerika ook achter gekomen toen ze het online gokken in eigen land middels een dubieuze wet wilden tegenhouden, het kleine eiland staatje Antiqua heeft van ze gewonnen in de arbitrage zaak, en mag dus voor een vergelijkbaar bedrag als de geleden schade nagenoeg willekeurig Amerikaanse copyrights schenden. De RIAA en consorten zijn dus ook doodsbang dat ze aan de haal gaan met het meer populaire spul zoals windows DVD's en muziek etc. De WTO geeft dus niet alleen bescherming aan de grote landen/economieën.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:52:13 #27
52357 Lambiekje
pi_64274844
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 08:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daar is bijvoorbeeld Amerika ook achter gekomen toen ze het online gokken in eigen land middels een dubieuze wet wilden tegenhouden, het kleine eiland staatje Antiqua heeft van ze gewonnen in de arbitrage zaak, en mag dus voor een vergelijkbaar bedrag als de geleden schade nagenoeg willekeurig Amerikaanse copyrights schenden. De RIAA en consorten zijn dus ook doodsbang dat ze aan de haal gaan met het meer populaire spul zoals windows DVD's en muziek etc. De WTO geeft dus niet alleen bescherming aan de grote landen/economieën.
RIAA gooit roer om
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64274943
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

RIAA gooit roer om
Volgens mij gaat de codex over levensmiddelen en additieven voor levensmiddelen, niet over films en muziek? Ik noemde de RIAA in het voorbeeld omdat die dankzij een andere WTO uitspraak, en de WTO is een club die wél aan de Codex werkt, genoemd werd, meer niet.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:21:26 #29
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_64275470
Ah, al lang niks meer gehoord over de good ol' Codex...

• AL het voedsel bestralen KAN helemaal niet. Vette dingen zijn door bestraling ogenblikkelijk ranzig.
  • Vitamines verbieden KAN helemaal niet. Groente, fruit, vlees, melk alles zit er vol mee. Je maakt al vitamine D aan als je in het zonlicht komt.

kut heb ik weer toegehapt
  • I follow you......but not on Twitter
      dinsdag 23 december 2008 @ 10:28:16 #30
    52357 Lambiekje
    pi_64275640
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
    Ah, al lang niks meer gehoord over de good ol' Codex...

• AL het voedsel bestralen KAN helemaal niet. Vette dingen zijn door bestraling ogenblikkelijk ranzig.
  • Vitamines verbieden KAN helemaal niet. Groente, fruit, vlees, melk alles zit er vol mee. Je maakt al vitamine D aan als je in het zonlicht komt.

kut heb ik weer toegehapt
  • Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!
    quote:
    De kwaliteit van onze andijvie, bloemkool en wortelen holt achteruit. In de afgelopen twintig jaar is de aanwezigheid van vitaminen en mineralen in de zogeheten vollegrondsgroente fors teruggelopen, soms met meer dan vijftig procent.
    bron
    Een mooi rustige - kikker in de pan - aanloop. Straks met de Codex kan de nekslag worden door gevoerd.
      dinsdag 23 december 2008 @ 10:35:36 #31
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_64275863
    Jongens, Lambiekje heeft ons door !
    Tijd voor Plan B !
    zzz
    pi_64275940
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!
    [..]

Een mooi rustige - kikker in de pan - aanloop. Straks met de Codex kan de nekslag worden door gevoerd.
    Eeuh lambiekje, die site is geregistreerd door tramedico, een bedrijf wat zich volgens eigen zeggen toeleggen op de "Marketing, verkoop en distributie van geneesmiddelen en zelfzorgproducten in de Benelux". Als dat geen bigpharma is weet ik het ook niet meer...

En dat wegkweken zal inderdaad gedeeltelijk zo zijn, maar dat komt omdat de consument het vertikt ook maar 1 cent meer te betalen voor zijn eten, niet door één of ander masterplan.
      dinsdag 23 december 2008 @ 10:51:35 #33
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_64276295
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt zeker gemist dat al de vitamines en mineralen wegworden gekweekt uit groente en fruit?!
    [..]

Oh joepie Het complot is nog groter! Al die lui in Wageningen en bij vergelijkbare instituten wereldwijd zijn er ook al bij betrokken.
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 23 december 2008 @ 10:55:30 #34
    31101 _Led_
    pi_64276394
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh joepie Het complot is nog groter! Al die lui in Wageningen en bij vergelijkbare instituten wereldwijd zijn er ook al bij betrokken.
    Moet je Lambiekje's verbazing straks zien als hij zich realiseert dat hij de enige op de wereld is die niet in het complot zit
    zzz
    pi_64276415
    LOL @ Fruityloop!
    Zo zie je maar weer dat informatie op het Internet ALTIJD gekleurd is door degene / de instantie die het geschreven heeft: die willen gewoon meer vitaminepillen verkopen!

Anyway, het is wel duidelijk dat de voedingswaarde van groenten tegenwoordig bijna verwaarloosbaar is, maar dat komt puur doordat kwekers zo snel mogelijk willen oogsten om meteen weer een volgende oogst te zaaien. Snel snel snel, winst winst winst. Inderdaad geen conspiracy, maar pure winstbejag.

Hoe zit dat trouwens met die diepgevroren roerbak- en soepgroenten? Ik vind dat er altijd eng goed uit zien; onnatuurlijk veel kleur, geen enkel slecht stukje. Dat moet wel bomvol gif en kleurstoffen zitten. Ik meen me ook iets te herinneren van dat die groenten eerst in een kleurstofbadje gaan, maar kan me niet herinneren waar ik dat vandaan heb.
      dinsdag 23 december 2008 @ 11:05:29 #36
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_64276687
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Moet je Lambiekje's verbazing straks zien als hij zich realiseert dat hij de enige op de wereld is die niet in het complot zit
    Dat zat ik me idd ook te bedenken toen ik dat schreef Dat enkel Lambiekje plus een klein groepje 'verlichte geesten' er niet in zitten. Je zou toch denken dat dat iemand aan het denken zou zetten.

Hoe vaak ik ondertussen al niet beschuldigt ben van onderdeel te zijn van Het Complot...
    Onikaan ni ov dovah
      dinsdag 23 december 2008 @ 11:31:23 #37
    31101 _Led_
    pi_64277488
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zat ik me idd ook te bedenken toen ik dat schreef Dat enkel Lambiekje plus een klein groepje 'verlichte geesten' er niet in zitten. Je zou toch denken dat dat iemand aan het denken zou zetten.

Hoe vaak ik ondertussen al niet beschuldigt ben van onderdeel te zijn van Het Complot...
    Och, ik schijn samen met James Randi voor de CIA te werken heb ik van horen zeggen
    zzz
      dinsdag 23 december 2008 @ 11:37:02 #38
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_64277661
    Ik schijn er voor betaald te krijgen om hier te posten
    Onikaan ni ov dovah
    pi_64277847
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
    Nu je het zegt...
    Dat lijkt verdacht veel op een samenzwering! !
    Bewust vage filmpjes op Youtube zetten, mensen van de echte waarheid afsturen.
    Vraag is alleen, wie zit erachter?
    FOK! verstandig, lees een P.I.
      dinsdag 23 december 2008 @ 12:35:11 #40
    49558 1-of-6Billion
    Up the shut fuck you must
    pi_64279631
    Lieve Lambiekje,
    Ik wil een weddenschap met je aangaan. Als ik op zaterdag 1-1-2010 zonder problemen een busje vitamine C tabletten en een reep onbestraalde chocolade kan kopen in de winkel. Post jij dan heel 2010 niet meer van deze veel te ver gezochte onzin?
    Komt het allemaal uit zoals jij verwacht, dan trek ik heel 2010 samen met je ten strijde tegen alles en iedereen zoals jij nodig acht.

Hebben we een deal?
    I follow you......but not on Twitter
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')