Aha, dus iets is alleen goed als er in gezongen wordtquote:
22-12-2008 16:48 Nieuwe tussenstand: 847.223 euro, nog 'maar' ongeveer 5.000 meer dan vorig jaarquote:
Nee, dit was niet uit het budget van de Vlaamse regering, maar uit de zakken van de politici. Het eventuele geld van de regering zou van de federale, dus de Belgische regering moeten komen, maar die bestaat op dit moment niet.quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef marcodej het volgende:
Vlaamse regering stort 300.000.
Was vorig jaar toch 1.000.000? Belgie zit dus echt zwaar in de problemen.
Gewoon een beller die meteen in de TT komtquote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef JJH het volgende:
Klaas?
Ah.quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef gateway het volgende:
[..]
22-12-2008 16:48 Nieuwe tussenstand: 847.223 euro, nog 'maar' ongeveer 5.000 meer dan vorig jaar
1. anthem is ook zo'n hype die nergens over gaat. liever 10 vcerschillende nummers dan 10x wombatsquote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen goed anthem
Giel die de hakkuhnacht verpest
Coen die geen goeie plaat kan draaien
Minder chemie tussen de dj's
Veel minder aandacht voor de mensen die staan te koukleumen buiten
Moet ik doorgaan?
Ze hebben vast nog wat achter de handquote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef gateway het volgende:
[..]
22-12-2008 16:48 Nieuwe tussenstand: 847.223 euro, nog 'maar' ongeveer 5.000 meer dan vorig jaar
Wat doe je op 3fm als je niet van gitaarmuziek houdt?!quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is pas een vet gaaf nummer, echt, heerlijk!
Tenminste niet met kapotgeragde gitaren etc.
Ben er regelmatig iigquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Met Klaas, is die er vaak dan...?
Daarnaast, Coen bepaalt niet wat hij draait, dat bepaalt de muziekredactie. Die maken playlists van de aangevraagde platen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef evert het volgende:
[..]
1. anthem is ook zo'n hype die nergens over gaat. liever 10 vcerschillende nummers dan 10x wombats
2. coen kan geen goede plaat draaien? stairway to heaven, smiths, under pressure, police, nu semisonic
3. minder chemie: geloof ik niets van. vorig jaar had je rob ook als 'wat meer ingetogene'
4. minder aandacht mensen buiten? geloof ik niets van. er zit veel meer dan vroeger continu 1 bij de bus.
kan me nog drie jaar geleden herinneren dat wendy en chris als slaapgast waren, toen hebben ze de halve avond zitten te kaarten
Eensquote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
Geen goed anthem
Eensquote:Giel die de hakkuhnacht verpest
Valt wel mee, kan niet zeggen dat ik er mee eens ben . . .quote:Coen die geen goeie plaat kan draaien
Eens. Jammer, maar onvermijdelijk als je een egotripper erin hebt zittenquote:Minder chemie tussen de dj's
Dat is ergens wel zo. Alleen Paul betrekt de blauwbekjes buiten, Coen ook wel maar Giel is meer met zichzelf bezig en af en toe zal de regie wel wat bleren tegen hem . . .quote:Veel minder aandacht voor de mensen die staan te koukleumen buiten
Mij een fan van Jordy noemenquote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aha, dus iets is alleen goed als er in gezongen wordt![]()
Duidelijk. Alto's hier![]()
En Da_Sandman is blijkbaar erg fan van die Jordy, ik vind het bagger ja.
Paul draait wel goed, ik hoor regelmatig lekkere platen voorbij komen als hij draait![]()
En Michiel mis ik niet hoor, Gerard wel.
gisteren was zondag, zal ook wel negatief werken. er wordt in het weekend altijd minder radio geluisterd.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wat achter de hand>
Om ze vervolgens NIET op TV te zien . . .quote:
Ff die laatste quote van die Koel nog wat. Ben net terug. Coen doet heel erg goed zn best, heur! Pakt zn camera, speelt ermee met het publiek, zwaait enz.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef evert het volgende:
[..]
1. anthem is ook zo'n hype die nergens over gaat. liever 10 vcerschillende nummers dan 10x wombats
2. coen kan geen goede plaat draaien? stairway to heaven, smiths, under pressure, police, nu semisonic
3. minder chemie: geloof ik niets van. vorig jaar had je rob ook als 'wat meer ingetogene'
4. minder aandacht mensen buiten? geloof ik niets van. er zit veel meer dan vroeger continu 1 bij de bus.
kan me nog drie jaar geleden herinneren dat wendy en chris als slaapgast waren, toen hebben ze de halve avond zitten te kaarten
Wombats was ook een kutnummer, maar wel een goed anthem. Nu had het gewoon Mars moeten zijn, Klaar.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef evert het volgende:
[..]
Maar daar moet hij dan toch nog uit kiezen?quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarnaast, Coen bepaalt niet wat hij draait, dat bepaalt de muziekredactie. Die maken playlists van de aangevraagde platen.
Ah, verkeerd begrepen, TV met StuBru staat voorin de huiskamer, terwijl ik achter mn PC zit...quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, dit was niet uit het budget van de Vlaamse regering, maar uit de zakken van de politici. Het eventuele geld van de regering zou van de federale, dus de Belgische regering moeten komen, maar die bestaat op dit moment niet.
Semisonic![]()
Ik ben Ramanoortje, ik wist dat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toeval....![]()
Kunnen we niet aan de Nick aflezen natuurlijk...
Hoe komt het dan dat Paul regelmatig dance draait en Coen niet? Precies, omdat ze die playlists samenstellen VOOR die dj die op dat moment draait en Coen houdt blijkbaar niet van dance en dus hoor je voornamelijk zijn eigen smaak die tussen de requests vandaan gevist worden.quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarnaast, Coen bepaalt niet wat hij draait, dat bepaalt de muziekredactie. Die maken playlists van de aangevraagde platen.
Blij dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maargoed, nu ben ik ook al een sukkel alleen omdat ik een mening heb. Beetje jammer.
Dat weet ik niet precies. Maar als DJ´s zelf gaan kiezen, krijg je misschien wel vlak na elkaar een paar keer hetzelfde nummers (er wordt tussendoor ook geslapen, dus ook de DJ's horen niet alles) terwijl andere nummers helemaal links gelaten worden.quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar daar moet hij dan toch nog uit kiezen?
Het zijn wel de request van de luisteraars hequote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je The Police draait draai dan een goed nummer zoals I can't stand losing you.
Voor de rest heb ik mijn punt wel gemaakt dacht ik zo. Ik vond het vorig jaar leuker qua dj's in elk geval.
Denk het ookquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wat achter de hand>
Ga weg man, dat Mars nummer is zwaaaaaaaaar kut.quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wombats was ook een kutnummer, maar wel een goed anthem. Nu had het gewoon Mars moeten zijn, Klaar.
En wat ik zei: nog geen enkel goed nummer gehoord van Coen. Als je The Police draait draai dan een goed nummer zoals I can't stand losing you.
Voor de rest heb ik mijn punt wel gemaakt dacht ik zo. Ik vond het vorig jaar leuker qua dj's in elk geval. De slaapgasten zijn wel top nu inderdaad
* Litton-Lane zoekt zweef smileyquote:Op maandag 22 december 2008 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben Ramanoortje, ik wist dat.
Ik herlaal alleen die sandman. Blijkbaar mag je hier je mening niet geven zonder uitgescholden te worden. Ik vind het zielig.quote:
Die staat gewoon lekker te eten.quote:Op maandag 22 december 2008 17:16 schreef Feivel1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zie hier! Sorry voor het schreeuwen, er stond een band achter ons met een soundcheck.
FF eten.
Nee, omdat je conclusies zit te trekken uit het niets. Dat is geen mening, dat is sukkelig gedrag. Je mag je mening hebben, maar beargumenteer die dan ook en zit niet steeds maar te vertellen dat je het kudt vindt want dan kijk en luister je toch niet?!quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat Paul regelmatig dance draait en Coen niet? Precies, omdat ze die playlists samenstellen VOOR die dj die op dat moment draait en Coen houdt blijkbaar niet van dance en dus hoor je voornamelijk zijn eigen smaak die tussen de requests vandaan gevist worden.
Maargoed, nu ben ik ook al een sukkel alleen omdat ik een mening heb. Beetje jammer.
Tuurlijk is er wel een beetje eigen inmeninging (net als dat normaal gesproken zo is in de reguliere programma's), maar het gros wordt gewoon samengesteld.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat Paul regelmatig dance draait en Coen niet? Precies, omdat ze die playlists samenstellen VOOR die dj die op dat moment draait en Coen houdt blijkbaar niet van dance en dus hoor je voornamelijk zijn eigen smaak die tussen de requests vandaan gevist worden.
Neen. De playlist wordt bepaald door de muziekpolitie.quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar daar moet hij dan toch nog uit kiezen?
Waar duidelijk een keuze in gemaakt wordt hequote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef gateway het volgende:
[..]
Het zijn wel de request van de luisteraars he
Goh.quote:
Ja ik hoorde het, maar gemist. Zijn daar nog beelden van??quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef N.icka het volgende:
Wat een lekker jong is die Paul toch , vanmorgen in onderbroek in de studio![]()
nee hoor je bent geeen sukkel omdat je een eigen mening hebt. je bent alleen een sukkel als je jouw mening probeert over te brengen als 'de mening'. als ik de reacties op de muziek hoor die coen draait (en ook bij de andere overigens) dan is iedereen grosso modo heel tevreden met de muziek. en ik heb message in a bottle, roxanne en I cant stand losing ook als voorbij horen komen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch altijd nog zelf? Al loop ik me 24 uur per dag kapot te ergeren en ik wil kijken dan moet ik dat lekker zelf weten lijkt me. Jij schijnt je er nogal aan te storen omdat je gewoon zo'n alto bent die zich wil afzetten tegen alles wat niet gitaar is en lang haar heeft en een onverzorgd uiterlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, omdat je conclusies zit te trekken uit het niets. Dat is geen mening, dat is sukkelig gedrag. Je mag je mening hebben, maar beargumenteer die dan ook en zit niet steeds maar te vertellen dat je het kudt vindt want dan kijk en luister je toch niet?!
Ik een altoquote:Op maandag 22 december 2008 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch altijd nog zelf? Al loop ik me 24 uur per dag kapot te ergeren en ik wil kijken dan moet ik dat lekker zelf weten lijkt me. Jij schijnt je er nogal aan te storen omdat je gewoon zo'n alto bent die zich wil afzetten tegen alles wat niet gitaar is en lang haar heeft en een onverzorgd uiterlijk.
Ohja en ik heb net geleerd dat iets pas goede muziek is als er in wordt gezongen
Ah een positief bericht in dit topic....quote:Op maandag 22 december 2008 17:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[ link | afbeelding ]
wheeeeeeeeejjjjjjj 305 euri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha nee.quote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zegt een 16-jarig puisterig ettertje
quote:Op maandag 22 december 2008 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Al hoewel je me prima vermaakt koelkast, dat is ook weer zoiets.
tja, hoor liever Binnen van marco b maar dit is echt een ongelooflijke favoriet van de mensen die luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah een positief bericht in dit topic....
Maar deze Marco B gaat echt op mute... Ik heb al hoofdpijn....
Misschien staan er wel foto's op www.3fm.nl Maar ik heb er nog geen beelden van gezien.quote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef N.icka het volgende:
Wat een lekker jong is die Paul toch , vanmorgen in onderbroek in de studio![]()
helemaal mee eens. 3FM is een rock station naar mijn mening, dus zo min mogelijk nederlandstaligquote:
Mwah. Het station kan dat misschien wel zijn, maar deze week moet alles kunnen. Dus, en ik vind ook helaas, ook Borsato...quote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef donutsarenasty het volgende:
[..]
helemaal mee eens. 3FM is een rock station naar mijn mening, dus zo min mogelijk nederlandstalig
Bij mij is het eerder, ik hoor liever geen Marco B...quote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef evert het volgende:
[..]
tja, hoor liever Binnen van marco b maar dit is echt een ongelooflijke favoriet van de mensen die luisteren
Van wie was dat typetje ook alweer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zorbato zingt niet op vrijdag de 13e he
Ja , die staan op mijn netvlies gebrandquote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, maar gemist. Zijn daar nog beelden van??
Frits Lambrechts in Flodder. Dan gaat 'ie zingen bij de Flodders thuis terwijl Sjonnie kaartjes bij Kareltje heeft gekochtquote:Op maandag 22 december 2008 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Van wie was dat typetje ook alweer.
* JJH denkt
Neequote:Op maandag 22 december 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
De beveiliger bij de brievenbus stuurt nu iedereen snel weg, geen handtekeningen meer volgens mij.
Ah dat was het ja.quote:Op maandag 22 december 2008 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Frits Lambrechts in Flodder. Dan gaat 'ie zingen bij de Flodders thuis terwijl Sjonnie kaartjes bij Kareltje heeft gekochtEn het was Harko Zorbato trouwens.
lol @ Ali B. "is Giel nog steeds niet dood?"
quote:Op maandag 22 december 2008 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
...
lol @ Ali B. "is Giel nog steeds niet dood?"
Nee, dat weiger ik.quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Straattaal weetje...![]()
Misschien moeten we er aan gaan wennen, nieuw nederlands peil.....
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |