jammer dat ik dat gemist heb, zit nu op youtube ff te kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die hebben 15 minuten gespeeld, naja, ge sjalalalalalalala'd gisternacht. Was bagger.
Zeker. En omdat ik dit weekend dus niet thuis was, heb ik er veel te weinig van kunnen zien.quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik vermaak met prima met SR
Op zich best jammer dat het overmorgen alweer afgelopen is.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat moet het toch vreselijk zijn om zo negatief te zijn.
Michiel heb ik niet zo veel mee. Gerard is wel echt een smaakmaker geweest in het huis. Ze hadden iemand anders ipv Coen neer moeten zetten, had al een hoop gescheeld denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Jij vindt het echt alleen leuk als jij hoort wat je leuk vindt. Anders is het teleurstellend. Zonder Gerard en Michiel is het ook allemaal minder leuk zeker.
'quote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Lijkt het nu continu drukker, in tegenstelling tot vorig jaar met vlagen....?
Ja, ik ook, ...quote:Op maandag 22 december 2008 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Begint echt een beetje bij kerst te horen inderdaad.
Stel dat het volgend jaar niet zo zijn, heb ik een beetje een lege week voor kerst.
Wat een complimentquote:Op maandag 22 december 2008 17:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze van Hans was
Dat is pas een vet gaaf nummer, echt, heerlijk!quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
niet van klereherrie houden en mars
eeuh
En er wordt niks in gezongenquote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is pas een vet gaaf nummer, echt, heerlijk!
Tenminste niet met kapotgeragde gitaren etc.
Heel netjes!!quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef TheArt het volgende:
Eerste tussenstand Music For Life:
¤ 543.537,-
quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen goed anthem vind jij
Giel die de hakkuhnacht verpest ach, hoort erbij. vond het ergens wel grappig
Coen die geen goeie plaat kan draaien vind jij
Minder chemie tussen de dj's ah, zie daar het ik mis Gerard en Michiel aspect. Vind jij dus
Veel minder aandacht voor de mensen die staan te koukleumen buiten nou dat vind ik dus absoluut niet
Moet ik doorgaan? ja dus
En wij zitten op?quote:Op maandag 22 december 2008 17:09 schreef TheArt het volgende:
Eerste tussenstand Music For Life:
¤ 543.537,-
Hij komt uit Den Helder, daar is iedereen negatief, behalve ikquote:
Ja, bij wie moeten die nu aankloppen danquote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef marcodej het volgende:
Vlaamse regering stort 300.000.
Was vorig jaar toch 1.000.000? Belgie zit dus echt zwaar in de problemen.
Ze hebben geen regering meer.quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef marcodej het volgende:
Vlaamse regering stort 300.000.
Was vorig jaar toch 1.000.000? Belgie zit dus echt zwaar in de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |