De post 'zetten', dus op volgorde.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:53 schreef memogonzalez het volgende:
Joo!
'Als zaterdagbesteller werk je een deel binnen en een deel buiten. Je voegt zelf alle post voor je eigen bestelgebied samen. Dat is het binnenwerk en dat gebeurt op een postvestiging.'
Hoe gaat dat 'binnenwerk' precies in z'n werk?
Er zijn momenten dat je idd alleen maar naar de machien hoeft te kijken. Maar op andere momenten moet je hard doorwerken om de machine te voeren. Vooral als je net een batchwissel hebt. En dan mag je geen fouten maken. Zeker als je bij erg veel post allerhande trucen moet uithalen om de post in de juiste volgorde te houden. Iedere brief moet namelijk 3x door de machine, na de 1e keer moet alles precies juist ingevoerd worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:33 schreef tntster het volgende:
ja goed tegen stress kunnen dat hoor ik veel maar wat is dan stress?
als er iets misgaat ofzo,. want ik zie collega's vaak wat erbij staan dat ik dnek dat ze er puur en alleen staan om dingen in de gaten te houden ofzo?
ik ken het hele proces niet bij de machine vandaar hihi.
thx voor de reacties =)
Heb nog wel 10 foldertjes voor je overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef DonHenkie het volgende:
Er was hier té weinig HAH. Dus mocht mijn wijk zonder HAH lopen. Klein beetje regen gehad onderweg maar voor de rest lekker rustig :-)
Inderdaad, maar misschien komt dat ook wel door de maand januari die mij wat slap oogt, ook al ben ik een zaterdagwerker. Ik heb ook veel doordeweeks gewerkt, maar het valt nu in ieder geval wel mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat klopt, de c1000 foldertjes zijn prima HAH-materiaalBeter dan die Gamma of vergelijkbare boekjes, veel te zwaar. Gelukkig is die er niet meer.
en daarnaast nog een mailing van de gemeente.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:48 schreef zjroentje het volgende:
Buiten de HAH van de C1000 en de Plus, en de mailing van KPN, hadden wij ook nog een mailing van Ziggo. Die was dus bijna 100% ...
Wat bij mij het geval was:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:25 schreef memogonzalez het volgende:
Krijg je vanaf het begin 1 vast bezorg gebied, of hangt het af van de hoeveelheid post?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Die KPN-dingen waren soms nauwelijks te lezen, naar lettertype!
Heb ik dan van die goede ogen of moeten jullie nodig een brilletje?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik moest ook al 3 keer kijken voordat ik het kon lezen
Soms zaten ze op de kop of gewoon scheefquote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef WNDYYY het volgende:
Heb ik dan van die goede ogen of moeten jullie nodig een brilletje?
Nee, vond het prima te lezen. Geen problemen mee.
Het lettertype was gewoon heel erg vaag. Hierdoor leken bepaalde letters op andere letters etc. Maar om nou te zeggen dat het supererg was...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soms zaten ze op de kop of gewoon scheefDas verrot
Succes!! En alvast welkomquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef moby92 het volgende:
Hallo!
Ik heb zaterdag sollicitatiegesprek en wellicht dat ik dadelijk jullie nieuwe collega ben uit Breda.
En of je een rijbewijs hebt. :pquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Succes!! En alvast welkom. De enige vraag die ze mij toen vroegen : Heb je een goede fiets? Euh ja. Mooi dan ben je aangenomen
Vroeger vonden ze het ook nog belangrijk dat je de taal redelijk beheerste, maar dat is tegenwoordig kennelijk geen harde eis meer. Ik vond in een tas een bezorgrapportje waarop de postbezorger bij "opmerkingen" had geschreven "alle brief verkirt, niet goed straat".quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Succes!! En alvast welkom. De enige vraag die ze mij toen vroegen : Heb je een goede fiets? Euh ja. Mooi dan ben je aangenomen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |