abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64980756
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef joriannn het volgende:
Gelukkig is er hier nauwelijks sneeuw, dus ook niet glad. Als het glad zou zijn zou ik niet eens aandurven om met mijn fiets op pad te gaan .
Je kon ook niks met de fiets doen nee. Op een hoek neerzetten, en dan maar zo goed als het kan rondjes lopen, al ging dat niet echt soepel met 2 HAH. Verder was ook nog eens de verstevigde standaard van mijn fiets kapot, dus kan m'n stalen ros alleen maar tegen lantaarnpalen stallen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64989074
Wij hebben tot feb elke zat sowieso 1 HAH...
Noot noot.
pi_64990087
Ja bij ons hebben we ook elke zaterdag HAH. Een proef van de C1000 volgens de teamleider. Iets wat AH ooit ook had gedaan.
pi_64990307
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:09 schreef sk888er het volgende:
Slimme actie hierzo
Ik werd gebeld en was net te laat met opnemen dus mijn voicemail werd ingesproken. Vervolgens luister ik mijn voicemail af en de rayonleider wou mij spreken over mijn nieuwe indiensttreding en of ik hem even terug wil bellen. Probleem is nu alleen dat ie met een geheim nummer heeft gebeld
Kun je niet naar kantoor bellen dan?
En anders komt het toch vast wel goed ;-)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2009 @ 14:56:18 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64990678
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef DonHenkie het volgende:
Ja bij ons hebben we ook elke zaterdag HAH. Een proef van de C1000 volgens de teamleider. Iets wat AH ooit ook had gedaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64993034
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef tntster het volgende:

[..]

Kun je niet naar kantoor bellen dan?
En anders komt het toch vast wel goed ;-)
Het kantoor was voordat ik de vorige keer was gestopt, over gegaan op een 06 nummer en die kan ik dus nergens vinden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 januari 2009 @ 15:56:23 #157
Maffe Fries
pi_64993279
dan moet je even langsgaan denk ik
pi_64993716
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
dan moet je even langsgaan denk ik
Ja dat was ook mijn eerste ingeving, is het niet dat ik zaterdag begin en vrijdag pas klaar ben met mijn stage (ik was 3 maanden gestopt met post vanwege stage).
pi_64995116
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef DonHenkie het volgende:
Waarom moet ik dit soort dingen nu altijd via hier vernemen ipv dat een teamcoach dit soort dingen met de zaterdagmedewerkers bespreekt. Ja, als je er naar vraagt zal 'ie het wel toegeven. Maar enige spontane communicatie vanuit de teamcoaches zelf zie ik niet gauw gebeuren...

Maargoed, fijn om te weten iig...het zal er wel bij gaan horen dan, die HAH op de zaterdag (hoewel er toch iets in de CAO stond van een max. aantal keer per jaar?).
pi_64995188
5x per jaar was geloof ik de max idd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64995592
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef zjroentje het volgende:
5x per jaar was geloof ik de max idd.
In de CAO staat niks over hoevaak je hah op zaterdag mag hebben. Wel is er ooit eens een hah-regeling afgeproken met de OC/OR (?), maar dat is alweer jaren geleden, dus het zou best kunnen dat die afspraak niet meer geldig is. Ik heb liever ook geen hah, maar het is toch een bron van inkomsten voor de TNT, en dus indirect ook voor ons. En gelukkig hebben we in ons dorp geen C1000
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_65003361
Bleh, nog een week plus en c1000 dus... En vervolgens tot in februari c1000 hah wat wordt ik hier toch geweldig blij van
pi_65006011
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:34 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Waarom moet ik dit soort dingen nu altijd via hier vernemen ipv dat een teamcoach dit soort dingen met de zaterdagmedewerkers bespreekt. Ja, als je er naar vraagt zal 'ie het wel toegeven. Maar enige spontane communicatie vanuit de teamcoaches zelf zie ik niet gauw gebeuren...

Maargoed, fijn om te weten iig...het zal er wel bij gaan horen dan, die HAH op de zaterdag (hoewel er toch iets in de CAO stond van een max. aantal keer per jaar?).
Sterker nog als het C1000 bevalt dan hebben we elke zaterdag HAH
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 januari 2009 @ 14:03:09 #164
Maffe Fries
pi_65108081
Vandaag de bevestiging van mijn baas gehad dat er de komende tijd idd HAH op zaterdag is
pi_65110303
Zo'n ramp is huis aan huis nou ook weer niet, maar dat komt denk ik omdat hier veel zaterdagwerkers zitten?
Kijk van die stomme bonnenboekjes etc wordt je niet vrolijk maar een AH of c1000 is toch ook geen bikkelwerk?? plus meestal krijg je meer tijd voor je wijk als je h.a.h. hebt.
Bij ons is het een tijd geweest ( ik meen zomerperiode) dat er op dagen dat er geen h.a.h. was er 20 % van de tijd afging die voor je wijk stond:s dan hadden we liever toch huis aan huis lol

Bij ons heb ik weer de mogelijkheid om operator te worden..alleen twijfel ik heel erg of ik het fysiek wel aankan..

Je hoort vaak dat het erg belastend is maar ja heel de dag met bakken sjouwen is dat ook
Bij ons geen een vrouw als operator....

Maar ga denk ik toch maar eens informeren morgen..als het dan nix is kan ik dat altijd nog zeggen =)

toedels Linda
pi_65110983
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef tntster het volgende:
Zo'n ramp is huis aan huis nou ook weer niet, maar dat komt denk ik omdat hier veel zaterdagwerkers zitten?
Kijk van die stomme bonnenboekjes etc wordt je niet vrolijk maar een AH of c1000 is toch ook geen bikkelwerk?? plus meestal krijg je meer tijd voor je wijk als je h.a.h. hebt.
Bij ons is het een tijd geweest ( ik meen zomerperiode) dat er op dagen dat er geen h.a.h. was er 20 % van de tijd afging die voor je wijk stond:s dan hadden we liever toch huis aan huis lol

Bij ons heb ik weer de mogelijkheid om operator te worden..alleen twijfel ik heel erg of ik het fysiek wel aankan..

Je hoort vaak dat het erg belastend is maar ja heel de dag met bakken sjouwen is dat ook
Bij ons geen een vrouw als operator....

Maar ga denk ik toch maar eens informeren morgen..als het dan nix is kan ik dat altijd nog zeggen =)

toedels Linda
Bij ons heb ik verschillende vrouwen als operator gezien. Je moet alleen geen 'flauwe' zijn. Maar dat moet je imo sowieso niet zijn bij de post. Helaas dat er zoveel kneusjes tussen zitten tegenwoordig

Maar als ik het zo hoor heb jij de goede instelling
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65111743
Vanmiddag weer de Mail gehad. Stonden wel wat aardige stukjes in. Onder andere dat ze op het sorteercentrum in Den Haag voorlopig geen nieuwe sorteermachine overig krijgen. Ze houden rekening met een mogelijk sluiten van dit sorteercentrum.
Ergens vind ik het ook wel logisch. Want in het westen hebben we nu 3 sorteercentra: Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Daar zou je er best wel 1 van weg kunnen laten. En dan ligt Den Haag wel voor de hand.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 januari 2009 @ 16:15:20 #168
73911 ultra_ivo
pi_65113273
Ik heb ook een tijdje aan de HSM gestaan. Ik ben ermee moeten stoppen omdat ik problemen met m'n rechterschouder heb. Je moet aan de HSM namelijk forse stapels post met rechts aanschuiven. Bij de SMG heb ik weer geen problemen, daar moet je van links laden en m'n linkerschouder is ok. Voor de rest geen zwaar fysiek werk, die HSM, je moet alleen goed tegen stress kunnen.
pi_65141309
ja goed tegen stress kunnen dat hoor ik veel maar wat is dan stress?
als er iets misgaat ofzo,. want ik zie collega's vaak wat erbij staan dat ik dnek dat ze er puur en alleen staan om dingen in de gaten te houden ofzo?

ik ken het hele proces niet bij de machine vandaar hihi.
thx voor de reacties =)
pi_65141360
Thuis Lekker weertje
Noot noot.
pi_65142252
Heerlijke chaos weer vandaag.

Gisteren gemeld dat vandaag erg weinig post zou zijn --> 2x zo veel machinepost als normaal. Daarnaast was de planning foetsie, dus niemand wist eigenlijk wat hij nou echt doen moest, en toen de planning werd gevonden bleek er een dienst helemaal niet ingepland en meldde zich later nog iemand ziek.
pi_65143446
Buiten de regenbuien was het vandaag prima te doen
pi_65143702
C1000 HAH en een mailing van de KPN (bruine enveloppen met ''handgeschreven'' tekst)
Was ook hier wel te doen
  Redactie Frontpage zaterdag 17 januari 2009 @ 16:51:08 #174
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65145229
Die KPN-dingen waren soms nauwelijks te lezen, naar lettertype!
pi_65145279
Ja ik moest ook al 3 keer kijken voordat ik het kon lezen
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')