quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Ik had vandaag een bijzonder pakketje afgeleverd bij een van de buren, een klein meisje van amper 4 jaar die gewoon in de vrieskou voor een dichte deur stond te wachten, der ouders waren niet thuis....En ze waren haar niet zomaar vergeten, maar gewoon ''vergeten''!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Viper86 het volgende:
Trouwens, is het ook een leuk idee om in de OP een kaart van NL te maken met alle postgebieden + bijbehorende users? :-)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Viper86 het volgende:
Trouwens, is het ook een leuk idee om in de OP een kaart van NL te maken met alle postgebieden + bijbehorende users? :-)
Maak maar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Viper86 het volgende:
Inderdaad erg koud ja. Ik gebruik zelf handschoenen met halve vingers, is erg relaxedquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Het was zó koud, mijn handen hebben nog nooit zo'n pijn gedaan![]()
Gelukkig maar 1 HAH, die van de C1000, was best te doen. Alleen die Makro was best dik en die envelop van de staatsloterij was veel te aanwezig
ripquote:Op zondag 11 januari 2009 00:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Er is vandaag ook een TNT bestelbusje geraakt door een trein, bestuurder op slag dood. Triest
Dodelijk ongeluk bij spoorwegovergang Doetinchem
Ik heb zulke handschoenen (op het plaatje gaat het dus om de sóórt handschoenen, ik heb ze zonder usbkabelquote:Op zondag 11 januari 2009 00:19 schreef Borreke het volgende:
[..]
Inderdaad erg koud ja. Ik gebruik zelf handschoenen met halve vingers, is erg relaxed. Alleen m'n rechter hand dan he.
Maar wel met een laptop vastgelijmd aan je vingertoppen?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb zulke handschoenen (op het plaatje gaat het dus om de sóórt handschoenen, ik heb ze zonder usbkabel):
[ afbeelding ]
Zijn erg relaxt, want tijdens het bezorgen draag ik ze als handschoenen met halve vingers en tijdens het brommer rijden (van en naar het depot) als wanten
Uiteraard, ik ben te gehecht aan mijn laptop om hem thuis te latenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Maar wel met een laptop vastgelijmd aan je vingertoppen?
Nou, die kou vind ik nog niet zo erg, daar kan je je op kleden. Ik had meer problemen met de sneeuw. Op de meeste plaatsen was het echt spekglad, ben dus ook 1 keer hard onderuit gegaan (bananenschilvalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
2 HAH + staatsloterij + makro + vrieskou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |