Ik zal nog even een update geven. Vandaag heb ik er maar eens achteraan gebeld, ook omdat er wat anders gebeurd was. Ik heb een tijd terug gevraagd of ik 1 van mijn vaste wijken terug mocht, en dat was goed. Ik zou alleen wel anders ingepland kunnen worden als het echt nodig was. Nu kwam ik er vorige week, en was een andere bezorger al bezig. Bleek zij het fout te hebben, dus ok. Nu liep ze er weer. Wat blijkt, tegen haar hebben ze gezegd dat zij 1 keer in de twee weken die wijk mag lopen. Dus ze hebben tegen ons allebei wat anders gezegd..

schiet op. Anyway, dat gaan ze nu even goed uitzoeken.
De HAH heb ik bij hen ff nagevraagd, blijkt idd gewoon met regelmaat op zaterdag te komen nu. Heb geinformeerd of het misschien mogelijk was dat mijn wijk eerder klaar kon liggen. Het kon wel eerder, maar dan zou ik het zelf af moeten halen op de vestiging. Dat kost ook veel tijd dus dat wordt hem niet. Ze gaan nu kijken wat ze eraan gaan doen, ook ivm wat ik hierboven schreef over 1 van mijn wijken kan het zijn dat ik anders ingepland ga worden.
Kreeg ook te horen dat er besloten is dat er 10 minuten af gaat van de tijd die er staat voor de wijk zonder HAH. En dat die 10 minuten er dan weer bij komen als je wel HAH hebt.

Als ik niet gebeld had, dan had ik dat waarschijnlijk nooit geweten

Ik baal toch wel een beetje van deze gang van zaken. Hopelijk gaan ze nu wel een goede oplossing vinden voor dit alles.
Merk ook wel dat het toch lastig is als je niet op de vestiging komt.. jullie horen daar een hoop. Ik krijg dergelijke dingen ook niet te horen van mijn postbode plus ofzo.. dus ik lees alles hier